Onko eroa eri minoksidiilivalmisteissa? Mistä kannattaa ostaa ja mitä?
Olis kiva jos ei tarttis mistään ebaysta alkaa osteleen, ei oikein riitä luotto ostaa uilkomaan nettikaupoista. Noista kun ei oikein näe onko tehoainetta vai ei.
Oon myös miettinyt jos siirtyisin 50mg:staä 20 mg:hen ensimmäisten kuukauisen jälkeen. Kuulemma vahvalla lähtee nopeemmin vaikuttamaan mutta jatkossa ei ole suurta eroa ottaako viiskymppistä vai kakskymppistä. Ja kuulemma voi siirtyä ottamaan kerran päivässäkin?
Eroa minoksidiileissä?
6
160
Vastaukset
- Olettekokuulleet
Kukaan ei vastaa, kosk tämä on ensisijaisesti poppalääkkeiden myyntipalsta jossa aniharvoin tapahtuu muuta kuin ihmelääkkeiden myyntipuffausta.
- eiäkkimuutoksia
Äkkilopetus voi aiheuttaa hiustenlähtöä kuten aloituskin. En kuitenkaan usko että käy niinkuin täällä sanottiin että "jos lopettaa rogainen käytön, niin rogainehiukset putoaa päästä". Päänupissa on vain yhdenlaisia hiuksia eikä ne tiedä mitään rogainesta. Äkkimuuutos voi kuitenkin aiheuttaa hiusten irtoilua.
Jos hiusten määrä on selvästi lisääntynyt 2*50-annoksella, voit vähentää annosta. ei kuitenkaan kannata muuttaa annostusta nopeasti. Lähtisin aikaisintaan muutaman kuukauden-vuoden jälkeen siirtymään JOKO 1*50 tai mielummin 2*20 annostukseen. Jos tukkaa piisaa, voit yrittää 1*20 annostusta. Jos edelleen tukkaa piisaa et ehkä ole rogainea tarvinnutkaan. Tietty jos tulee pahoja oireita niin täytyy vähentää tai jopa lopettaa. - ONKOEROA
Niin mutta onko niissä eroa?
- Minoxi
Eikö nyt kukaan ole kokeillut eri merkkejä? Tai vaahtoa? Mitä käytännön eroa?
- Kiinnostaatietää
Nostan taas. Mitä valmisteita ja annostuksia on kokeiltu...hallooooooo??
- VAinYhtäKokeiltu
Ei vissiin apteekista saa kuin yhtä sorttia, Rogainea. En ole ainakaan uskaltanut kokeilla ihan mitä hyvänsä nettifirmoja, ties mitä lumelääkkeitä lähettävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882