Hei. Onko kukaan onnistunut irrottamaan rummusta olaketta, jossa on päällä kuusi reikää? Kuinka saitte pois, neuvoja, kiitos. Itse hakemalla hakenut olakkeen poistoon ohjetta, mutta kaikki esim. videot ovat 12 reikäisillä olakkeilla. Pyykinpesukone on sivustatäytettävä Aeg electrolux lavamat.
Pyykinpesukoneen rummun ja säiliön välissä sukka
4
4328
Vastaukset
- Olake
http://www.casablogit.fi/media/cache/normal/blog_content_image/normal/5177c1a089ac61eb110002d6/50df174dc98c7e9936000010.jpg
Kyseessä on kuvan kaltainen olake joka pitäisi irrottaa. Kiitos neuvoista. Olisi hyvä kirjoittaa tarkka malli. Lavamatteja on aika paljon. Kuvasta päätelleen ei onnistu purkamatta. Helpoin tapa saada sukka pois on:
Virtajohto pois pistorasiasta.
Takapelti auki.
Pohjaletku irti.
Pyöritä rumpua, jos sukka ei ole kohdalla.
Jos hankalampi niin ota lämmitysvastus irti ja yritä sitä kautta. Tällöin usein joutuu irroittamaan johtoja, joka on sähkötöitä.
Mitä nämä sivusta täytettävät on? Edestä ja päältä minulle tutumpia- Olake
Mallihan on Aeg L64845 ( 91490352901 ).
Avasinkin jo koneen takapellin ja katselin sisuksiin, taitaapi olla niin, että parempi kutsua "apuri" paikalle.
Toiset puhuvat sivusta täytettävistä, vaikka oikea termi ilmeisesti kuuluisi olla tuo edestä täytettävä. - Olake
Ongelma korjaantunut. Pyörittelin kädelläni rumpua hitaasti, jonka johdosta sukka alkoi näkymään rummun ja tiivisteen välistä, siitä sitten vetämällä sain sukan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314004- 422699
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412687Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302413
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3132239- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481622- 1411497