Odotellaan rauhassa

Mökinnakka

Itse myin taloni kiinteistövälittäjällle ja asun nyt kuukausi kerrallaan velkaani pois :) osan rahoista sijoitin niin ihan tosi tähän paljon parjattuun Onecoiniin. Uskon että jotakin tästä tulee, jotakin suurta, kuin internnetti. Kärsivällisyyttä nuoret! Uskon että meille tulee vielä hyvät ja vauraat ajat ! :)

12

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onecapita_

Menikö rahat Tommin farkkujen taskuun?

• Veska.pullollaan

Rahat työnnettiin veskaan.

• koinitohtori

Eikun ne työnnettiin mustalaisakan perseeseen!

• OCkoulutus

Odotteluhan on ainut mitä voi tehdä koska firmaan ei saa yhteyyttä ja kysellä mikä meininki siellä on.

• köysikiinni

Tili oikein imasee rahat Ukrainaan.

• Ei siittä tarvii vääntää pyramiidi mikä pyrämiidi, se on ihan matikalla todennettavissa, mutta saathan uskoa ihan mihin itse lystäät, jos tieteellinen totuus ei kelpaa.

• jube1234

Lämmin hellä,mies jostain täältä sumun takaa,joka ei aseta mitään vaatimuksia toiselle kuin sen ole oma itsesi.

Lisääppä nyt tuohon että olen matikka nero. Ostin just uuden helmitaulun.

• Kuule tuon pystyy ihan perusmatikalla toteen, tietty jos se ei sulta luonnosta niin minkäs sille sitten voi.

• Luuserit

Veikkaan että tästä tulee vuosisadan kusetus....

• ocpaska

Ei nää pärjää Bernie Madoffille

• KamelinPerseKalifaatti

Vuosisadan kusetus on matutulva, mutta tullee tämä hyvänä kakkosena.

• Joopa, vauraita aikoja toivotaan kaikki. Taikka onhan sekin suhteellista, se "vauraus" meinaan. Monissa kehitysmaissa kuolattaisiin pitkälle meikäläisen vähimmänkin toimeentuloturvan eteen. Mutta joo, meni off-the-topic ...

Jos oot nimimerkki "mökinakka" vielä kuulolla, niin mitkä on fiilikset onecoinin edistymisen suhteen? Voin kertoa että jo vuodesta 2014 lähtien on coinismissa kerrottu mitä ihmeellisimpiä kehitystarinoita. Mutta mikään niistä ei ole koskaan toteutunut.

Mitään konkreettista ei ole tapahtunut.

Ja pahalta näyttää nytkin. Kesäkuun "megaeventtiin" ladattiin kovat odotukset. Mitään ei tapahtunut. Lokakuun massiiviseen lohkoketjun uudistamiseen ladataan nyt kovat odotukset. Eikä mitään tapahdu. Miten pitkään kestää uskovaisen usko ...

... ja mitään ei tapahdu ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      40
      12983
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      93
      4534
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      115
      4163
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3698
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      55
      3400
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      120
      3377
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      49
      2292
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      43
      2261
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      31
      2064
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      15
      1733
    Aihe