sukulainen juonu yli 40v. kyseessä on nais henkilö. työpaikka meni 21v. sitten. oli kännissä töissä ei suostunut menemään hoitoon otti loparit.
ollu välillä selvänä.kun ottaa alkoa. ottaa niin paljon että taju menee kankaalle.
monesti sammuu kaupungille. poliisit kuskannu pahnoille selviimään. myös kaupan henkilökunta kuskannu kotiin. tällä henkilöllä on kännissä jalat aivan makaroonia ei pysy pystyssä. humalatilan aikana. taitaa olla jo ryypänny ihtesä rapakuntoon. saattaa olla jo sisuskalut sökönä. tää nainen on nyt 66v. pelkään koska tulee soitto . hänestä on aika jättänyt. henkilö ei myönnä olevansa holisti. eikä ole koskaan hakeutunut mihinkään hoitoon.
alkkikselta jalat makaroonia
3
212
Vastaukset
- onko-sinulla-ratkaisu
Mitä jos kertoisit vain itsestäsi. Mielestäni tänne ei tarvita kertomuksia, kuinka joku tuttava tai sukulainen örveltää, vaan omakohtaisia ongelmia, huom, o m a k o h t a i s i a.
Älä levittele toisten asioita. Näitähän riittäisi kaikilla, mutta nyt ollaan perimmäisten kysymysten äärellä, kuinka siitä itse selvitään? - itse_olen_raitis
Yllättävän sitkeä nainen. Yleensä muijat juo itsensä hengiltä muutamassa vuodessa eikä puistojen penkillä siksi näe kovinkaan montaa saati vanhaa puliakkaa.
- suvakkimummot-ry
Minä olen jo 70 ja risat. Olen juopotellut tasaisesti olutta kittaamalla, vuosikymmeniä. Pahin ongelmani onkin nyt ylipaino. Olut lihottaa ja tekee myös nälkäiseksi. Pitsat ja hampurilaiset maistuvat vähän liikaakin.
Raitistumista olen yrittänyt monesti, mutta ei se onnistu millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949387Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki714873Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.444551Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82338Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 411364
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota501290Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641252Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691164