Missä on seksi risto

ttuuli

Oon ettinyt sitä kaljua isoa miestä pitkään mutta eilöydy. Se on kova metsästäjä ja miesten mies ja asui joskus siinä punasessa tiilitalossa junasillan vieressä. Tiiättekö minne se on menny ja tarviiko eukkoa. täällä olis.

15

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari-ann

      Kalju ja iso.Koetahan nyt vähän parantaa tuota miesmakuas.

    • Iiris_vain

      Kalju ja pitkän varren jatkona iso terska, ai että se tuntuikin hyvälle ja lerssi sai aikaan ihanan vastaimun kun hän työnteli pitkillä liikkeilla sisään ja ulos.
      Mahtavan hyvä panomies kaipaan edelleen sitä ihanaa juhannusta jonka seurauksena sain pojan mutta eipä hänelle kasvanutkaan ihan samanlaista varustusta alakertaan.

    • huhiho

      voin kuvitella kuinka yksin asuva peräkammarin poika nimeltä risto kirjoittelee täällä tarinoita itsestään, jos joku sattus hänen millimunaan tarttumaan :D you go girl!

    • tiiänsen

      Älä enää etti sitä. sillä on jo eukko ja ne kai asuu kuopiossa.

    • ghkfzFh

      Se styylaa nykyään Keuruun Hannan kanssa.

    • tuttujaonpaljontäällä

      onko kyseessä yk ripa? se on varmaan siiinä punasessa tiili talossa juna radan alla. kova poika juomaa viinaa

      • onsehomo

        Homo poikia ei kannata täällä kysellä tai tulee tappi hanuriin


    • ettekötuiä

      Ripa seukkaa jonkun miehen kanssa. Olijoku transu juossu ilman vaatteita kylillä ja huutanu ripeä. Sitten tuli romanssi siittä

    • pönttö-pentti

      Minä en ole saanut miestä

    • outohomma

      Miten se kesyynty kun enne ei sitä pidelly kukaan eibees se eukko joka lähti mutta nyt onäijä kurissa

    • mä-olen-kova-risto

      Eikös yks Risto kävis hämeestä. Vaikka olenkin pieni, hintelä ja pienimunainen pelkuri. Olen kova poika uhoamaan, mutta kun tulee tosi paikka niin juoksen hameiden taakse itkemään.

    • jormaseisoo

      Ootko kokeillu munatkin ku tiedät koon ?
      Veltosta velttoon kauanko meni ?

    • jotainRajaaHävetkää

      No jo meni loukkauksen puolelle perkele!nyt riittää paskanjauhanta ja pään aukominen ei tässä ole enää mitään järkeä! Ei tarvii jatkaa

    • LISTO

      Aika lapsellista. Kidutus vankia seläntakana haukkua. Miksi että tule suoraan sanomaan mitä asiaa?

      • hehehhh

        kidutussvanki muka ei nyt sentäs, näitä satuhahmoja riitttää tässä kylässä että on kidutettu ja ollaan niin synkkiä,,, jos nyt ei kumminkaan aleta liiotteelemaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe