Srisuksant Resort ja ostoskeskukset

chillaillaan

Millasia kokemuksia löytyy lentokentän suunnassa olevista Tesco Lotus, Big C ja Outlet village- ostoskeskuksista? Viime reissulla jäi käymättä ja loppuvuodesta kun ollaan menossa uudestaan niin mietin onko käymisen arvosia paikkoja vai voisko senki ajan käyttää singhan juontiin ;) Meneekö busseja suoraan sinne suuntaan?

Ja sitten kaipailen tuoreita kokemuksia Srisuksant Resort-hotellista mikä on nopparathin alkupäässä..Onko hyvät allasalueet ja aamupala jne :)

3

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aija1985

Hotelli on mielestäni hyvä. Allasalueita on kaksi, uudella ja vanhalla puolella. Aamupala normaali hotla aamiainen, ei valittamista. Olen majoittunut ko. hotlassa 3x kertaa, 2 kertaa vanhalla ja 1 kerran uudella puolella. Viime kerralla huoneesta varastettiin noin 500e rahaa, joten tuo kerta jäi viimeiseksi ko .hotlassa. Muutoin olisimme varanneet hotlan ensi talven reisullekin.

• chillaillaan

Ok. Kiitos vastauksesta! Pitää olla siis tarkkana ettei jätä levälleen sinne mitään..tosin ei oo tapana muutenkaan yleensä. Safety box varmaan löytyy kans.. Omituista kyllä että varastetaan, yleensä Thaimaassa ei tarvi pelätä et siivoojat pöllis mitään..
      Oliko se uus puoli parempi ku vanha? jos toivois huonetta sieltä puolelta :P meillä on kyllä ihan perushuone varattuna..

• Aijuska1985

Hei. Uudella puolella allas on parempi ja huoneet uudemmat. Vaikka huone olisi vanhalla puolella niin uuden puolen allasta voi käyttää. Joo, hieman outoahan tuo varkaus juttu oli ja sitä hotellinkin puolesta selviteltiin, mutta kun huoneissa ei ole kameraa, niin ei voitu keneenkään syytettä kohdistaa, koska oli epävarmaa minä päivänä rahat oli hävinnyt. Safety box on hotellilla respassa.

Kyllä meilläkin opas ihmetteli, että miten tuon tasoisessa hotellissa voi olla varkauksia ja hänen mukaan varkaudet Aonangissa on todella harvinaisia. Itse olen Thaimaassa matkannut lähes 10 kertaa ja ikinä aiemmin ei ole mitään viety.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3827
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3149
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      32
      2854
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2692
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2423
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      42
      1920
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1205
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      83
      1146
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1109
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      78
      1099
    Aihe