Mä vihaan sua. Olen aina ollut täällä, vihaamassa sua.
Sä olet niin helvetin tyhmä ja epävarma. Kaukana itsestäs. Sulla ei ole hajuakaan siitä kuka sä olet, miksi olet, mitä (tarkoutusta) varten olet? Sä et tiedä miksi, etkä sä tiedä mitä. Ja "kuinka?" - se pysyy sulta pimennossa yhtä lailla.
Vittu että mä vihaan sua, massaeläjä. Pintaliitäjä, lyhytnäköinen MinäMinä.
Vihaan.
Vihaan.
vihaan.
Saatanan idiootti.
Sokea, sydämetön idiootti.
Kuole. Mieluiten aiheuttamasi mukainen kuolema: hidas, turha, äärimmäisen ahdistava ja tuskallinen, kauniisti peitelty kuolema.
Fuck You.
toivontoivonsullejasullejasulle
15
477
Vastaukset
- Saakotätäedeskysyä
Vihaatko itseäsi vai ketä? Miksi?
- jestasjoitakin
:D
Aina on pitkä aika. Jaksamista loppuun saakka. - syötävänhyvä
Minäkin sinua, hani.
- dfvjlllbgfdd
Miten sekin on ihmisen omaa syytä, jos on lapsena tehty epävarmaksi, HÄH!?!
- ettäsorivaankaikille
Mua inhottaa paljon enemmän yli-itsevarmuus ja kaikkitietävyyden harha ihmisissä, kuin terve epävarmuus.
- Näin_se_on
Millainen ihminen hyökkää heikomman kimppuun?
Sadisti. - Se_on_vahvuutta
Yllättyisit kuinka varma olen nykyään.
Tiedän myös tasan, mitä varten olen täällä.
Ja tunnen itseni läpikotaisin. Toisin kuin sinä itsesi. - Naamasvihersi
Kateellinen sä vain olit.
- jyvätpussissa
Mä alan hiljalleen päästä jyvälle. ;)
- Chyyyyl
Empiiristen tutkimusteni mukaan, valta osa on enemmänkin epävarmoja kuin chyylejä.
- andörsteitment
Liiallinen itsevarmuus, "vahvuus", päsmäröinti, kovaäänisyys, narsismi, ... veri ankhyyl indiid.
- IDoNotCare
Rakastan elämää, joka uutena aamuna koittaa. Rakastan häntä ja häntä.
Öh tai sitten olen ihastunutta häneen ja kyllästynyt toiseen. Tai sitten tykkään hänestä ja toista en edes mieti.
Tai sitten jauhan ajatusta päässäni jolla ei ole päätä eikä häntää.
Lähden nyt. - Mestariihanite
Mikä vitun luuseri täällä itkee. Tuu tappaan mut, niin saat aitiopaikalta nähdä mitä tapahtuu. Sen voin sulle todeta, että ainoastaan ja vaan minä voitan siinä tilanteessa. On hyvin mahdollista, että jäät tänne rannalle ruikuttaan ku maailman meno vaihtuu muualle. Tai sit alat kunnon kovikseks ja kelpo viholliseks mulle, niin on sullekin jotain käyttöä. Vai onko taustalla itkeminen jotain? Ja jos tuntuu, että tiiät jotain mua paremmin, niin tuu kertoon. En vaan millään malttais olla jo näkemättä niitä ilmeitä mitä putkahtaa esiin ku "paljastatte" mulle tän teatterin ja sit tajuatte missä oikeasti ollaan menossa. Se on kuulkaas joillain aivan muilla nyt se pieni aukko muistissa.. Heh :D ..on se muuten nähty ennenki, harva vaan siitä tietää..
- Kdodjd
Niin mäkin vihaan sua ja olen aina vihannut
- machomän
Jos ap on nainen, voit käydä kastautumassa kylpyammeessani. Vain laatunainen voi jäädä nauttimaan mun ja kylmän shampanjan kanssa.
(oikeasti käyn peseytymässä jussinahon purossa)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023