Missä on seksi risto

ttuuli

Oon ettinyt sitä kaljua isoa miestä pitkään mutta eilöydy. Se on kova metsästäjä ja miesten mies ja asui joskus siinä punasessa tiilitalossa junasillan vieressä. Tiiättekö minne se on menny ja tarviiko eukkoa. täällä olis.

15

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari-ann

Kalju ja iso.Koetahan nyt vähän parantaa tuota miesmakuas.

• Iiris_vain

Kalju ja pitkän varren jatkona iso terska, ai että se tuntuikin hyvälle ja lerssi sai aikaan ihanan vastaimun kun hän työnteli pitkillä liikkeilla sisään ja ulos.
      Mahtavan hyvä panomies kaipaan edelleen sitä ihanaa juhannusta jonka seurauksena sain pojan mutta eipä hänelle kasvanutkaan ihan samanlaista varustusta alakertaan.

• huhiho

voin kuvitella kuinka yksin asuva peräkammarin poika nimeltä risto kirjoittelee täällä tarinoita itsestään, jos joku sattus hänen millimunaan tarttumaan :D you go girl!

• tiiänsen

Älä enää etti sitä. sillä on jo eukko ja ne kai asuu kuopiossa.

• ghkfzFh

Se styylaa nykyään Keuruun Hannan kanssa.

• tuttujaonpaljontäällä

onko kyseessä yk ripa? se on varmaan siiinä punasessa tiili talossa juna radan alla. kova poika juomaa viinaa

• onsehomo

Homo poikia ei kannata täällä kysellä tai tulee tappi hanuriin

• ettekötuiä

Ripa seukkaa jonkun miehen kanssa. Olijoku transu juossu ilman vaatteita kylillä ja huutanu ripeä. Sitten tuli romanssi siittä

• pönttö-pentti

Minä en ole saanut miestä

• outohomma

Miten se kesyynty kun enne ei sitä pidelly kukaan eibees se eukko joka lähti mutta nyt onäijä kurissa

• mä-olen-kova-risto

Eikös yks Risto kävis hämeestä. Vaikka olenkin pieni, hintelä ja pienimunainen pelkuri. Olen kova poika uhoamaan, mutta kun tulee tosi paikka niin juoksen hameiden taakse itkemään.

• jormaseisoo

Ootko kokeillu munatkin ku tiedät koon ?
      Veltosta velttoon kauanko meni ?

• jotainRajaaHävetkää

No jo meni loukkauksen puolelle perkele!nyt riittää paskanjauhanta ja pään aukominen ei tässä ole enää mitään järkeä! Ei tarvii jatkaa

• LISTO

Aika lapsellista. Kidutus vankia seläntakana haukkua. Miksi että tule suoraan sanomaan mitä asiaa?

• hehehhh

kidutussvanki muka ei nyt sentäs, näitä satuhahmoja riitttää tässä kylässä että on kidutettu ja ollaan niin synkkiä,,, jos nyt ei kumminkaan aleta liiotteelemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3125
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2713
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      106
      1529
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe