Sopiiko universal stone parvekelasien pesua varten

sadadsa

Parvekelaseihin on muodostunut kalkkia ja en saa sitä millään pois. Sopiiko universal stone kalkin poistamiseen? Vai voiko se naarmuttaa pintaa?

http://www.universalstone.eu/

5

1987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilevaikkavittuuttas

      Itse juuri vasta löysin tuon aineen ja ompa tehokasta!
      Tiskiallas puhdistui , kylppärien laguaarit lähti niistä tummista juovista mistä vesi valuu ns saippua kohta . Kokeiltu puhdistaa väkiviinaetika.mr muskelit ajaxit klorodit yms KAIKKI aineet ja nyt lähti jollain hemmetin saksalaisten kalkkitahnalla !
      Ei mene henkeen myrkyt joille olen pikkuhiljaa alkanut tulemaan herkemmäksi .
      Eikä muuten naarmuta altaiden porsliinia tai mikä lie emalointi noissa on pinnassa mitä ensin lulin tapahtuvan. Naarmuttaa jos kuiviltaan hinkkaat sillä mikrokuituliinalla ja tosiaan ei tuo aine itsessään naarmuta vaan jos joku karhea kova sieni niin se se on joka naarmuttaa ei aine! Ei kirvele iholla vaikka iho saanut siipeensä askarteluissa.
      Nyt huvittavin osuus olen 53v mies! Ja on kuumapesuri,höyry , hiekkapuhallus soodapuhallus yms vehekeet autotallissa. Vaimo tykkää kun mieskin tekee jotain ja on entistä villimpi ....
      Saan leipäni toisaalta eli en ole ole töissä kyseisessä tuotteessa. Vinkin aineeseen sain 17v tyttäreni bestikseltä kun puhdistin makita akkuporakoneella ja karhunkilelleä keraamista tasoa kun poltin kaurapuuron ylilaidan ja sattui olemaan kone aputasolla. piti koettaa ja on varamsti hyvä aine.
      Parvekelaeista en tiedä kun ei ole kuin iso terassi . Luulisi lähtevän tuolla mutta hidas monen neliömetrin laseilla luulen. Ite käytän joskus aina porakonen päässä kiillotuslaikkaan kun laiska jynssäämään käsillä.
      Kirjoitus asu on mitä on lue jos huvittaa mutta turha itkeä tyylistä yms haista ite.

    • Anonyymi

      Naarmuttaako tuo universal stone lasia tai esim peiliä? Saunan tummennettu lasiovi olisi kalkkia täynnä niin ja muutamat sanoo että universal stone naarmuttaa sävylasin ja peilipinnat??

      • Anonyymi

        Universal stone naarmuttaa kaikkia pintoja.


    • Anonyymi

      Järjettömän hintainen purkki.
      Joskus ostin, mutta en nähnyt hintaa hyllyn reunassa. Ajattelin, että jokusen euron maksaa, mutta kuitissa 15€. Jos olisin tiennyt tuon hintaiseksi, olisi jäänyt kauppaan.Nykyäänhän hinta lähenee jo 20€.

      On se joo riittoisa, mutta minusta ei kuitenkaan mikään niin mahtava tehoaine, että enää ostaisin. Halvemmallakin liat takuulla kyllä lähtee.

    • Anonyymi

      Vaihdoin jo ajat sitten universal stonen taikasieneen joka on tehokkaampi ja halvempi. Tulee oikeasti puhdasta. Kaksi juttua joita ihmettelen että jotkut vielä nykyään hehkuttaa ovat juuri universal stone ja toinen aivan surkea jopa universal stoneen verrattuna niin skubdaddy superlonisieni jolla ei tee yhtikäs mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe