Olisiko täällä joku, joka osaisi kertoa JO Finnairilla aloittanut lentoemäntä. Kesähaussa esim 2015 päässyt. Mikä on ollut teidän kk palkka lisineen bruttona? Kiitos kaunis jo näin etukäteen :) ehkä tuleva emo
Cabin crew / Lentoäemäntä finnair palkka
5
442
Vastaukset
- pettynytÄMMÄ
pari tonnia enimmillään ja sen eteen saa paiskia töitä.nettona vaihdellut 1100-1500 €/kk
- minätaas
Kiitos kun vastasit. Paljonko tuo 2000€/kk bruttona, lennetään työtunteja kk?
Ollaanko ikinä kohteissa yötä? vai onko enempi ja suurimmaksi osaksi in an out meininki, kiitos kaunis sulle
- puolivuottaollut
netto n. 1400e kuussa mutta pääsee matkustelemaan. :) yö vietetään kohteissa jos vietetään. Vähemmillä unilla pärjäävä ehtii pari tuntia kiertelemään kohteissa.
- ihmettelenpä
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ainakaan perheelliselle. Teetkö puolivuottaollut siis kaukolentojakin ja silti jää noin vähän käteen?
- ehkäehkä1
Kuulostaa kovin pieneltä, mitkä on lento tunnit jos on tuo 2000€? olen myös kuullut että kovin on epävarmaa tuo työtilanne? :( hirmusesti haluttais mennä kurssille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184281Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032370Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421921- 771515
- 1591483
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91344- 10811
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106757
- 27721