omanani ja hänen lapsiaan lapsenlapsinani. Se on luonnollista kun kuitenkin olen hänen isänsä vaimo, miksi kiertää normaalia asiaa. Kuka ei tiedä ei tarvi tietääkään ja kuka tietää ei ole moksiskaan pitävät iahan normaalina.
Miehen exä pistää hanttiin ja tämä tyttö mutta ei muut jopa lapsikin pitää mua mummina, eikä sille kerrotakkaan etten olisi oikee, olen snonut että lapselle ei tarvi kaikkee kertoo.
Ei tehdä hankalampaa kuin asia on, mitä siitä jos olen miehen lapsen äiti ja lapsenlapsen mummi, ei se ole keneltäkään pois jos lapsella on suuri rikkaus että olen hänen elämässään, sehän on loistavaa että olen.
Pidän miehen tytärtä
olenmummijapiste
1
123
Vastaukset
- Onneksionomia
Voi voi, oliko avauksen arvoinen tuskan parahdus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253