Olen tavallinen suomalainen ihminen. Somalit eivät voi mielestäni olla Miss-Suomi-kisassa.
Somalit voivat palata somaliaan, se on nykyään turvallinen maa, sinne omaa maata kehittämään ja viemään eteenpäin, Suomesta ilmaiseksi saaduin koulutuksin se ehkä jopa voi onnistua, jos oikein yrittää.
Eikö Merkelkin puhunut, että turvapaikka vaan tilapäiseksi ja pois maasta heti, kun tilanne rauhoittuu, ei elinikäistä oleskeluoikeutta. Afrikan maat ovat luonnonvaroiltaan valtavan rikkaita, potentiaalia on vaikka mihin.
Missikisat ovat nykyään naurettavia, kaikki tytöt näyttää kohta peppuaan ja tissejään epätoivon vimmalla, että pääsisi otsikoihín, vähän aina vilautetaan enemmän kuin joku muu DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD! Ja tissit tiskiin tai vaihtoehtoisesti peppu mahdollisimman shopattuna luonnottoman virheettömäksi ja mahdollisimman tyrkyllä. Voi tytöt mihin alennutte!
Missit 2016
mammamiamarita
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161