havukoe sisällys ja kesto

tiedustelija123

Yritin etsiä netistä tietoa että mikä on havukoe, mutta aika vähän löysin asiaa koskevaa materiaalia. Eli kauan se kestää ja mitä se pitää sisällään? Mulla se on kohta edessä joten toivoisin vastauksia, kiitos jo etukäteen.

8

7793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timppa213

      Mulla oli 100km marssia jatkuvan vihollisuhan alla. Kuskit oli vihollisii. Jos jäi kiinni 10km lisää matkaa. Rasteina vesistön ylitys, tunnistamista, tykkihomojen leirin tiedustelu ja siitä luonnoksen teko, radion käyttö, tulenteko, hätämajote ja loppuun 10km pikamarssi tietä pitkin, joka piti vetää alle 1,5h. Varustuksena taisteluvarustus ja rinkka, joka paino 30kg.

      • tiedustelija123

        Kiitos tiedoista. Kauanko koko tapahtuma kesti? Olen kuulut huhua joillain kestävän vain vuorokauden ja toisilla kahden verran.


    • Tiedustalija213

      Lähettiin maanantai aamuna 8:00 ja olin maalissa tiitstai iltapäivällä. Osatli vasta illalla takas kassulle. Matkalla ei nukuttuttu muutakuin marssitauoilla.

    • Tiedustalija213

      Kannattaa muuten teipata jalat rakkojen välttämiseks. Ittee vitutti ku vikat 30km jaloissa isot rakot

    • rajojenkokeilemista

      Mukava lukea viiskymppisenä että teille nuorillekkin on intissä järjestetty mielenkiintoista ja järkevää sekä ennenkaikkea haastavaa tekemistä!

    • Anonyymi

      Meidät tiputettiin tuntemattomaan paikkaan, annettiin kartta, johon oli merkitty piste. Pisteessä oli oltava 12h kuluttua. Eka piti selvittää missä sitä ollaan ja sit selvitä perille. Perillä piti suorittaa tehtäviä.

    • Anonyymi

      aika hauskzaz oli kun korjailin armeijjan pyöriä joxskux moniakin ja texsti ajelin niitä.. sinänxä

    • Anonyymi

      Joopa joo.Ole aistin avoimin ja nauti havun tuoksusta sekä tunnista mistä se tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe