Onko media-ala jo niin kriisissä, ettei ihmisoikeustoimittajillekaan ole enää töitä? Tämä on varsin outoa, sillä Suomi muuttuu koko ajan monikulttuurisemmaksi maaksi, jolloin esimerkiksi pakolaisten saapumisen myötä epäkohtia nousee herkemmin esiin.
Työtön ihmisoikeustoimittaja
7
591
Vastaukset
- AlallaVielä
Monet toimittajat joutuvat jo nyt olemaan "ihmisoikeustoimittajia", koska potkut tulee, jos kirjoittaa liian kriittiseen sävyyn maahanmuutosta. Eli mikään suuri mediatalo ei eritysesti tarvitse omaa ihmisoikeustoimittajaa.
- Ninniz
Itse haluan erikoistua ihmisoikeustoimittajaksi :)
- MaaKutsuu
Hehhaah. Kaikenlaisia huithapeleita sitä on liikkeellä. Taitavat elää omassa virtuaalitodellisuudessaan.
- Anonyymi
Vaikka mainostulot koko ajan laskee, niin ihmisoikeustoimittajille löytyy vielä töitä. Erikoistunut osaaja löytää aina paikkansa.
- Anonyymi
Kyse on lukijoista ja mainostajista, jotka maksavat toimittajan palkan. Kukaan ei halua maksaa tyhjästä ihmisoikeusulinasta, jonka lainsäädäntö jo määrittelee tarkkaan. Eli ei ole työtä, eikä tule.
- Anonyymi
Voihan sitä alkaa freelanceihmisoikeustoimittajaksi? Kyllä tärkeistä jutuista maksetaan.
- Anonyymi
Rakenteellista rasismia löytyy joka paikasta, siitä vain kirjoittelemaan. Kyllä jokainen vastuullinen mediatalo julkaisee sellaisia kolumneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249