Moro
Oon siis aikas yksinäinen ja masentunut 19v mies Tampereen seudulta.
Olen myös kyllästynyt tämänhetkiseen elämään ja kaipaisin jotain edistystä. Olisiko kenties ketään muuta masentunutta ihmistä joka olisi valmis selviytymään paskasesta pohjamudasta?
Tarvitsen ihmistukea selviytyäkseni. Yksinäisyys on liian perseestä. Olen kokenut myös sitä onnellista elämää, ai ai kun tekis mieli palata siihen eikä sen pitäisi edes olla kauhean vaikeaa...
Viestiä voi myös laittaa:
[email protected]
Yksinäisyydestä ja masennuksesta selviytyminen ?!
6
554
Vastaukset
- haluaisinauttaa
Onko sulla kikkiä? :o
- Juggis2
yuggis_ kirjoitti:
Ei vaan sillä on penis.
Tunge löylykauha perseeseen..........
...............
....
.
......
.
.....
- vertaistukeee
laitoin sulle spostia
Hei Makeksi!
Hienoa että olet uskaltanut kirjoittaa yksinäisyyden ja masennuksen tunteistasi. Vertaistuen hakeminen tilanteessasi on askel eteenpäin. Oletko hakenut jo jostain muualta vertaistukea, monissa paikoissa on yksinäisille ryhmiä, joissa pääsee jakamaan kokemuksiaan ja tapaamaan muita ihmisiä.
Jos olet töissä, voisitko saada työterveyden kautta apua masentuneisuuteen? Tai jos opiskelet, voisitko ottaa yhteyttä esimerkiksi terveydenhoitajaan?
Vertaistukiryhmiä löytyy esim. Mieli Maasta ry:n toimipisteestä Tampereelta. Ryhmiin voi mennä kuka tahansa, joka kokee tarvitsevansa vertaistukea. (http://mielimaastary.fi/ Etusivu.php)
Seurakunta tarjoaa myös keskusteluapua, joko kasvotusten tai puhelimitse, esimerkiksi palveleva puhelin.
Harrastusten kautta pääsisit tapaamaan muita ihmisiä, jolloin yksinäisyyden tunteet saattaisivat helpottaa.
Toivomme, että löydät avun vertaistuen kautta. Tsemppiä kevääseen!!!
Kalajoen Rovastikunnan Saapas,
Sonja, Henna, Annika- Inka2016
Hei, mä näin koskettavan ja hauskan animaation ihmisen tunteista ja fiiliksistä. Käykää ihmeessä tsekkaamassa yle areena ja hae Some-Suomi tai http://areena.yle.fi/1-3537753. Tsemppiä kesään kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722