Aiemmat keskustelut aiheesta olivat vanhoja, joten kysyn uudestaan, että mistä Hämeenlinnasta saa nykyään laadukkaat ja kestävät volyymiripset? Tähän asti en ole vielä sellaista löytänyt ja tulee kalliiksi kokeilla kaikkia :)
Volyymiripset Hämeenlinna
6
521
Vastaukset
- jeppisjuuu
Pinjami on hyvä
- luonnollisuuss
Volymiripset ovat törkyiset. Ota vain pikkuisen pidemmät kuin omasi. Näin kukaan ei voi olla varma, ovatko luomua vai lumetta.
- aps1
Salon Violet ja kauneusstudio Lady Luck hyviä paikkoja! Niiden sivuilta näet miltä niiden kuuluukin näyttää. Erästä paikkaa suttukuvineen kannattaa välttää!
- Newintown91
Nämä yllämainitut onkin vielä kokeilematta. Aikaisemmin olen saanut vain kasaan liimautuneita luonnottoman näköisiä kökköripsiä jotka lähtee kahdessa viikossa
- Volyymit
Kauneushuone valentina ehdottomasti!
- Anonyymi
Kävin Pinjassa Hämeenlinnassa Ohikulkutie matkalla.
Mikäli haluat maksaa 2h päikkäreistä ja lähteä liikkeestä samanlaisilla ripsillä, kuin ne olivat tulessa niin varmasti on hyvä paikka.
Minun ei tarvitse sielä enää käydä. , onneksi.
Muualta saa parempaa jälkeä ja rahalle vastinetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809