Laitoin tämän jo tuonne ehkäisyn puolelle, mutta laitan tännekin. Olen kysellyt jo muutamalta muulta palstalta, mutta en saa sieltä mitään kunnollisia vastauksia ja toisesta en saa ollenkaan, kysyn siis myös täältä.
Olen synnyttänyt n. 3kk sitten ja aloittanut pillerit uudestaan, koska imetys ei onnistunut, joten yhdistelmäpillerit aloitin. Merkki on Gestinyl, ennen raskautta olin syönyt tuota samaa merkkiä n. 2vuotta. Kuukautiset alkoivat torstaina 14.04, joten otin silloin ensimmäisen pillerin.
Muistaakseni perjantaista lähtien on ollut joka päivä aivan kamala olo, oksettaa ihan kauheasti ja heittää päästä. Olo menee ohi, sen kesto vaihtelee aina 10min-useampaan tuntiin ja on aaltoilevaa. Ruoan näkeminen/miettiminen tuntuu oksettavan erityisen paljon. Samalla lailla kuin raskauden alussa.
Voiko olla, että merkki ei enää sovikaan minulle, vai onko synnytyksen jälkeen yleensä pahemmat sivuoireet pillereiden aloittamisen jälkeen? En enää muista, mitä ensimmäisellä kerralla tuli sivuoireita, mutta muistaakseni vain mielialavaihteluita. Pitäisikö testata toista merkkiä jo vai odotella vielä viikon verran ainakin?
Ja millä oloa saisi helpotettua, koska ei ole ihan pientä pahoinvointia? Vettä olen koittanut juoda pahan olon "päälle", muttei auta kuin puolisen minuuttia. Mehu yms. ei tunnu auttavan sen paremmin kuin vesikään. Missään asennossakaan ei tunnu helpottavan.
Raskautta aloin epäilemään, kun kuukautiset olivat 2päivää myöhässä (mitä en alkuun pitänyt outona, koska olivat kuitenkin vasta toiset kuukautiset synnytyksen jälkeen), ovat olleet hieman omituiset (en pitänyt tätäkään alkuun outona) ja sitten suurimpana oli tuo kuvotus ruoan näkemisestä tai ajattelustakin.
Suurta mahdollisuutta raskauteen ei kyllä pitäisi olla, koska kondomia on käytetty tunnollisesti, mutta onhan jossakin niistä toki voinut olla pieni reikä, jota ei ole huomannut. Vanhoja eivät ole, kun ostettiin pari-kolme viikkoa sitten.
Testin ostan tänään, jos pääsen kauppaan kun lunta tulee taivaan täydeltä ja autossa on kesärenkaat alla. Tai sitten ostan kaksi ja teen toisen jo tänään.
Mutta kuinka iso mahdollisuus on
a) raskauteen
b) siihen, ettei kyseinen merkki sovi minulle enää
c) siihen, että tämä menee ohi?
Kiitos jos jaksat lukea ja vastata!
Pillerit synnytyksen jälkeen
Pillereistä
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191