Oon 18-vuotias 172cm pitkä naimen, joka painaa 81kg. En kuitenkaan todellakaan oo ylipainoisen näkönen. Vatsa on tosi litteä ja siitä ei saa nipistettyä melkeen mitään. Reisissä on selluliittiä mut siihen se loppuu. Kannattaako mun alkaa laihuttamaan tässä tilanteessa?
laihan ihmisen ylipaino
3
236
Vastaukset
- älähuolityttö
Hassua..itse olen 177cm ja 83kg ja minulla kyllä sitä ylimääräistä olisi. Lähellä normaalipainoa kuitenkin olen. Olo ja ulkonäköhän se ratkaisee, painoa sun ei kannata tuijotella :)
- mikäonnaimen
Joku uusi laji tämä "naimen". En voi sanoa kun en ole nähnyt miltä "naimen" näyttää.
Jos laittasit kuvan niin helpottaisi ehkä. - ihdiyxoyxohxohc
Ole onnellinen, että olet hoikka ja ilmeisesti lihaksekas. En suosittele laihdutusta, vaan ruokailutapojen tervehdyttämistä. Vähemmän suolaa, sokerit ja valkoiset jauhot ja riisit minimiin. Lisää liikuntaa, sekä varsi on jalkojen lihaskuntoon tähtäävää, että kävelyä/juoksua tai muuta aerobista, jossa on hyppyjä ja askeleita. Erityisesti sykkeen korkealle nostava liikunta tepsii ihonalaisiin rasvoihin, jota selluliittikin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741