havukoe sisällys ja kesto

tiedustelija123

Yritin etsiä netistä tietoa että mikä on havukoe, mutta aika vähän löysin asiaa koskevaa materiaalia. Eli kauan se kestää ja mitä se pitää sisällään? Mulla se on kohta edessä joten toivoisin vastauksia, kiitos jo etukäteen.

8

14748

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timppa213

Mulla oli 100km marssia jatkuvan vihollisuhan alla. Kuskit oli vihollisii. Jos jäi kiinni 10km lisää matkaa. Rasteina vesistön ylitys, tunnistamista, tykkihomojen leirin tiedustelu ja siitä luonnoksen teko, radion käyttö, tulenteko, hätämajote ja loppuun 10km pikamarssi tietä pitkin, joka piti vetää alle 1,5h. Varustuksena taisteluvarustus ja rinkka, joka paino 30kg.

• tiedustelija123

Kiitos tiedoista. Kauanko koko tapahtuma kesti? Olen kuulut huhua joillain kestävän vain vuorokauden ja toisilla kahden verran.

• Tiedustalija213

Lähettiin maanantai aamuna 8:00 ja olin maalissa tiitstai iltapäivällä. Osatli vasta illalla takas kassulle. Matkalla ei nukuttuttu muutakuin marssitauoilla.

• Tiedustalija213

Kannattaa muuten teipata jalat rakkojen välttämiseks. Ittee vitutti ku vikat 30km jaloissa isot rakot

• rajojenkokeilemista

Mukava lukea viiskymppisenä että teille nuorillekkin on intissä järjestetty mielenkiintoista ja järkevää sekä ennenkaikkea haastavaa tekemistä!

• Anonyymi

Meidät tiputettiin tuntemattomaan paikkaan, annettiin kartta, johon oli merkitty piste. Pisteessä oli oltava 12h kuluttua. Eka piti selvittää missä sitä ollaan ja sit selvitä perille. Perillä piti suorittaa tehtäviä.

• Anonyymi

aika hauskzaz oli kun korjailin armeijjan pyöriä joxskux moniakin ja texsti ajelin niitä.. sinänxä

• Anonyymi

Joopa joo.Ole aistin avoimin ja nauti havun tuoksusta sekä tunnista mistä se tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      325
      1424
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1132
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      111
      1025
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      807
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      102
      692
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      77
      673
    Aihe