Näkikö kukaan viime viikonloppuna yöllä kirkolla punaista kilvetöntä mersua mikä kohelsi kirkon läpi varmaan 120km/h mittaris?
Olisko ollu perjantai/lauantai välisenä yöllä
Koheltaja kirkolla
25
963
Vastaukset
Soli kuulemma jonku poijjaan peltoauto ja sai siitä perän paskaks ku yritti kummia jauhaa :D Amatöörit.
- kjkjskjdfsakjkjdf
minne päin se meni?
- Berceedes
No jos se veti sataakahtakymppiä kirkon läpi niin ei se mihinkään menny sen jälkeen. Kyllä siihen pysäs, viimeistään peräseinään vaikkei oliskaan kivikirkko, oli sitten mersu tai ei.
- eijärkipäätäpakota
Ylä - asteikäinen 14v poika ratis ! !!!
Kyytiski kavereita.. kyllä on mätää jossain pahasti. Missä oli nyt poliisit ja sossutantat, kun tarvittu!? Tai kyllähän nämä tahot nuo tietoonsa saa myöhemminki.- tehovalvontaalkaa
Älä murehdi huomenna alkaa poliisien tehovalvonta ja kaaharit otetaan kiinni.
Pitäisi vielä kysyä, että missä olivat yläkouluikäisen vanhemmat? - Bghjj
17 kuulemma ollu.
- sbxu
kortiton kuitenkin
- Voiherranpieksut
Kyllä ihmeellistä jos 14 vuotiaan annetaan ajaa peltoautolla kylällä rallia keskellä yötä!!!
Mä näin sen mersun silloin sattumalta sinä yönä ja voin sanoo että 120km/h oli poijjalla ainakin mittaris kun painoi kaverit kyydillä meneen kirkon läpi!
Oli kuulemma käyny torron jokkisradallakin - Vjhbfhh
Ei oo ollu karvialaine. Näin sanottiin mulle
- Htfvukh
Jaa en tiä sit
- ihmeissään
Tietääköhän vain kotiväki vai pitäisikö ilmoittaa?
- romurane69
Jaa
- Kjdjekewkd
En usko, että on sama tyyppi josta täällä puhutaan joka sillä mersullä om ajellu kirkolla.
- Peräkylänukko-93
Monelta eri taholta kuullut että olisi jostain viereisestä paikkakunnasta tämä kuljettaja. Lisäksi 17v ja tänä vuonna 18v täyttävä. Auton alkuperää en tiedä enkä ole nähnyt kyseistä tilannetta ihan siitä syystä että olen tästä "kyläluuta" iästä päässyt jo pari vuotta sitten pois. Näin ulkopuolisena kuitenkin voisin sanoa etten suosittelisi syyttämään ketään ilman täydellistä näyttöä. Voi olla että poika on syytön ja nyt siitä ollaan ilmoittamasta kotiin. Ottaen huomioon että pojat voivat täysin vain pilailla ja kirjoittaa jonkun nimen tänne. Itse en kiinnittäisi huomiota mihinkään "Amisrassi69" tai "Karvapena 3000" nimimerkkeihin. Ne usein trolleja.
- Mamamm
Silminnäkijät saisi kans omalla nimellään laittaa että saataisiin tietoon ettei kyseessä ole tämä aikaisemminkin mainittu trolli.......
- Jokupaska
Jjt hyvä tulla pätee ku ittekki mersustansa sai tasausoyörästön laatikon läpi
Empä oo ikänä saanu laatikon läpi tasauspyörästöä, onhan laatikon ja perän välissä kardaani ja n. 2m tyhjää tilaa. Aika äijä saa olla jos saa perän hilut sinne asti vaihdelootaan asti..
Keskitapin perästä oon saanu kyllä irti ja se pasko kaikki rojut sieltä sisältä ja heitti ylimääräset perän kannen läpi kolmostienrampille.
Voin sanoa et alkaa oleen tuo perän vaihtelu tuttua hommaa, kun se on sieltä irti ja kempattuna @30min.
- Mkajajsks
Amatööri
- NytASIAA
Niin kuka tää koheltaja oikeesti nyt on ollu ja minkäikäinen
- eihyssyttelyjä
Kyllä kummasti on kadonnut viestejä tästä ketjusta..... kyllä joka kylässä paikkakuntalainen koheltaja on tiedos. Turha tää on jotain vastaisku viestejä alkaa laittaan. Jos tuollaiset touhut ja kohellukset kokemattomilta, varhaisteineiltä jatkuu odotettavissa on niitä surullisen kuuluisia otsikoita lehtiin!! Ja melkeinpä aina sivulliset on tällaisten uhreja....muistakaamme : jokaisen vastaavia tapauksia näkevällä on velvollisuus ilmoittaa poliisille.
- järkeä-päähän
Kyllä siinä pitää isukin rahapussi olla kunnossa, jos kilvettömällä ja vakuuttamattomalla peltoautolla metsän puolelle mennään. Etenkin jos porukkaa on kyydissä.
Viestit varmasti saisi olla, jos kyse olisi jostain toisesta henkilöstä. Tähän sopii vanha sanonta, että pitää siivota ensin oma porraspää ennen kuin arvostelee toisen porstuaa.
- oqoqoq
Oli kuka oli, koivuniemen herraa kuuri.Jos ei opi kuuria lisätään merkittävästi.
- suohautaan
Rajakiia ja ojasanteri ne siinä tervat kaato.
- Uhukaato
Hä? Ei jummarra...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165