Moro
Oon siis aikas yksinäinen ja masentunut 19v mies Tampereen seudulta.
Olen myös kyllästynyt tämänhetkiseen elämään ja kaipaisin jotain edistystä. Olisiko kenties ketään muuta masentunutta ihmistä joka olisi valmis selviytymään paskasesta pohjamudasta?
Tarvitsen ihmistukea selviytyäkseni. Yksinäisyys on liian perseestä. Olen kokenut myös sitä onnellista elämää, ai ai kun tekis mieli palata siihen eikä sen pitäisi edes olla kauhean vaikeaa...
Viestiä voi myös laittaa:
[email protected]
Yksinäisyydestä ja masennuksesta selviytyminen ?!
6
602
Vastaukset
- haluaisinauttaa
Onko sulla kikkiä? :o
- Juggis2
yuggis_ kirjoitti:
Ei vaan sillä on penis.
Tunge löylykauha perseeseen..........
...............
....
.
......
.
.....
- vertaistukeee
laitoin sulle spostia
Hei Makeksi!
Hienoa että olet uskaltanut kirjoittaa yksinäisyyden ja masennuksen tunteistasi. Vertaistuen hakeminen tilanteessasi on askel eteenpäin. Oletko hakenut jo jostain muualta vertaistukea, monissa paikoissa on yksinäisille ryhmiä, joissa pääsee jakamaan kokemuksiaan ja tapaamaan muita ihmisiä.
Jos olet töissä, voisitko saada työterveyden kautta apua masentuneisuuteen? Tai jos opiskelet, voisitko ottaa yhteyttä esimerkiksi terveydenhoitajaan?
Vertaistukiryhmiä löytyy esim. Mieli Maasta ry:n toimipisteestä Tampereelta. Ryhmiin voi mennä kuka tahansa, joka kokee tarvitsevansa vertaistukea. (http://mielimaastary.fi/ Etusivu.php)
Seurakunta tarjoaa myös keskusteluapua, joko kasvotusten tai puhelimitse, esimerkiksi palveleva puhelin.
Harrastusten kautta pääsisit tapaamaan muita ihmisiä, jolloin yksinäisyyden tunteet saattaisivat helpottaa.
Toivomme, että löydät avun vertaistuen kautta. Tsemppiä kevääseen!!!
Kalajoen Rovastikunnan Saapas,
Sonja, Henna, Annika- Inka2016
Hei, mä näin koskettavan ja hauskan animaation ihmisen tunteista ja fiiliksistä. Käykää ihmeessä tsekkaamassa yle areena ja hae Some-Suomi tai http://areena.yle.fi/1-3537753. Tsemppiä kesään kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444786Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572622Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711004- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72944- 137845
- 49844
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810