Kummalla parempi kuuluvuus, TeleFinlandilla vai Saunalahdella? Tai mitä muita etuja kys. liittymillä.
Antaneet saman tarjouksen ja pitäisi valita parempi.
TeleFinland vai Saunalahti?
5
155
Vastaukset
- kouluttaja-
googleta kuuluvuuskartat ihan itse kun parhaiten tiedät missä tarvit kuuluvuutta.
- VeikkoPihalla
Jos aiot käyttä nettiä on 90%:ssa Suomen pinta-alasta Saunalahti/Elisa liittymällä ylivoimainen kuuluvuus (Kokemusta on kummastakin operattorista). Jos et käytä liittymää kuin city-alueilla eroa ei ole.
- kumpiparempi
Ulkosalla ne on ihan yhtä hyviä mutta Telellä rajusti heikompi kuuluvuus sisätiloissa johtuen verkon toteutustavasta.
Ihan yksinkertainen omakohtainen kokemus:
Saunalahti olkkarissani 5 tolppaa ja makkarissani 5 tolppaa
Tele olkkarissani 5 tolppaa ja makkarissani 0-2 tolppaa
Olkkari on samalla puolella jolta löytyy lähin masto kummaltakin ja makkari "katveen puolella" Parillakin tutullani kun käyn kylässä katoilee Tele (Sonera) vähän väliä ja netti pätkii. Ulkosalla Tele pelaa ihan hyvin. - lasiusniger
dna
- swdefgrj
Ei Elisaa missään nimessä se ei toimi, kuuluvuuskartat näyttää väärin jne.
Ota Tele niin pääset ongelmitta taikka mikä tahansa muu yhtiö, joka ei käytä Elisa verkkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465911Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583446- 1862749
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122654mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132299- 312228
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182017- 181805
- 1481399
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2791296