sukulainen juonu yli 40v. kyseessä on nais henkilö. työpaikka meni 21v. sitten. oli kännissä töissä ei suostunut menemään hoitoon otti loparit.
ollu välillä selvänä.kun ottaa alkoa. ottaa niin paljon että taju menee kankaalle.
monesti sammuu kaupungille. poliisit kuskannu pahnoille selviimään. myös kaupan henkilökunta kuskannu kotiin. tällä henkilöllä on kännissä jalat aivan makaroonia ei pysy pystyssä. humalatilan aikana. taitaa olla jo ryypänny ihtesä rapakuntoon. saattaa olla jo sisuskalut sökönä. tää nainen on nyt 66v. pelkään koska tulee soitto . hänestä on aika jättänyt. henkilö ei myönnä olevansa holisti. eikä ole koskaan hakeutunut mihinkään hoitoon.
alkkikselta jalat makaroonia
3
206
Vastaukset
- onko-sinulla-ratkaisu
Mitä jos kertoisit vain itsestäsi. Mielestäni tänne ei tarvita kertomuksia, kuinka joku tuttava tai sukulainen örveltää, vaan omakohtaisia ongelmia, huom, o m a k o h t a i s i a.
Älä levittele toisten asioita. Näitähän riittäisi kaikilla, mutta nyt ollaan perimmäisten kysymysten äärellä, kuinka siitä itse selvitään? - itse_olen_raitis
Yllättävän sitkeä nainen. Yleensä muijat juo itsensä hengiltä muutamassa vuodessa eikä puistojen penkillä siksi näe kovinkaan montaa saati vanhaa puliakkaa.
- suvakkimummot-ry
Minä olen jo 70 ja risat. Olen juopotellut tasaisesti olutta kittaamalla, vuosikymmeniä. Pahin ongelmani onkin nyt ylipaino. Olut lihottaa ja tekee myös nälkäiseksi. Pitsat ja hampurilaiset maistuvat vähän liikaakin.
Raitistumista olen yrittänyt monesti, mutta ei se onnistu millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141