Taksiala murroksessa myös Ikaalisissa

Monipuolisempi.palvelu

Taksialalla puhaltavat uudet tuulet. Ikaalisten taksiaseman yhteyteen voisi perustaa painatus- ja postituskeskuksen, jossa tulostetaan Ikaalinen Suomi24-palstan kirjoituksia ja lähetetään niitä Ikaalisten alueen vanhuksille piristämään arkea.

Näkörajoitteisille vanhuksille voisivat vapaavuorossa olevat kuskit käydä lukemassa edellispäivän kirjoitukset.

21

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oivatoikka

      Tän saman lässytyksen saais jo lopettaa.

      • kakkaa.takseissa

        Rouva ja vajakit eivät lopeta tuota ikinä koska he
        eivät muuta osaa.


      • oivatoikka

        Mitäs paskasit sinne.


    • Hauska ajatus! Mieleeni juolahti myös, voisiko ehkä pappi lukea näitä jumalanpalveluksessa joka sunnuntai?

      • sairas.aino

        Hullulla rouvalla on hullun puheet ja ajatukset.


      • hyvä.neuvo

        Meneppä taas hoitoon.


      • Me kaikki palstan kirjoittajat tarvitsemme psykiatrista hoitoa.


    • JannuVieminen

      Muuten loistava aloitus, mutta yksi täsmennys: kirjoituksia tulee lähettää vain sellaisille vanhuksille, jotka eivät asiaan mitenkään liity. Esimerkiksi sellaisille, joiden lapsista täkäläiset metallimiehet, rekkakuskit ja taksirengit kirjoittavat täällä päivät pitkät pas.kaa.

      • asun.äitini.kanssa

        Vanhuksia on kiva kiusata,,
        Taxareille ei kannata vittuilla se kostatuu hyvin helposti


      • haisulikin.tietotoimisto
        asun.äitini.kanssa kirjoitti:

        Vanhuksia on kiva kiusata,,
        Taxareille ei kannata vittuilla se kostatuu hyvin helposti

        Taxarit hulluttavat palstalla ahertavaa mielenterveyspotilasta
        paljastamaan palstalle kaiken haisulikiltä kuullut jutut.


      • hajujarmo

        A on rohkee nainen.Hoikkalan tapauksessa kaiken saa kertoa.


      • terme

        saako ikaalisten taksikuskeilta pillua


      • siltä.sai
        terme kirjoitti:

        saako ikaalisten taksikuskeilta pillua

        Krisun äitikin oli taksikuski.


      • joukon.jatkona

        Raunon isäkin ajoi taksia.


      • Eikös hän ollut Siporexilla?


      • nurkkala.mereen
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Eikös hän ollut Siporexilla?

        Ajoi myös taksia muutamana vuonna.


      • jouko.aisankannattajana

        Oliko pojallakaan?


      • PostinKulkuSelvitetty

        Raunon isä? Upeeta, taas uusi, täysin viaton vanhus, josta täällä vittuillaan! Hienooooo!

        Nina: voisitko laittaa Pekallekin vähän jotain täältä tulostettua materiaalia? Laita samanlaiseen kuoreen kuin aiemmatkin postisi, helpottaa tunnistamista.


      • post.molekyyli
        PostinKulkuSelvitetty kirjoitti:

        Raunon isä? Upeeta, taas uusi, täysin viaton vanhus, josta täällä vittuillaan! Hienooooo!

        Nina: voisitko laittaa Pekallekin vähän jotain täältä tulostettua materiaalia? Laita samanlaiseen kuoreen kuin aiemmatkin postisi, helpottaa tunnistamista.

        onko roope saanu postia?


      • Lopettakaa taksimiesten ahdistelu! He tekevät tärkeää työtä!


      • jouko.aisankannattajana
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Lopettakaa taksimiesten ahdistelu! He tekevät tärkeää työtä!

        Rouva itse viittaa joka kirjoituksessaan taksiporukoilta
        kuulemiinsa uutisiin joten on käsiteltävä myös kuskien
        yksityiselämä perusteellisesti rouvan pyynnöstä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe