Olen törmännyt yhteen selkeästi kaikkia kirjoituksia yhdistävään tekijään: hän joka syyttää toista narsistiksi on lukemieni kirjoitusten mukaan 99pros.NAINEN!
Eli narsistiksi syyttävä on lähes aina nainen.
Oli sitten kyseessä entinen avio-/avomies, äiti, sisar, ystävä...aina syyttävänä osapuolena on nainen sukupuoleltaan.
Miksi naiset syyttävät ihmisiä narsisteiksi?
Yksi asia ihmetyttää....
37
573
Vastaukset
- hgfhfhddfh
Mmm..hyvä huomio kyllä.
- ero-
niin, en osaa itse tuohon tyhjentävästi vastata mutta kyllä pistää miettimään.
- tämäonvaannetti
Naiset pui eroa netissä varmasti enemmän miehet. Naiset lukee aiheesta tietoutta enemmän kuin miehet. Oletyksia....
Narsisteja on enemmän miehissä.
Tämä nettikirjoittelun otanta ei ole tieteellisesti pätevä muutenkaan. Valtaosa näistä tapauksista ei välttämättä ole edes narsisteja. Niinkuin tiedämme muotisana.
Se ei kuitenkaan poista narsistien olemassa oloa. Uskon heitä olevan enemmän kuin luullaan. - otavastuu
Tämä palsta ei ole syy, vaan seuraus.
Kyse on ihmisyyden ongelmasta. Ja ihmisarvo on sama naisilla ja miehillä.
Huom. Myös samaa sukupuolta olevien ihmisten välisissä suhteissa on
vallankäyttökuvioita.
Naisvaltaisella alalla päsmäröinti ja varsinkin hovin supinat voi olla aivan omaa luokkaansa.
Itse jouduin kiusatuksi lapsena kun kiusaajat oli fyysisesti paljon suurempia. Myös äiti oli suurempi.
Aikuisena jouduin miehen väkivallan alle, koska kiusaaja oli fyysisesti paljon suurempi.
Miehet ovat fyysisesti vahvempia kuin naiset ja lapset.
Eli kyseessä oli mitättömät ihmiset jotka eivät pärjää samankokoisille, vaan täytyy alistaa pienempää. Narsistimies ei välttämättä uhittele toiselle, samankokoiselle miehelle. - raekuuroulkona
Syyttävät koska ovat itse narsistisia.
- Lessuli
Juuri näin. Ex-vaimoni ja hänen äitinsä ovat pesun kestäviä naristeja. Omat havainnot ovat se, että narsismi on huomattavasti yleisempää naisilla kuin miehillä. Narsisti naiset tapansa mukaisesti kääntävät kaiken ylösalaisin jauhriutuvat.
- noopelinpalkinto
Miehillä on usein tapana itkeskellä ihmissuhteitaan nettipalstoilla?
- fdass
Ehkä hieman suurempi osa miehistä kuin naisista kasvatetaan tavalla, joka edistää narsistisen persoonallisuushäiriön kehittymistä. Monilla erityisesti ns. perinteisen sukupuoliroolin omaksuneilla miehillä on pakkomielle kontrolloida ja hallita toisia, jos ei muuten, niin väkivallalla. Kyse on siis ehkä miehisestä sukupuoliroolista, joka edistää narsistista käyttäytymistä. Lapsena ei opeteta rajoja eikä toisten ihmisten kunnioittamista. Empatiaakaan eivät pojat tarvitse, poikia kun ovat. Uhrautuminen ja kiltteys ovat kuulemma naisellisia ominaisuuksia, eikä miehillä ole kuulemma tunteita, joten he eivät opi niitä käsittelemään. Sama asia voi toki ilmetä siinä, että miehet eivät ole niin kiinnostuneita keittiöpsykologiasta ja tee narsistidiagooseja toisista ihmisistä keskustelupalsotilla.
- Miksi_ihm
http://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/vesa_heikkinen/voihan_pojat!_voihan_uutinen!.9721.blog
No voi pojat!
http://www.oph.fi/download/31322_uusi_kirjoitus_3.pdf
Ja voi pojat voi pojat...
http://www.stakes.fi/tervesos/KEesitykset/Paula Määttä.pdf
Ja pojat tässäkin lajissa..
http://yle.fi/uutiset/monella_lapsella_heikko_kirjoitustaito_-_tytot_poikia_etevampia/6123566
Noin 60 prosenttia tytöistä saavutti vähintään tyydyttävän tason kirjoittamisessa, mutta pojista samaan ylsi vain kolmannes.
-No, tuossa oli ennakkoluulolla pienen pieni osuus.
Miksi ihmettelemään kun tietoa voi lukemalla saada hyvin helposti. - learner
Narsismiin on helppo perehtyä, varsinkin jos osaa englantia. Youtube on täynnä varsin päteviä kokemukseen tai oppineisuuteen perustuvia kanavia. Itse hatutan Sam Vakninille, hänen youtube-videokokonaisuuden katsoneena.
Kirjastoissa on myös laaja valikoima aihetta käsittelevää kirjallisuutta suomeksi.
Itseä on helpottanut kun nyt voin ymmärtää kokemaani vääryyttä ja häntä, samalla tiedostan olevani itse lievästi läheisriippuvainen. Jätkyttävää on ollut käsittää elämässäni vaikuttaneen narsistin teot ja tekemättä jättämiset ja niiden motiivi näin jälkikäteen, toisaalta niin sydäntä särkevääkin, koska totuus oli pahempi kuin kuvitteellinen hyvyys hänessä. No se on yksi narsismin osista Narsisti haukkuu puolisoaan narsistiksi Miksi siksi että ihmiset on sen puolella joka tuo syyteen ensiksi julkiseksi. Eli narsistit manipuloi ja syylistää muita jolloin saavat myytyä mielikuvan että ovat uhreja vaikka suurimmalta osalta on kuitenkin uhri on joku muu
- Jeppe1098
Juuri näin. Naisisssa narsismi on huomattavasti yleisempää kuin miehissä. Vieraannuttaminen on hyvä esimerkki tästä.
- kauheimmista.kauhein
Jeppe1098 kirjoitti:
Juuri näin. Naisisssa narsismi on huomattavasti yleisempää kuin miehissä. Vieraannuttaminen on hyvä esimerkki tästä.
MInä olen myös reagoinu monesti siihen että eron yhteydessä nimitellään toista narsistiksi. On saatettu elää kymmeniä vuosia sulassa sovussa ja sitten yks kaks onkin se toinen narsisti.
Hassuin narsisti nimitys jonka olen täältä palstalta lukenut koskee kakkosta joka antoi petturille, joka halusi korjata liittonsa narsistiksi. Teki kovasti töitä saadakseen petetyn uskomaan asian olevan niin. Miten lie asiat nykyisin. - kauheimmista.kauhein
kauheimmista.kauhein kirjoitti:
MInä olen myös reagoinu monesti siihen että eron yhteydessä nimitellään toista narsistiksi. On saatettu elää kymmeniä vuosia sulassa sovussa ja sitten yks kaks onkin se toinen narsisti.
Hassuin narsisti nimitys jonka olen täältä palstalta lukenut koskee kakkosta joka antoi petturille, joka halusi korjata liittonsa narsistiksi. Teki kovasti töitä saadakseen petetyn uskomaan asian olevan niin. Miten lie asiat nykyisin.Korjaus: Hassuin tapaus jonka olen täältä palstalta lukenut koskee kakkosta joka antoi petturille, joka ei häntä halunnutkaan vaan tahtoi korjata avioliittonsa, nimityksen narsisti.
- Kuulossa_vikaako
kauheimmista.kauhein kirjoitti:
Hassuin narsisti nimitys jonka olen täältä palstalta lukenut koskee kakkosta joka antoi petturille, joka halusi korjata liittonsa narsistiksi. Teki kovasti töitä saadakseen petetyn uskomaan asian olevan niin. Miten lie asiat nykyisin.En ole koskaan kuullut tuollaisesta tapauksesta.
- foneemitjonossa
Kuulossa_vikaako kirjoitti:
En ole koskaan kuullut tuollaisesta tapauksesta.
Ehkä näössäkin tai sitten lukutaidossa. Tai mistäs sen tietää, kun ei voi oikein päätellä, että jos ymmärryksessä. Joskus se on ihan hyvä, että kun kuva menee, niin menee kohta äänikin, niin saattaahan se olla, että menee se lukutaito ennen kirjoitustaitoa.
- kauheimmasta.kauhein
Kuulossa_vikaako kirjoitti:
En ole koskaan kuullut tuollaisesta tapauksesta.
Erityisesti sinulle kuulossa_vikaako
Tässä yksi esimerkki siitä kuinka vaimoa informoidaan siitä kuinka tämän puoliso on narsisti. Varmaan tässäkin tapauksessa kysymyksessä kakkonen. Eikä edes tarvinnut kaukaa hakea, tässä samassa ketjussa tuolla alempana.
18:28
eikaikkioleleikkiä
22.4.2016 18:28
Kuule, kun se todellisuuskin oli aivan ahdistavaa. Minua jahdattiin kaikilla sektoreilla, paitsi se narsistiksi haukuttu ei jahdannut, mutta haukkuja kyllä. Kyllä siinä jonkun aikaa meni ajatellessa, että parempi olisi vissiin, jos olisin kuollut, niin en häntä olisi niin häirinnyt. Väistelin, minkä pystyin, etten minäkin olisi joutunut manipuloitavaksi sen suhteen, että puolisoni on narsisti. Kyllä siinä todellisuudessa on vakavasta asiasta kyse, jos jahtauksen seurauksena alkaa pohtimaan päiviensä päättämistä. Jossainhan täällä oli niitä kirjoituksia siitä, kuinka ihminen ajetaan itsemurhan partaalle, olen sen kokenut ja en toivo sitä kokemusta edes pahimmalle viholliselle. Järkyttävää, mihin voi johtaa ihmisten leikkiminen toisilla, se pikkupelaaminen ja oman egon nostatus, että minä se osaan ja taidan.
- ämmätHoitoon
Naiset on salakavalia. Heidän narsismi on älykästä. Myöskin yhteiskunnallinen asema asenteineen sallii sen.
- missä_vika
Kenen yhteiskunnallinen asema sallii?
- tätämieltä
Vaiettu totuus: NAISTEN NARSISMI!
Itseasiassa he osaavat olla kieron itsekkäitä ja ajaa asiaansa pitkällä tähtäimellä, jopa suunnitella vuosia toisen hiljalleen nujertamista.
Ja kun ero tulee niin naiset käyttää aina lapsia välineenä lähes poikkeuksetta.
Olis vihdoinkin hyvä jos lopetettais tämä naisten hyysäys ja herättäis heidän harrastamaan väkivaltaan mikä on pahimmillaan todella vaarallista.- Missä_naisten
Missä naisten narsismista on vaiettu?
Ongelma tuossa väännössäsi on siinä että ei kaikki naiset ole narsisteja.
Kaikissa ihmisissä sensijaan on narsismia, joissakin liian vähänkin, tarpeesta riippuen.
- invalididualisti
Jotkut miehet ovat sikoja ja jotkut naiset ovat sikoja.
Ehkä nykyään naiset on miehistyneet, ryyppää ja tappelee.
Vastaavasti miehet voi hoitaa lapsia ja se on useimmiten ok.
Kyse on kuitenkin yksilöistä eikä sukupuolesta.- sdkhds
Väärin.
Ihmiset ovat käsitelleet narsismia turhan kauan vain katsoen miesten omaavan sitä.
Ollaan unohdettu kaiken aikaa naisten häiriintynyt käytös.
Itse heräsin kaksi vuotta siihen ja olen tutkiskellut asiaa. Naiset ovat ovelampia ja käyttävät hyväkseen systeemiä "heikompana sukupuolena" yms.
Nykyaikainen nainen on sairas ja itsekäs.
Pahemmaksi vaan menee!! - näinhänseonvaan
sdkhds kirjoitti:
Väärin.
Ihmiset ovat käsitelleet narsismia turhan kauan vain katsoen miesten omaavan sitä.
Ollaan unohdettu kaiken aikaa naisten häiriintynyt käytös.
Itse heräsin kaksi vuotta siihen ja olen tutkiskellut asiaa. Naiset ovat ovelampia ja käyttävät hyväkseen systeemiä "heikompana sukupuolena" yms.
Nykyaikainen nainen on sairas ja itsekäs.
Pahemmaksi vaan menee!!Naispuolisia narsisteja on ollut aina ihan aikojen alusta. Nyt vain kiinnitetään siihen enmpi huomiota mikä johtuu sitten mistäkin.
Turhaa odottaa täällä lämpimää vastaanottoa kun ottaa asian esille. Se on varma.
Ja se kertoo sitten mistä? - Vähän_
"Turhaa odottaa täällä lämpimää vastaanottoa kun ottaa asian esille. Se on varma."
Vähän järki pilkottaa sinunkin laarissasi kun tuon verran ymmärrät edes.
Et ole ihan 'kuusalla' asiasta kuitenkaan. Ei tuollaisia älyttömyyksiä missään ole kirjoitettu, etteikö naisissa olisi narsismia.
Hyvin sairasta on vain syyttää systeemiä tai jotain palstoja siitä, että miehet eivät puhu asioistaan yleensä niin paljoa kuin naiset, tai kirjoita, jos ajatellaan tätä palstaa. - luesitätarraapeilistä
näinhänseonvaan kirjoitti:
Naispuolisia narsisteja on ollut aina ihan aikojen alusta. Nyt vain kiinnitetään siihen enmpi huomiota mikä johtuu sitten mistäkin.
Turhaa odottaa täällä lämpimää vastaanottoa kun ottaa asian esille. Se on varma.
Ja se kertoo sitten mistä?Täällä nyt ei vain auta yhtään tuoda esille, että nainen voisi olla narsisti, sillä todistetusti se on aina mies. Jos asian ottaa esille, niin ei mene aikaakaan, kun sekoomus valtaa palstan. Pahimmillaan se sekoomus leviää ikävälle asti, liekö sitten niin valtavan ikävä sitä narsistia, jota jo liki työkseen haukkuu. Kummallista, suorastaan erikoisen kettumainen piirre ihmisessä. Miten on mahdollista, että joku jää niin mielensopukoihin, että ei saa kierrettä poikki, jotenkin tulee vain mieleen, että taustalla on jotain omastakin takaa pikkupelailua ja ihmisleikkiä.
- Auttaa_tuoda
luesitätarraapeilistä kirjoitti:
Täällä nyt ei vain auta yhtään tuoda esille, että nainen voisi olla narsisti, sillä todistetusti se on aina mies. Jos asian ottaa esille, niin ei mene aikaakaan, kun sekoomus valtaa palstan. Pahimmillaan se sekoomus leviää ikävälle asti, liekö sitten niin valtavan ikävä sitä narsistia, jota jo liki työkseen haukkuu. Kummallista, suorastaan erikoisen kettumainen piirre ihmisessä. Miten on mahdollista, että joku jää niin mielensopukoihin, että ei saa kierrettä poikki, jotenkin tulee vain mieleen, että taustalla on jotain omastakin takaa pikkupelailua ja ihmisleikkiä.
"Täällä nyt ei vain auta yhtään tuoda esille, että nainen voisi olla narsisti,"
Auttaa tuoda. Tuo asiaa esiin ja kirjoita kokemuksistasi, jos sinulla on narsisti-kokemuksia.
Oikein suositeltavaa että miehetkin kirjoittaisivat enemmän.
- vastamyrkky
Tietysti naisissa voi olla narsisteja, mutta KAIKKI naiset eivät ole narsisteja. Kuten ei kaikki miehetkään.
Narsismista voi puhua ilmiönä ilman sukupuolijakoa.
Esimerkeissä vain henkilöt korostuu, aivan kuten vastakkainasettelu on turhaa mutta toimii esimerkissä.
Provosoimaan pyrkivien naisvihaajien viesteihin ei kannattaisi edes vastata jos haluaa pitää palstat asiallisena.- laskusuoritettu
Yleensä ei kannata provosoitua, vaikka tekisi mieli aloittaa hihhulointi. Sterotyyppisesti voisi ajatella, että naisvihaajien viestit tulee aina mieheltä, mutta eikö ihan sukupuoliroolittomasti voisi ajatella, että naisvihaajan täytyy olla narsisti. Tuo edellinen on aika väkevästi sanottu, mutta jos ajattelee naisnarsistia, niin vihaako hänkin myös aina naisia: äitiä, tyttäriä, työpaikan naisia yms, jotka kokee ehkä kilpailijoikseen vai vihaanko hän vain exäänsä, oli sitten mies tahi nainen. Kun aika usein se ex on narsisti, melkein on ihme, jos ei nykyään ole. Tässä kohtaa sen narsistin voisi kyllä kirjoittaa lainausmerkkeihin, sillä miettikää mikä määrä exiä ja jos he kaikki olisivat narsisteja...
"Sterotyyppisesti voisi ajatella, että naisvihaajien viestit tulee aina mieheltä, mutta eikö ihan sukupuoliroolittomasti voisi ajatella, että naisvihaajan täytyy olla narsisti"
Niin käsittääkseni naispuoliset narsistitkin vihaavat naisia johtuen kaiketi tuosta kilpailuasetelmasta ja muutenkin näissä mies/nais väittelyissä hyvin usein unohdetaan se äiti, joka myös on nainen jonka hoivissa se mieskin on aikoinaan kasvanut...
Henk. koht pidän itse jopa naisen narsismia vaarallisempana kuin miehen, syystä, että koti ja lapset ovat enemmänkin se naisen valtakuntaa, jolloin nainen voi saada aikaan pahaakin jälkeä koskien seuraavaa sukupolvea, kun ajattelisin, että miesnarsistille lapset ovat enemmänkin sivuseikka, joita toki voidaan käyttää aseina valtataisteluissa...
Mitä eksiin tulee, niin reality elämässä olen kuullut vain yhden naisen nimittävän eksäänsä narsistiksi, ettei mielestäni sekään kovin yleistä ole, kun tunnen kuitenkin useitakin eronneita naisia...
Täällä palstalla ny toki eksät on yliedustettuina kun palstan aihe ny on narsismi ja tänne tullaan keskustelemaan narsismista/narsisteista, mutta mun mielestä tän palstaotannan perusteella ei ny kannattais vetää yleispätevää tietoa siitä että kaikki eksät on narsisteja, kun suomi 24:n palstalla niin sanotaan...
Kyllä tässä maailmassa on vielä paljon ihmisiä, joille sana narsisti välttämättä ei sano mitään kuin ehkä jotain että jaa joku itserakas tyyppi vai...
Mun mielestä se, että aina ja kaikkialla ajatellaan/puhutaan vaan narsisteista liitty enemmänkin narsistin omaan maailmankuvaan että kaikki ovat kiinnostuneita narsisteista...
"Tämä jatkuva pakkomielle omasta keskuksesta, omasta paikasta pyörän napana - johtaa kummalliseen maailmankuvaan (viitekehykseen). Se johtaa vakaumukseen, että hän on muiden ihmisten käyttäytymisen, puheiden ja jopa ajatusten keskipiste. Henkilö joka kärsii tällä tavalla vääristyneestä maailmankuvasta, kuvittelee olevansa kaikkien jatkuvan mielenkiinnon kohde"
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/journal41.html
Että joo, tällä palstalla kyllä, mutta ei todellisessa maailmassa...- eikaikkioleleikkiä
yhteenlaskutoimitus kirjoitti:
"Sterotyyppisesti voisi ajatella, että naisvihaajien viestit tulee aina mieheltä, mutta eikö ihan sukupuoliroolittomasti voisi ajatella, että naisvihaajan täytyy olla narsisti"
Niin käsittääkseni naispuoliset narsistitkin vihaavat naisia johtuen kaiketi tuosta kilpailuasetelmasta ja muutenkin näissä mies/nais väittelyissä hyvin usein unohdetaan se äiti, joka myös on nainen jonka hoivissa se mieskin on aikoinaan kasvanut...
Henk. koht pidän itse jopa naisen narsismia vaarallisempana kuin miehen, syystä, että koti ja lapset ovat enemmänkin se naisen valtakuntaa, jolloin nainen voi saada aikaan pahaakin jälkeä koskien seuraavaa sukupolvea, kun ajattelisin, että miesnarsistille lapset ovat enemmänkin sivuseikka, joita toki voidaan käyttää aseina valtataisteluissa...
Mitä eksiin tulee, niin reality elämässä olen kuullut vain yhden naisen nimittävän eksäänsä narsistiksi, ettei mielestäni sekään kovin yleistä ole, kun tunnen kuitenkin useitakin eronneita naisia...
Täällä palstalla ny toki eksät on yliedustettuina kun palstan aihe ny on narsismi ja tänne tullaan keskustelemaan narsismista/narsisteista, mutta mun mielestä tän palstaotannan perusteella ei ny kannattais vetää yleispätevää tietoa siitä että kaikki eksät on narsisteja, kun suomi 24:n palstalla niin sanotaan...
Kyllä tässä maailmassa on vielä paljon ihmisiä, joille sana narsisti välttämättä ei sano mitään kuin ehkä jotain että jaa joku itserakas tyyppi vai...
Mun mielestä se, että aina ja kaikkialla ajatellaan/puhutaan vaan narsisteista liitty enemmänkin narsistin omaan maailmankuvaan että kaikki ovat kiinnostuneita narsisteista...
"Tämä jatkuva pakkomielle omasta keskuksesta, omasta paikasta pyörän napana - johtaa kummalliseen maailmankuvaan (viitekehykseen). Se johtaa vakaumukseen, että hän on muiden ihmisten käyttäytymisen, puheiden ja jopa ajatusten keskipiste. Henkilö joka kärsii tällä tavalla vääristyneestä maailmankuvasta, kuvittelee olevansa kaikkien jatkuvan mielenkiinnon kohde"
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/journal41.html
Että joo, tällä palstalla kyllä, mutta ei todellisessa maailmassa...Kuule, kun se todellisuuskin oli aivan ahdistavaa. Minua jahdattiin kaikilla sektoreilla, paitsi se narsistiksi haukuttu ei jahdannut, mutta haukkuja kyllä. Kyllä siinä jonkun aikaa meni ajatellessa, että parempi olisi vissiin, jos olisin kuollut, niin en häntä olisi niin häirinnyt. Väistelin, minkä pystyin, etten minäkin olisi joutunut manipuloitavaksi sen suhteen, että puolisoni on narsisti. Kyllä siinä todellisuudessa on vakavasta asiasta kyse, jos jahtauksen seurauksena alkaa pohtimaan päiviensä päättämistä. Jossainhan täällä oli niitä kirjoituksia siitä, kuinka ihminen ajetaan itsemurhan partaalle, olen sen kokenut ja en toivo sitä kokemusta edes pahimmalle viholliselle. Järkyttävää, mihin voi johtaa ihmisten leikkiminen toisilla, se pikkupelaaminen ja oman egon nostatus, että minä se osaan ja taidan.
- Minä_ajattelisin
laskusuoritettu kirjoitti:
Yleensä ei kannata provosoitua, vaikka tekisi mieli aloittaa hihhulointi. Sterotyyppisesti voisi ajatella, että naisvihaajien viestit tulee aina mieheltä, mutta eikö ihan sukupuoliroolittomasti voisi ajatella, että naisvihaajan täytyy olla narsisti. Tuo edellinen on aika väkevästi sanottu, mutta jos ajattelee naisnarsistia, niin vihaako hänkin myös aina naisia: äitiä, tyttäriä, työpaikan naisia yms, jotka kokee ehkä kilpailijoikseen vai vihaanko hän vain exäänsä, oli sitten mies tahi nainen. Kun aika usein se ex on narsisti, melkein on ihme, jos ei nykyään ole. Tässä kohtaa sen narsistin voisi kyllä kirjoittaa lainausmerkkeihin, sillä miettikää mikä määrä exiä ja jos he kaikki olisivat narsisteja...
" jos ajattelee naisnarsistia, niin vihaako hänkin myös aina naisia: äitiä, tyttäriä, työpaikan naisia yms, jotka kokee ehkä kilpailijoikseen vai vihaanko hän vain exäänsä, oli sitten mies tahi nainen. "
Minä ajattelisin että naisnarsisti suhtautuu toisiin naisiin pelkästään käyttöesineinä, kuten kaikkiin muihinkin ihmisiin.
Miten menee looginen päätelmä, että narsisti vihaa erityisesti naisia, kun käsittääkseni välinpitämätön hyötykäyttösuhtautuminen kattaa kaikki ihmiset. Kukin hyötykäytetty voi tuta narsistin välinpitämättömyyden vihana, varsinkin jos se johtaa jonkin tason selvittelyihin.
Sanotaanhan, että rakkuden vastakohta ei ole viha, vaan välinpitämättömyys.
Viha vaatii vihaajalta pohjalle tunnearsenaalin, jonkalaista minusta ei narsistilla ole. - En_tiedä_
laskusuoritettu kirjoitti:
"Kun aika usein se ex on narsisti, melkein on ihme, jos ei nykyään ole. Tässä kohtaa sen narsistin voisi kyllä kirjoittaa lainausmerkkeihin, sillä miettikää mikä määrä exiä ja jos he kaikki olisivat narsisteja..."
En tiedä miksi jotkut ihmiset kahlaavat erojen keskellä, jossa he kykenevät tekemään syväluotaavia selvityksiä toisten eroista ja siitä, mitä eronneet existään ajattelevat. Itselläni ei ole noin, vaikka tapaan päivittäin monia ihmisiä, uusia kasvoja ja vanhoja tuttuja.. En edes muista pikapikaa, koska olisin kuullut jonkun eronneen. Hyvin pysyvät suhteissaan minun läheisyydessä olevat ihmiset.
- asweknow
Miksi kuvitellaan että narsisti kärsisi? Tietysti mestarimarttyyri vaikuttaa kärsivältä jotta saa tahtonsa läpi, mutta toisin kuin terveissä suhteissaa, jossa kukin on vuorollaan heikko ja vahva, narsistille kaikki on aina yksisuuntaista.
- epätasapainoisia
Suomalaiset naiset on sairaita!
- Mark3333352
Sain kerran eräältä naiselta lainaksi narsismista kertovan kirjan.Hän oli alleviivannut sieltä kohtia joita oli edellisellä kumppanilla kuulemma ollut.Narsistiksi haukkui eksäänsä.Mitä pidemmälle kirjaa luin sitä varmemmaksi tulin että nämä alleviivatut kohdat olivat tämän naisen piirteitä.
- näinkin
Minä sain Narsismia käsitteleviä sähköposteja toiselta naiselta joka yritti saada minut uskomaan kuinka puolisoni on narsisti. Sitten selvisi että hällä olikin suhde puolisoni kanssa, omaa lehmäänsä ojassa yritti tyyrätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v58895Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh4142272Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2761799Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku351776Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3021464- 781207
- 731093
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen68888- 47846
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p26834