Srisuksant Resort ja ostoskeskukset

chillaillaan

Millasia kokemuksia löytyy lentokentän suunnassa olevista Tesco Lotus, Big C ja Outlet village- ostoskeskuksista? Viime reissulla jäi käymättä ja loppuvuodesta kun ollaan menossa uudestaan niin mietin onko käymisen arvosia paikkoja vai voisko senki ajan käyttää singhan juontiin ;) Meneekö busseja suoraan sinne suuntaan?

Ja sitten kaipailen tuoreita kokemuksia Srisuksant Resort-hotellista mikä on nopparathin alkupäässä..Onko hyvät allasalueet ja aamupala jne :)

3

304

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aija1985

Hotelli on mielestäni hyvä. Allasalueita on kaksi, uudella ja vanhalla puolella. Aamupala normaali hotla aamiainen, ei valittamista. Olen majoittunut ko. hotlassa 3x kertaa, 2 kertaa vanhalla ja 1 kerran uudella puolella. Viime kerralla huoneesta varastettiin noin 500e rahaa, joten tuo kerta jäi viimeiseksi ko .hotlassa. Muutoin olisimme varanneet hotlan ensi talven reisullekin.

• chillaillaan

Ok. Kiitos vastauksesta! Pitää olla siis tarkkana ettei jätä levälleen sinne mitään..tosin ei oo tapana muutenkaan yleensä. Safety box varmaan löytyy kans.. Omituista kyllä että varastetaan, yleensä Thaimaassa ei tarvi pelätä et siivoojat pöllis mitään..
      Oliko se uus puoli parempi ku vanha? jos toivois huonetta sieltä puolelta :P meillä on kyllä ihan perushuone varattuna..

• Aijuska1985

Hei. Uudella puolella allas on parempi ja huoneet uudemmat. Vaikka huone olisi vanhalla puolella niin uuden puolen allasta voi käyttää. Joo, hieman outoahan tuo varkaus juttu oli ja sitä hotellinkin puolesta selviteltiin, mutta kun huoneissa ei ole kameraa, niin ei voitu keneenkään syytettä kohdistaa, koska oli epävarmaa minä päivänä rahat oli hävinnyt. Safety box on hotellilla respassa.

Kyllä meilläkin opas ihmetteli, että miten tuon tasoisessa hotellissa voi olla varkauksia ja hänen mukaan varkaudet Aonangissa on todella harvinaisia. Itse olen Thaimaassa matkannut lähes 10 kertaa ja ikinä aiemmin ei ole mitään viety.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      123
      1766
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      867
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      822
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      800
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      762
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      692
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      647
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      257
      639
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      68
      623
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      587
    Aihe