Miten uusimmasta Firefox Mozillasta saa poistettua syötteet? Tarkoitan että kun se on tallentanut käyttäjätunnukseni jollekin sivulle ja kun menen sivulle ja laitain käyttäjätunnus-kenttään ensimmäisen kirjaimen käyttäjätunnuksestani, se tulee siihen automaattisesti. Miten ihmeessä saa syötteet tyhjennettyä? Olen yrittänyt etsiä, mutta en löydä.
Uusin Mozilla - miten tyhjennetään syötteet
1
97
Vastaukset
- Tonzh4
käynnistä kenttä-kirjota("netti")-tulee valikko(poista evästeitä tai tilapäisiä tiedostoja)-avaa se-sivu "Yleiset"-sielää on alhaalla(Selaushistoria) painike "Poista selaushistoria lopetettaessa" valitse se-käytä ok
nyt joka kerta pitäis kaikki tyhjetä
tai sitten (Historia) hakukenttään Windows kuvake.
Komentokehote kirjoita (" ipconfig /displaydns ") näkee historian komentokehotteesta vaikka olet tyhjentännyt historia muuta kautta "toimii jossain".
varmuus (Komentokehotteseen) kirjoita " ipconfig/flushdns" tyhjentää historian cmd:stäkin joten kukaan ei näe toimintaasi.
Ctrl Shift N en tiedä toimiiko FfM
Auttoiko ?jos ei otan tarkemmin selvää asiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6037906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413023Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3962121- 1281327
- 311273
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51209Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061105- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651045- 46913