Saab 900 NG 1997. Ajovalot katosivat, vaihdoin releen mutta valot yhä poissa. Kokeilin toista valokatkaisijaakin, mutta valot poissa. Eli puolet valot toimivat kun katkaisijan kääntää huomiovaloasentoon - siis vasemmalle. Viiksestä syttyvät pitkät mutta kun päästät irti ne sammuvat. Mikähän mahtaa olla vikana, voisko joku avittaa?
Vastaukset 6
- finitos
Valot on sammutettu tehtaasta aikoa sitten, anna olla pimeenä!
- PushForward
""Viiksestä syttyvät pitkät mutta kun päästät irti ne sammuvat."" Yleensä viikseä täytyy siirtää eteenpäin, ei kasvoihin päin.
- siitäpuhemistäpuute
No jopas ... pitääkö vetää viiksestä ja päästää vasta sitten vai työntää pohjaan, pitää siellä ja naatiskella?
- KokenutAsentaja
Osat kuluvat. Esim polttimot ja kytkimet. Tässä tapauksessa viiksi on kaput. Vaihtoon !
- missävika
Kiitos, epäilen samaa.
- Saba9001967
Heh. Ei vikaa viiksessä eikä releessä. Ajovalot toimivat ja eivät toimi, siis satunnaisesti. On epäily että on joko maavika jossakin tai sitten virtalukon pohja. Sulakkeet kaikki ehjät. Tosi hankala paikallistaa miksei ajovalot (katkaisin käännetty oikealle) toimi. Vasemmalla toimivat lähivalot eikä vilkuissa ole vikaa edes kun katkaisin on normaaliasennossa oikealla. Mitä tuumitte, löytyykö neuvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556