havukoe sisällys ja kesto

tiedustelija123

Yritin etsiä netistä tietoa että mikä on havukoe, mutta aika vähän löysin asiaa koskevaa materiaalia. Eli kauan se kestää ja mitä se pitää sisällään? Mulla se on kohta edessä joten toivoisin vastauksia, kiitos jo etukäteen.

8

11112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timppa213

Mulla oli 100km marssia jatkuvan vihollisuhan alla. Kuskit oli vihollisii. Jos jäi kiinni 10km lisää matkaa. Rasteina vesistön ylitys, tunnistamista, tykkihomojen leirin tiedustelu ja siitä luonnoksen teko, radion käyttö, tulenteko, hätämajote ja loppuun 10km pikamarssi tietä pitkin, joka piti vetää alle 1,5h. Varustuksena taisteluvarustus ja rinkka, joka paino 30kg.

• tiedustelija123

Kiitos tiedoista. Kauanko koko tapahtuma kesti? Olen kuulut huhua joillain kestävän vain vuorokauden ja toisilla kahden verran.

• Tiedustalija213

Lähettiin maanantai aamuna 8:00 ja olin maalissa tiitstai iltapäivällä. Osatli vasta illalla takas kassulle. Matkalla ei nukuttuttu muutakuin marssitauoilla.

• Tiedustalija213

Kannattaa muuten teipata jalat rakkojen välttämiseks. Ittee vitutti ku vikat 30km jaloissa isot rakot

• rajojenkokeilemista

Mukava lukea viiskymppisenä että teille nuorillekkin on intissä järjestetty mielenkiintoista ja järkevää sekä ennenkaikkea haastavaa tekemistä!

• Anonyymi

Meidät tiputettiin tuntemattomaan paikkaan, annettiin kartta, johon oli merkitty piste. Pisteessä oli oltava 12h kuluttua. Eka piti selvittää missä sitä ollaan ja sit selvitä perille. Perillä piti suorittaa tehtäviä.

• Anonyymi

aika hauskzaz oli kun korjailin armeijjan pyöriä joxskux moniakin ja texsti ajelin niitä.. sinänxä

• Anonyymi

Joopa joo.Ole aistin avoimin ja nauti havun tuoksusta sekä tunnista mistä se tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2228
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1868
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1429
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1297
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1221
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      937
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      903
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe