Taksialalla puhaltavat uudet tuulet. Ikaalisten taksiaseman yhteyteen voisi perustaa painatus- ja postituskeskuksen, jossa tulostetaan Ikaalinen Suomi24-palstan kirjoituksia ja lähetetään niitä Ikaalisten alueen vanhuksille piristämään arkea.
Näkörajoitteisille vanhuksille voisivat vapaavuorossa olevat kuskit käydä lukemassa edellispäivän kirjoitukset.
Taksiala murroksessa myös Ikaalisissa
21
442
Vastaukset
- oivatoikka
Tän saman lässytyksen saais jo lopettaa.
- kakkaa.takseissa
Rouva ja vajakit eivät lopeta tuota ikinä koska he
eivät muuta osaa. - oivatoikka
Mitäs paskasit sinne.
Hauska ajatus! Mieleeni juolahti myös, voisiko ehkä pappi lukea näitä jumalanpalveluksessa joka sunnuntai?
- sairas.aino
Hullulla rouvalla on hullun puheet ja ajatukset.
- hyvä.neuvo
Meneppä taas hoitoon.
- JannuVieminen
Muuten loistava aloitus, mutta yksi täsmennys: kirjoituksia tulee lähettää vain sellaisille vanhuksille, jotka eivät asiaan mitenkään liity. Esimerkiksi sellaisille, joiden lapsista täkäläiset metallimiehet, rekkakuskit ja taksirengit kirjoittavat täällä päivät pitkät pas.kaa.
- asun.äitini.kanssa
Vanhuksia on kiva kiusata,,
Taxareille ei kannata vittuilla se kostatuu hyvin helposti - haisulikin.tietotoimisto
asun.äitini.kanssa kirjoitti:
Vanhuksia on kiva kiusata,,
Taxareille ei kannata vittuilla se kostatuu hyvin helpostiTaxarit hulluttavat palstalla ahertavaa mielenterveyspotilasta
paljastamaan palstalle kaiken haisulikiltä kuullut jutut. - hajujarmo
A on rohkee nainen.Hoikkalan tapauksessa kaiken saa kertoa.
- terme
saako ikaalisten taksikuskeilta pillua
- siltä.sai
terme kirjoitti:
saako ikaalisten taksikuskeilta pillua
Krisun äitikin oli taksikuski.
- joukon.jatkona
Raunon isäkin ajoi taksia.
- nurkkala.mereen
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Eikös hän ollut Siporexilla?
Ajoi myös taksia muutamana vuonna.
- jouko.aisankannattajana
Oliko pojallakaan?
- PostinKulkuSelvitetty
Raunon isä? Upeeta, taas uusi, täysin viaton vanhus, josta täällä vittuillaan! Hienooooo!
Nina: voisitko laittaa Pekallekin vähän jotain täältä tulostettua materiaalia? Laita samanlaiseen kuoreen kuin aiemmatkin postisi, helpottaa tunnistamista. - post.molekyyli
PostinKulkuSelvitetty kirjoitti:
Raunon isä? Upeeta, taas uusi, täysin viaton vanhus, josta täällä vittuillaan! Hienooooo!
Nina: voisitko laittaa Pekallekin vähän jotain täältä tulostettua materiaalia? Laita samanlaiseen kuoreen kuin aiemmatkin postisi, helpottaa tunnistamista.onko roope saanu postia?
- jouko.aisankannattajana
RouvaHoikkala kirjoitti:
Lopettakaa taksimiesten ahdistelu! He tekevät tärkeää työtä!
Rouva itse viittaa joka kirjoituksessaan taksiporukoilta
kuulemiinsa uutisiin joten on käsiteltävä myös kuskien
yksityiselämä perusteellisesti rouvan pyynnöstä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453