havukoe sisällys ja kesto

tiedustelija123

Yritin etsiä netistä tietoa että mikä on havukoe, mutta aika vähän löysin asiaa koskevaa materiaalia. Eli kauan se kestää ja mitä se pitää sisällään? Mulla se on kohta edessä joten toivoisin vastauksia, kiitos jo etukäteen.

8

13385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timppa213

Mulla oli 100km marssia jatkuvan vihollisuhan alla. Kuskit oli vihollisii. Jos jäi kiinni 10km lisää matkaa. Rasteina vesistön ylitys, tunnistamista, tykkihomojen leirin tiedustelu ja siitä luonnoksen teko, radion käyttö, tulenteko, hätämajote ja loppuun 10km pikamarssi tietä pitkin, joka piti vetää alle 1,5h. Varustuksena taisteluvarustus ja rinkka, joka paino 30kg.

• tiedustelija123

Kiitos tiedoista. Kauanko koko tapahtuma kesti? Olen kuulut huhua joillain kestävän vain vuorokauden ja toisilla kahden verran.

• Tiedustalija213

Lähettiin maanantai aamuna 8:00 ja olin maalissa tiitstai iltapäivällä. Osatli vasta illalla takas kassulle. Matkalla ei nukuttuttu muutakuin marssitauoilla.

• Tiedustalija213

Kannattaa muuten teipata jalat rakkojen välttämiseks. Ittee vitutti ku vikat 30km jaloissa isot rakot

• rajojenkokeilemista

Mukava lukea viiskymppisenä että teille nuorillekkin on intissä järjestetty mielenkiintoista ja järkevää sekä ennenkaikkea haastavaa tekemistä!

• Anonyymi

Meidät tiputettiin tuntemattomaan paikkaan, annettiin kartta, johon oli merkitty piste. Pisteessä oli oltava 12h kuluttua. Eka piti selvittää missä sitä ollaan ja sit selvitä perille. Perillä piti suorittaa tehtäviä.

• Anonyymi

aika hauskzaz oli kun korjailin armeijjan pyöriä joxskux moniakin ja texsti ajelin niitä.. sinänxä

• Anonyymi

Joopa joo.Ole aistin avoimin ja nauti havun tuoksusta sekä tunnista mistä se tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5564
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      197
      3597
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2418
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2375
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1238
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      65
      1048
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1022
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      83
      1018
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe