En saa poistettua tietoturvan kokeiluversiota

Tableidi

Minulla on Samsung 9,7 android -tabletti ja siihen asennettu F-Securen Mobile Security ilmainen kokeiluversio, joka on voimassa vielä muutaman päivän. Koska läppäreitteni tietoturva meni vanhaksi, ostin kolmelle laitteelle soveltuvan Safe-suojauksen ja yritin asentaa sitä Samsungille, mutta ei onnistunut, koska tabletti ei suostu poistamaan entistä sovellusta. "Poista sovellus" ruutu ilmestyy näkyville, mutta ei aktivoidu. Kysymys: poistuuko kokeiluversion sovellus itsestään kun kokeiluaika päättyy, ja voinko sitten ladata maksullisen tietoturvaversion?

12

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omatsovellukset

      Jos ohjelma on asennettu Play-kaupasta niin sen voi poistaa Asetukset ja sieltä Sovellukset. Jos se on asennettu Googlen kautta niin kokeile poistaa se Lataus-logon kautta tai omat tiedostot.

      • Tableidi

        Poikani asensi vissiin Googlen kautta. Miten pääsen latauksiin?


      • oioioioooo

      • Tableidi

        Olen yrittänyt noilla ohjeilla kymmenesti, ei onnistu. Sitä mietin, että poistuuko kokeiluversion asennus itsestään, kun se vanhenee. Jos ei niin sitten olen ongelmissa tietoturvan kanssa. Kiitos vastauksistasi oioioiooo.


      • oioioioooo

        Tietysti voisit asentaa sen uudelleen sieltä kaupasta ja poistaa sitten jos edellinen asennus on jotenkin "solmussa".


      • Tableidi

        En tarvitse tätä sovellusta enää, se on turha. Koneella olisi valmiina maksettu F Securen Safe-sovellus, mutta sitä ei saa päälle ennen kuin tuo entinen poistuu. No, vien koneen Giganttiin, jospa osaisivat ratkaista ongelman siellä. Kiitos neuvoista.


      • Löpötilööö
        Tableidi kirjoitti:

        En tarvitse tätä sovellusta enää, se on turha. Koneella olisi valmiina maksettu F Securen Safe-sovellus, mutta sitä ei saa päälle ennen kuin tuo entinen poistuu. No, vien koneen Giganttiin, jospa osaisivat ratkaista ongelman siellä. Kiitos neuvoista.

        Otat siitä sovelluksesta sen lukituksen pois joka estää poistamisen, se on turva homma jotta esim. haittaohjelma ei sitä omin lupineen mene poistamaan.


    • Omatsovellukset

      Jos se googlesta ladattu niin Omat tiedostot löytyy sovelluksista ympyröitä päälleikkäin sisältä ja siellä on lataushistoria ja painat pitempää kohtaa jonka haluat poiastaa niin tulee joko roskakorin kuva tai teksti poista

    • Omatsovellukset

      Vielä katso Asetuksista onko siellä sellaista sovellusta kuin Freedom niin poista se sieltä.

    • Noproblem

      Oman laitten Asetukset sieltä kohtaan Sovellukset listaan ja sieltä kohtaan Fisecure ja avautuu valikko jossa on vaihtoehto poista sovellus,välimuisti ja sovellus häviää.Helppoa. Ainakin Nortonin kohdalla toimii.

    • Autavainen

      avaa f-secure. Mene asetuksiin F-Securessa ja siellä pitäs olla joku poista kohta!

    • Hjalp

      En saa poistettua F secure Safen kokeiluversiota Samsung A5 puhelimeltani. Olen yrittänyt kaikkea netistä löytämieni ohjeiden mukaan. Vaihtoehto "Poista sovellus" on harmaana asetuksissa, ja play kauppa taas herjaa että sovellusta ei voi poistaa koska se on järjestelmänvalvoja. Olen poistanut Safelta käyttöoikeudet puhelimeeni puhelimeni asetuksissa ja safen ilmainen käyttöaika on päättynyt, mutta en silti saa safea poistettua puhelimeltani. Se vie tilaa ja akkua. Osaako kukaan auttaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1563
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      57
      1068
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      832
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      121
      743
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      728
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      701
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe