Ajattelin hankkia SHOEI GT AIR kypärän.
Kyselin myydäänkö kypärää pika lukittavalla leukahihnalla vai tupla DD lukituksella varustettuna. XL moto vastasi ettei kyseistä kypärää saa tupla DD leukahinalla.
Kuitenkin kaksi muuta liikettä tarjoaa 80 € lisähinnalla tupla DD lukituksen kyseiseeen kypärään.
XL moton vastau sähköpostiini.
Kiitos sähköpostistasi.
Kypärässä on pikalukko mekanismi, eli ei ole tuppla D-rengas kiinnityksellä.
Remmi kiinnitystä ei voi vaihtaa tästä kypärästä.
Palatkaa asiaan mikäli herää lisäkysymyksiä ja hyvää päivänjatkoa!
Ystävällisin terveisin
PL 5510
FI-00002 Helsinki
Puhelin: 09-31 58 21 08
Internet: www.xlmoto.fi
XLmoto.fi - Euroopan suurin moottoriurheiluliike.
Kun taas kypäräkekus vastaa
Terve,
Kyllä saa! 80€ tulee lisähintaa kypärälle.
Noin kaksi viikkoa menee toimituksessa.
Lukko vaihdetaan uutena Shoein tehtaalla.
Onko tuo koko varma?
Sillä kypärä teetetään sinun nimellä, tuolla lukolla niin sitä ei pysty enää meille palauttamaan.
Terveisin,
Joonas
Suomen kypäräkeskus Oy
[email protected]
www.kyparakeskus.fi
0400 416 855
En usko että asia kiinnostaa monia mutta ajattelin jakaa tioedon koska oma kypäräni tulee tuolla tupla D kiinnityksellä ja menee tilaukseen ensi kuussa.
Suosittelen siis joko paikallista kauppiasta taikypäräkeskusta.
Muistakaa ettäkypärä tulee olla tällöin oikean kokoinen!
Pitää itsekkin käydä vielä kertaalleen koesovittamassa.
uusi kypärä hakusessa
kypärästä
1
2039
Vastaukset
- JunnolanJonne
Kiitos tästä, tilaukseen menee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722