kiusoittelu

asdrtyui

Mitä miehet tykkäätte? Itse naisena tykkään, kun mies kiusaa ja menee aikaa ennenkuin hän alkaa oikeasti hommiin. Mitä kauemmin käy lähellä, eli saattaa pussailla/nuolla sisäreisiä ja kosketella kaikkialta, sitä voimakkaammin hyvä olo tulvii kroppaan kun vihdoin aloittaa tyydytyksen.

Haluaisin tehdä tätä myös miehelle, koska ajatus kiihottaa. Olen nuori joten kumppanikin ovat olleet nuoria ja olen huomannut, että he haluavat vain suoraa toimintaa. Päätä tönitään peniksen suuntaan tai ottavat kädestä kiinni ja asettavat sen mulkulle. Yhdellä jopa laski stondis kun menin alemmas ja peniksen kohdalta lähdinkin muualle. Eikö miehiä vain innosta tämmöinen? Jokainen kumppani on sanonut että joo kiusoittelu on mukavaa, mutta ei näistä merkeistä päätellen. Tarkoittaako se sitten miehille (tai kaikille muille kuin minulle) eri asiaa? Millaisesta kiusoittelusta tykkäätte?

15

3455

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m54v

Se on todella mahtavaa kun molemmat nauttivat toisistaan pitkällä esi leikillä,ennen varsinaista aktia,vielä sen jälkeenkin hyväillään nautitaan toisistamme ja sit uusiksi!! Toivottavasti löydät sellaisen kaverin joka antaa sulle kunnollisen alku lämmityksen ennen aktia niin saatat saada elämäsi ihannimman orgasmin.Toivottavasti!!

• rennosti.m

Esileikki ja kiusoittelu on mielestäni kaksi hyvin eri asiaa. Esileikistä pidän, kiusoittelua inhoan.

Esileikki on seksuaalista toimintaa, jossa henkilöt etenevät yhteisen halun mukaan. Kiusoittelu on sitä, että annetaan ymmärtää jotakin, mutta asiaa ei vielä tulekaan. Esimerkiksi strip teas on kiusoittelua. Mies haluaa nähdä tytön vitun, ja nainen on riisuvinaan pöksynsä, vaan ei riisukaan kuin vasta monen tekoaloittamisen jälkeen. Erittäin vastenmielistä.

Esileikkiin kuuluu kaikkea. Toinen toteuttaa odottelematta mitä toinen haluaa. Koskaan ei anneta väärää signaalia. Jos riisuminen on esileikkinä, nainen elegantein liikkein vähentää vaatetustaan, eikä koskaan ole feikisti vähentävinään. Jos mies hyväilee naisen klitorista, hän oikeasti hyväilee klitorista, eikä suinkaan yhtäkkiä lopeta ja siirry vähempiarvoiseen toimeen.

Esileikki voi seurata vaikka mitä kaavaa sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä, muttei koskaan saa antaa väärää signaalia. Jotkut pitävät kiusaamisesta, tai ainakin niin sanovat, mutta en ole koskaan tavannut tyttöä, joka siitä oikeasti pitäisi. Sinä ilmeisesti pidät. Mutta ei kannata pitää selvänä, mitä toinen sanoo, sillä ehkä hän kiusaamisella ei tarkkaan ottaen käsitäkään samaa ja sitten erehdyksessä sanoo siitä pitävänsä, muttei pidäkään.

Voisi ajatella, että strip teasin olemassaolo todistaisi kiusaamisen miellyttävyyden, mutta on muitakin yleisiä harhoja. Muistaakseni Tammisalo kertoo kirjassaan Rakkauden evoluutio, miten peep showssa esiintyvä tyttö huomasi, että jos hän pysyi paikallaan ja näytti siinä rauhallisesti avointa vittuaan, katselijat panivat paljon useammin kolikon pitääkseen tirkistysluukun auki, kuin jos hän tavalliseen tapaan hytkytteli itseään. Ja ihan totta, minäkin olen ihmetellyt, miksi tytöt hytkyttelevät.

Niin tämä oli vain minun mielipiteeni. Joku toinen voi tuntea toisin. Hyvää jatkoa sinulle! :)

• asdrtyui

Vau, kiitos! Nyt meni minullekin jakeluun tämä ero. Olen puhunut vain parin naispuoleisen kaverin kanssa aiheesta ja molemmat ovat sanoneet, että se minun tarkoittama kiusoittelu on mukavaa. Ero on siinä, että mun kohdalla sitä voi jatkaa pidempään. Ja vain yksi exä osasikin tehdä sen niin, että mielenkiinto pysyi päällä. Tykkään siitä tunteesta kun alkaa melkein turhauttaa ja pillu ja klitta huutaa hoosiannaa "tule tänne jo". Koko kroppaa kuumottaa kun vihdoin saa sitä mitä haluaa.

Noilla sun antamilla ohjeilla osaan pitää sitten miehen mielenkiinnon yllä, eli kunhan etenee edes jollain tavalla hommassa eikä jää jumittamaan samaan asiaan niin hyvä tulee. En ikinä tekisi sitä "antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa" ja suuttuisin itsekin jos mulle tehtäisi noin. Se on voinut silti tuntua miehille siltä, että hannaan, koska totuin exän kanssa käyttämään aikaa noihin leikkeihimme, vaikka lopussa aina odottikin se loppuhuipennus.

Tuota hytkyttelyä en ymmärtänyt, siis mitä tytöt tekevät? :D

• rennosti.m
        asdrtyui kirjoitti:

Vau, kiitos! Nyt meni minullekin jakeluun tämä ero. Olen puhunut vain parin naispuoleisen kaverin kanssa aiheesta ja molemmat ovat sanoneet, että se minun tarkoittama kiusoittelu on mukavaa. Ero on siinä, että mun kohdalla sitä voi jatkaa pidempään. Ja vain yksi exä osasikin tehdä sen niin, että mielenkiinto pysyi päällä. Tykkään siitä tunteesta kun alkaa melkein turhauttaa ja pillu ja klitta huutaa hoosiannaa "tule tänne jo". Koko kroppaa kuumottaa kun vihdoin saa sitä mitä haluaa.

Noilla sun antamilla ohjeilla osaan pitää sitten miehen mielenkiinnon yllä, eli kunhan etenee edes jollain tavalla hommassa eikä jää jumittamaan samaan asiaan niin hyvä tulee. En ikinä tekisi sitä "antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa" ja suuttuisin itsekin jos mulle tehtäisi noin. Se on voinut silti tuntua miehille siltä, että hannaan, koska totuin exän kanssa käyttämään aikaa noihin leikkeihimme, vaikka lopussa aina odottikin se loppuhuipennus.

Tuota hytkyttelyä en ymmärtänyt, siis mitä tytöt tekevät? :D

Peinteisessä peep showssa tytöt eivät harrasta mitään seksin muotoa, makaavat vittu katsojaan päin, näyttävät ja levittävät sukupuolielimiään katseltavaksi. Katselija tirkistelee postiluukun näköisestä aukosta tytön vittua. Luukku menee ajoittain kiinni, mutta sen saa pidettyä auki, jos laittaa aina uuden rahan automaattiin.

Netissä on runsaasti feikkipiipshoweja, joissa harrastetaan pariseksiä. En puhu niistä.

Siis peep shown tytöt tavallisesti koko ajan likuttavat itseään, ei paikkaa vaihtaen vaan paikallaan. Ovat siis koko ajan pienessä liikkeessä, jotta katsoja ei pysty keskittymään vitun kauneuden ja yksityiskohtien ihailuun. Tämä on kuitenkin miestä eniten kiihottava asia.

Vitun näkeminen on kaikkein tärkein kiihottumisessa. Naiset eivät tätä oikein aina käsitä, sillä naiset kyllä tuntevat kiinnostusta miesten elimien näkemiseen, ja luulevat, että se on jotakin tällaista. Miehen halu nähdä naisen elimet on kuitenkin monikertainen.

Useiden miesten katseelle stringitkin ovat liikaa. Siis hitaahkot elegantit liikkeet ja erittäin avoin ja häpeämätön sukupuolielimien näyttäminen on useimpien miesten mieleen. Unohtamatta tietysti herttaisuutta. Muutamilla miehillä on kyllä toinenkin mielipide. Siis kannatta kysellä partnerilta. :)

• NainenisollaNllä

Itse en kauaa jaksa jos mies kiusaa. Olen elämäni aikana huomannut että paljon miehiä jotka jaksaisi touhuta siellä alakerrassa vaikka ikuisuuden (huomaamatta että liika on liikaa) tai muuta miesten mielestä ns. esileikkiä. Ei naiset kauan jaksa. Jos nainen on kiihoittunut eli: Lukekaa tarkasti: Märkä, ei muuta kuin….antakaa mennä, aluksi hitaasti ja sitten kovempaa. Harmi, etten pysty omalle kullallenio kertomaan tätä, hän aina sanoo, ettei halua satuttaa minua, vaikka ihana ajatus…mutta joskus nainen haluaa…kovaa yhdyntää. P.s. Sain elämäni ensimmäisen orgasmin "päällä"- tosin jouduin auttamaan sen klitoriksen ärsytyksellä.

• NainenisollaNllä

Ja naisen oaikat ovat erilaiset, joillakin ns. tiukempi jne. mutta pääsääntö: Kysykää naisilta mitä haluavat. Yhden illan jutuissa tämä ei toimi, se on vain …finished! Onneksi ovat jo takanapäin. Mutta kaikkea hyvää teille jotka seksistä olette kiinnostuneet, hieno asia, varsinkin jos on rakastunut <3

• NainenisollaNllä

*naiset ovat erilaiset

• Ota yhteyttä niin voidaan kiusotella jos haluat

• Kyllä_tykkää

Minä ainakin tykkään......tänä aamulla heräsin siihen että avopuoliso puuhasteli jotain sängyn päädyssä. Äkkiä hän tarttui käteeni ja kahlitsi sen nahkaisella käsikahleella samoin kuin toisenkin käteni. Sitten hän veti minua jaloista ja kahlitsi minut sellaiseen x asentoon että meinasin katketa. Oikeasti en voinut muuta kuin heilutella sormia ja varpaita. Tämän jälkeen hän laittoi suureiällisen kangashupun päähäni, eli en enää nähnyt mitään. Sitten hän alkoi läpsiä minua sisäreisille pienellä nahkaisella piiskalla ja kun voihkin kuulemma liikaa niin hän laittoi ison suupallon minulle suuhun, kaivoi vibran ja hiveli sillä penistäni. Olin jo laukeamassa kun hän yht äkkiä lopetti, puuhasteli taas jotain ja irroitti toisen jalkani istuen samalla sen päällä. Hän veti minulle stay-up sukat väkisin jalkaani ja kahlitsi jalat jälleen kiinni. Sitten hän "ratsasti" reisieni päällä samalla vibraa käyttäen. Tätä kesti varmaan puoli tuntia ja äänistä päätellen hän sai useita orgasmeja. Samalla reituukseni olivat aivan märät pimpsa nesteestä. Lopulta hän otti minulta suihin ja hinkkasi itselleen vielä yhden orgasmin, ennen kuin päästi minut irti. Siitä sitten hipsin vessaan stay-up sukissa ja kun tulin takaisin niin hän sanoi session olleen erittäin kiihottava ja tyydyttävä. Olemme aiemmin harrastaneet paljonkin sitomisleikkejä, mutta tämä oli eka kerta kun hän puki minua jotenkin. Myönsin itsekkin tämän olleen kiihottavaa, joten saa nähdä miten tämä tästä jatkuu. Vähän kuitenkin ihmettelen että mistäs tämä "päähänpisto" kumpusi....lukeekohan hän myös tätä palstaa?

Eli reilun puolen tunnin kiusoittelu tuntui todella hyvältä....riippunee siitä miten sen tekee. Tuskin kukaan pahastuu jos muutaman kerran nuolaisee tai imee kalua ennenkuin antaa oikeasti.

• ettänäinmenee

Mielestäni, sitomiset ei kuulu panohommien yhteyteen. Ne sitomiset kuuluu sadismin puolelle, alistukseen ym. Panohommissa mies ja nainen, tasavertaisesti toteuttaa "rakkauden" parasta ilmentymää.

• kokenuttämänkin

Ihan asiaa, edellinen kirjoittaja puhuu. Voihan sen kikkelin aika raakana (Ilman esileikkiä) Työntää varovasti sisään, joskus vaimolle. Mutta, sitten pitää aloittaa naimahommat hitaasti, kyllä nainenkin siitä lämpenee. Ja jos ei ole pelkoa ennenaikaisesta, siemensyöksystä kaikki menee erittäin hyvin.

• Vaimonilelu

Vaimoni sitoo mut hyvin usein ja laittaa sukeltajan lasit silmilleni (ei näe läpi). Ja riisuu minut sekä hakee seuraa, sen jälkeen joku runkkaa minut ja nussii suulla tai vitulla, sitä kestää ijäisyys, vaimoni kiusaa minua niin kauvan kuin vain tahtoo, enkä ole vielä kertaaka sanonut sille LOPETA.

• nauttisin

Onpa meitä moneksi ja kaikki on oikein mikä kellekin tuntuu hyvältä ja nauttii. Itse tykkään hyväillä en kiusotella. Voisin hieroa koko kruppaa edestä ja takaa myös intiimejä kohtaa erityisesti. Niin kauan kun se tuntuu kummaltaki hyvältä tai vaatii mennä syvemmälle sisään siinäkin kiihottaen- silloin olemme kumpikin valmiit orgasmiin. Ajatus on että jos jotakin teet tee se kunnolla tee se kiihottaen huippua kohden. Ymmärrän myös pikapanon se on joskus tosi huippua.

• nauttisin

Löylykauhamies voisi runkata kauhaan, kun joka paikassa sitä ihannoi.

• Näinmiehenä

Ihan turha sinun on vedota sukupuoleesi "näin naisena..." - järkevä ihminen ymmärtää, etteivät juuri sinun halusi ole jotain yleisiä haluja, jotka on kaikilla naisilla.

"Näin miehenä" vihaan sitä, jos naisella on vaikeuksia kiihottua ja hän vaatii jotain vitun tuntikausien lääppimistä ennen kuin uskaltaa panna. Onneksi on monia naisia, jotka "näin naisina" haluavat saada suoraan melaa mekkoon eivätkä vaadi jotain prinsessakäsittelyä ensin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4416
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2511
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2324
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1815
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1552
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1346
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe