Pec finland oy/ unelmien urheiluarpa oy

Kalakalakala

Onko mitään kokemuksia tästä puhelinmyyntiyrityksestä?sain rekrytilaisuuteen kutsun oks mitää.tietoo????

8

1344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnssiH

Minua ainakin puhelinmyyjä huijasI. Kielsin puhelimessä kaikki tilaukseen liittyvät. Seuaavana påivänä tuli tekstiviesti, kiitos tilauksesta.
      Eli seuraavan 3 kk aikana tulee 32 e/kk edestä arpoja. Eli sellaista peliä.
      perästä kuuluu. Viranomaisiin iltu yhteydessä

• Satu1987

Saitko peruttua tilausta? Mulla kävi samallalailla

• Sipurasta

Sama täällä! Erehdyin vastaamaan tekstariin ja sain samantein viestin "Antamasi avainsana on tuntematon tai avainsanan kirjoituksessa tuli virhe. Viestistä joudutaan valitettavasti perimään 0,16 EUR." Kaksi arpakirjettä on jo ehtinyt tulla, molemmat palautettu avaamatta takaisin postilaatikkoon Palautetaan lähettäjälle -tekstillä varustettuna.

• Unohdaaaaa

Tuo on kerjäläisten paikka. Myyntityö on eri asia.

• kotkoktoktotktroktorkt

Jos meet itse Urheilun Unelma-Arvalle saat 8€/h sen 0,72€, sen sijaan se roska mitä ne mainostaa mol.fi (että tulee "isot provikat" ja meillä tienaa parhaimmat myyjät sen 1700€/kk-). Viime tammikuussa provisio malli oli sellainen, että sillä tienasi oikeasti helposti 7,5h vuorossa sen 1100 €... 1400€(kerran sain BRUTTONA). Sen jälkeen myyntijohtaja varmisti, että nyt muuttuu provisio pisteiksi. Firman paras myyjän palkka = Tammikuussa 2016 1600€ ja "provisio uudistuksen" jälkeen 1200 € (BRUTTONA). Ja hän myi keskimäärin 12 kpl päivässä. Provisio laskettiin sen takia, että meidän myyntijohtaja päätti rahalla ostaa SACK merkkisiä "tuoleja" 3 kpl ja yks jalkateline, tämän vuoksi provisio laski laskemistaan. Kerää tuntipalkkaa, potkuja sieltä on vaikeempi saada, kuin kaupungin työpaikasta(suojatyöpaikaT).

• papparainen111

Luoja että näitä huijarifirmoja löytyy :(( Minä EN vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon ja muidenkin kannattas tehdä samoin !!!

• UrheilunHyväksi
      • muistelenkuulleeni

Minulla on sellainen mielikuva, että jokin muukin firma myy näitä Unelma-arpoja kuin Pec Finland?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6313
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      97
      1894
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1497
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      929
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe