Miksi Kompin pihalla on bussipysäkkejä

miksimixmic

... Ja vielä kaksin kappalein, kun ei siellä bussi kulje?

Utelen täältä, kun tiedättehän Ikaalisten oman palstan.

13

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitoavailla

      Hohlä, nehän orottelee tuurin kyläkauppias vesaa sinne kaatuileen,tulis kerranki ikaalisistä jotain hyvää kerrottavaa

    • ex-ikaalilainen

      Hämeenkyrön sivu on Ikaalisten virallinen sivu, tästä lähtien. Olkoon kielletty sivu Ikaalisten homoilta, kakkatykkääjiltä ja muilta pervoilta. Sekä tietysti muutamalta nyt nimeämättömältä yksityishenkilöltä, jotka ovat hoidon tarpeessa. Avohoito tulee yhteiskunnalle todella kalliiksi, sen ikaalilaiset tietävät valitettavan hyvin.

      • hullu.aino.horisee

        Noin kirjoittaa mielenterveyspotilas joka kymmenillä
        nimmareillaan kokopäiväisesti terrorisoi kakkapalstaa esiintyen
        välillä täälläkin ja Parkanossa.


    • yhtä.suositaan

      Kaupunki maksaa edelleen asiakaskuljetuksia busseilla
      Komppiin.

    • Komppero

      Missä tämä asiakaskuljetus kulkee kun mitään ei kerrota eikä tiedoteta? Ja miksi se pysähtyisi kaupan taakse? :D

    • kyylä222

      kuka voitti kompin autokisan?

    • Mitä vittua täällä keskustellaan tästä perkeleen asiasta??? Nyt jumalauta kynttilät pyllyyn Hämeenkyrössä ja järki käteen, tällaista emme voi Ikaalisissa suvaita.

      • aino.kukkala

        Kulmalan taksin tiedottaja piti käskynjaon kyröläisille.


      • Kynttilä pyllyssä tuntuu lähes yhtä hyvältä kuin happinaamari päässä.


      • Tosi.On

        Kenenkään muun persereikään ei oo työnnetty kynttilää paitsi Hoikkalan Jarmon.


      • mummutkomppiin

        Mennään asiaan,asialliseen kysymykseen pitää vastata,Komppi on järjestänyt
        kuljetuksen kauppakeskukseen.Paikalliset Pikkubussit ajaa muutaman kerran
        päivässä mummuja kaupoille.Ja Kaupungin laskuun. Sen tähden täytyi tehdä
        omat Bussipysäkit.


      • Pikkubussit ajaa vain muutman kerran viikossa.


      • kauppasaarto
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Pikkubussit ajaa vain muutman kerran viikossa.

        Miksi kunta tulee yhtä yritystä jonka omistus on venäläisillä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe