HP Pavilion g7, päivitti itsensä Windows 10. On ollut koko aika vaikeuksia. Nyt on jumittunut täysin. TOIVOISIN SAAVANI SEN TEHDASASETUKSIIN eli sen Windows 10 alkuun. Olen yrittänyt aukaista ja f11. Se on vain jumissa. Jouduin ostamaan toisen koneen siinäkin tämä (onneton windows10) vaikuttako se tuohon toiseen. KÄYTÄN GOOGLE JA GMAILIA. HP llä on aika huono asiakaspalvelu. Nyt kun olen soittanut sinne se maksaa rahaa. Asun Tanskassa. Kuka voisi auttaa.
HP Pavilion g7, saanko sen tehdasasetuksiin. TAKUU
4
178
Vastaukset
- rottenpotatoes
http://www.hp.com/ctg/Manual/c02834058.pdf
Jostain sivulta 109
Tuo voisi löytyä suomeksikin? - aaapuja
Asenna siihen Windows 7. Hyvin toimii.
"HP Pavilion g7, päivitti itsensä Windows 10. On ollut koko aika vaikeuksia."
Vaikea sanoa tuosta tarkemmin mitä vaikeudet ovat. Monilta vaikeuksilta säästyy kun käyttää niin kuin on tarkoitettu.
Nyt on jumittunut täysin. TOIVOISIN SAAVANI SEN TEHDASASETUKSIIN eli sen Windows 10 alkuun."
Ei nyt ole Windows 10:ä käsillä mutta oli siinä joku järjestelmän palautus siellä asetuksissa.
"siinäkin tämä (onneton windows10) vaikuttako se tuohon toiseen."
Ei vaikuta.
"KÄYTÄN GOOGLE JA GMAILIA."
Googlen Chromebook tai Android tabletti/puhelin olisi näille sopivampia. Microsoftin Windows laitteille sitten on Microsoftin Bing ja Outlook.com
"HP llä on aika huono asiakaspalvelu. Nyt kun olen soittanut sinne se maksaa rahaa."
Joo, työtä jos teetetään niin siitä kyllä on lupa laskuttaa.
"Asun Tanskassa. Kuka voisi auttaa."
Kai siellä joku paikallinen IT-tukipalveluja tarjoava yritys on. Määrittelet vaan tarkasti mikä on ongelma, miten ongelma toistetaan, mitä virheilmoitusta tulee, mitä muutosta teit että ongelma alkoi, millaiseksi pitäisi saada ja pyydät arviota tuntimäärästä ja teet tarjouspyynnön.- evpm
Mulla samanlainen kone siihen asensin win 10 hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663045
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252123Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671709Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251577Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161307- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61216Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021