Onko täällä miesorjia, jotka olisivat halukkaita aloittamaan kanssani ns. taloudellisen alistamisen (financial domination)? Olen 24-vuotias domina ja ajatus tällaisen orjan omistamisesta on kiihottava. Ilmiö on yleinen maailmalla, mutta Suomessa en ole vielä tätä kohdannut. Jos kiinnostuneita löytyy niin olen valmis aloittamaan sähköpostiviestittelyn. Jos ajatus ei kiinnosta niin älkää tuhlatko aikaani.
Financial domination
18
2650
Vastaukset
- Eli_ei_mitään
Riittääkö fattalta saadut rahat... tai se mitä niistä jää?
- lblbkvikv
Tämä on kyllä niitä vihoviimeisiä fetissejä joihin kenenkään pitäisi lähteä ventovieraan kanssa. Vaikka kyseiseen alistumismuotoon olisikin taipumuksia, pitäisi löytyä sen verran tervettä järkeä ettei netissä lähde tuntemattomalle asioita ostelemaan tai rahaa antamaan. Tietysti sama koskee fyysisiä alistamis/alistumis muotoja, mutta tämä kyseinen muoto on niin altis rahan ahneille huijareille ettei mitään rajaa.
- Kaikki_menee
Olen kiinnostunut aiheesta jä vähän kokemusta asiasta on jo.
- paypig84
Sähköpostilla voitaisiin jutella asiasta lisää? :)
- Anonyymi
Juu ei voitais.
- Antti84
Hei,
Oletko vielä aktiivinen.
Yt. Antti - justvittujoo
Tämä on 55-vuotias mies, avohoidossa ja jutut sen tasoisia.
- Anonyymi
Hei, jos täällä joku vielä etsii aiheeseen liittyvää Dommea itselleen niin täällä olis yksi. Kertokaa olemassa olostanne minulle.
(olis jees jos laittaistte sähköposti oisoitteenne)- Anonyymi
Näytä sinä esimerkkiä laita osoittesi.Jos sulla lopultakin natsais.Päästäis susta eroon.
- Anonyymi
Miten tuo eroaa normaalista parisuhteesta???
- Anonyymi
Nimenomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
.....tai avioliitosta, jossa lapsia? Siinä sitä financial domination kokemusta koko rahan edestä. Huomaat viimeistään silloin, kun peilistä takaisin kurkistaa tyhjiin kupattu ja haaleaksi varjoksi alistettu eunukki orja ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.....tai avioliitosta, jossa lapsia? Siinä sitä financial domination kokemusta koko rahan edestä. Huomaat viimeistään silloin, kun peilistä takaisin kurkistaa tyhjiin kupattu ja haaleaksi varjoksi alistettu eunukki orja ;)
Sitäkö sä joudut joka aamu peilistäsi kattoo.Huonoon jamaan olet itsesi päästänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö sä joudut joka aamu peilistäsi kattoo.Huonoon jamaan olet itsesi päästänytEhkä toivut vielä jota kyllä suuresti epäilen.
Hei olen 20v mies ja olisin hyvin kiinnostunut! Laitatko sähköpostia osoitteeseen [email protected]
- Anonyymi
Itsellänikin on lukemattomia fetissejä enkä tätäkään tuomitse jos siinä molemmat aikuiset vapaasta tahdostaan mukana ovat mutta...tämä fetissi ei ole koskaan itselleni auennut, se pointti meinaan?!
- Anonyymi
Mullekin saa lähettää kaikki rahansa.tarvetta olis....voi helvetin helvetti.onks noi tyhmiä olemassa?puolin ja toisin
- Anonyymi
Voisin myydä sulle vitosen kympillä tai 4 vitosta satasella.
Mäkysen Matias osti multa just äskettäin euron tonnilla. Se tienasi tonnin lainaamalla sen pankista.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790