Miten uusimmasta Firefox Mozillasta saa poistettua syötteet? Tarkoitan että kun se on tallentanut käyttäjätunnukseni jollekin sivulle ja kun menen sivulle ja laitain käyttäjätunnus-kenttään ensimmäisen kirjaimen käyttäjätunnuksestani, se tulee siihen automaattisesti. Miten ihmeessä saa syötteet tyhjennettyä? Olen yrittänyt etsiä, mutta en löydä.
Uusin Mozilla - miten tyhjennetään syötteet
1
103
Vastaukset
- Tonzh4
käynnistä kenttä-kirjota("netti")-tulee valikko(poista evästeitä tai tilapäisiä tiedostoja)-avaa se-sivu "Yleiset"-sielää on alhaalla(Selaushistoria) painike "Poista selaushistoria lopetettaessa" valitse se-käytä ok
nyt joka kerta pitäis kaikki tyhjetä
tai sitten (Historia) hakukenttään Windows kuvake.
Komentokehote kirjoita (" ipconfig /displaydns ") näkee historian komentokehotteesta vaikka olet tyhjentännyt historia muuta kautta "toimii jossain".
varmuus (Komentokehotteseen) kirjoita " ipconfig/flushdns" tyhjentää historian cmd:stäkin joten kukaan ei näe toimintaasi.
Ctrl Shift N en tiedä toimiiko FfM
Auttoiko ?jos ei otan tarkemmin selvää asiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848