Sää lämpenee.

Tomppelitt

Itse olen myös juoppo mutta en sentään kehtaisi mennä muita ihmisiä häiritsemään ja juoppottelemaan puistoon . Nyt kun lämpimät kelit alkaa taas näitä juoppoja näkee puistossa ja kaupan edessä.

10

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahahagh

NÖSSÖPELLE :D

• kimpassakivempaao

Mieles voi muuttua viellä, kun pääset porukoihin .
      Ei silloin enää hävetä, eikä kainostella ;)

• vilukissako

Kunpa ilmat lämpenisikin, mutta kun räntää ja rakeita satelee vuoronperään.

• viskisieppo

Mitä puistossa sitten pitäisi tehdä? Nirppanokat ja paskahuosut voivat painua vittuun jos ei kestä pientä hauskanpitoa.

• niinluulisin

Kyllä hauskaa voi pitää muillakin keinoin. Itse käyn netissä pelailemassa rahapelejä ja kun lopettaa sopivalla hetkellä, jää aina voitolle. Mikäs sen kivempaa.

• ei_hyvääpäivää

Olet siis sitä mieltä, että ne jotka EIVÄT ryyppää ja rellestä puistossa sossun rahoilla päivästä toiseen ovat nirppanokkia paskahousuja? Itse olen ajatellut asian täysin päinvastoin. Mutta varmasti kaltaisesi sivistynyt ihminen osaa kuunnella myös muiden mielipiteitä...

• kosssumies
        ei_hyvääpäivää kirjoitti:

Olet siis sitä mieltä, että ne jotka EIVÄT ryyppää ja rellestä puistossa sossun rahoilla päivästä toiseen ovat nirppanokkia paskahousuja? Itse olen ajatellut asian täysin päinvastoin. Mutta varmasti kaltaisesi sivistynyt ihminen osaa kuunnella myös muiden mielipiteitä...

Oletko lesta? :D

• onkin

Niin se vain.

• xtaksikuppa

Syö ennen kuin alat juoda, juo mietoja ja hitaasti ja ota lasi vettä juomien välissä. Kun tulet puistoon, juo ojasta litraan vettä se auttaa humalaan.

• kullimörkö

itse olen myös juoppo ja suurinta hupiani on häriköidä kännissä kaikenlaisia turhia snobeja puistopubissa ja kauppojen läheisyydessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe