Onko Onnibus yleensä ajoissa?

Kokematonbussimatkustaja

Olen lähiaikoina matkustamassa ulkomaille ja tarkoituksena olisi mennä ensin onnibussilla helsinkiin (perillä 6.25) ja sitten siitä lennolle joka lähtee 8.30.

Ainut mikä huolettaa on se, jos bussi on pahasti myöhässä ja sen takia myöhästyy lennolta.

3

2650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omien kokemuksieni mukaan olleet yleensä aina aikataulussa, joskus myöhässä vartin tai 20 minsaa.

• ddddddddddddddddd

Typerä kysymys koska ei kukaan voi taata onko bussi ajoissa perillä vai ei. Huonon kelin, onnettomuudent, bussin vian tms. syyn takia myöhästymisiä tapahtuu. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä ehdit koneeseen koska sinulla kaksi tuntia välissä bussin saapumisella Hki-Vantaalle ja koneen lähdölle.

• Jukkak18

Jos kelit olleet huonot, niin on käynyt niinkin, että bussi on myöhässä yli puoli tuntia. Kerran oli myös Oficina niin, ettei ovi pysynyt kiinni. Muutama matkustaja veteli sitten yhteenliitetyillä väillä oven niin johonkin tolppaan kirjeelle, ettei sitä saanut auki. Onhan siellä kaksi ovea kuitenkin. Vähän enemmän marginaalia kannattaa jättää, kuin normaalisti,jos ohjuksella matkustaa. Pysäkkien sijoittelu ei oikein vastaa todellisuutta ja ristiriitoja on googlemapsissa, onnibus.com/pysakit ja lippuvahvistuksessa. Kukaan ei varmaan pidä niitä ajan tasalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5143
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      539
      2615
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2332
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2210
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      1967
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1654
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1535
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      125
      1229
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      128
      946
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      889
    Aihe