Oon ettinyt sitä kaljua isoa miestä pitkään mutta eilöydy. Se on kova metsästäjä ja miesten mies ja asui joskus siinä punasessa tiilitalossa junasillan vieressä. Tiiättekö minne se on menny ja tarviiko eukkoa. täällä olis.
Missä on seksi risto
15
615
Vastaukset
- sari-ann
Kalju ja iso.Koetahan nyt vähän parantaa tuota miesmakuas.
- Iiris_vain
Kalju ja pitkän varren jatkona iso terska, ai että se tuntuikin hyvälle ja lerssi sai aikaan ihanan vastaimun kun hän työnteli pitkillä liikkeilla sisään ja ulos.
Mahtavan hyvä panomies kaipaan edelleen sitä ihanaa juhannusta jonka seurauksena sain pojan mutta eipä hänelle kasvanutkaan ihan samanlaista varustusta alakertaan. - huhiho
voin kuvitella kuinka yksin asuva peräkammarin poika nimeltä risto kirjoittelee täällä tarinoita itsestään, jos joku sattus hänen millimunaan tarttumaan :D you go girl!
- tiiänsen
Älä enää etti sitä. sillä on jo eukko ja ne kai asuu kuopiossa.
- ghkfzFh
Se styylaa nykyään Keuruun Hannan kanssa.
- tuttujaonpaljontäällä
onko kyseessä yk ripa? se on varmaan siiinä punasessa tiili talossa juna radan alla. kova poika juomaa viinaa
- onsehomo
Homo poikia ei kannata täällä kysellä tai tulee tappi hanuriin
- ettekötuiä
Ripa seukkaa jonkun miehen kanssa. Olijoku transu juossu ilman vaatteita kylillä ja huutanu ripeä. Sitten tuli romanssi siittä
- pönttö-pentti
Minä en ole saanut miestä
- outohomma
Miten se kesyynty kun enne ei sitä pidelly kukaan eibees se eukko joka lähti mutta nyt onäijä kurissa
- mä-olen-kova-risto
Eikös yks Risto kävis hämeestä. Vaikka olenkin pieni, hintelä ja pienimunainen pelkuri. Olen kova poika uhoamaan, mutta kun tulee tosi paikka niin juoksen hameiden taakse itkemään.
- jormaseisoo
Ootko kokeillu munatkin ku tiedät koon ?
Veltosta velttoon kauanko meni ? - jotainRajaaHävetkää
No jo meni loukkauksen puolelle perkele!nyt riittää paskanjauhanta ja pään aukominen ei tässä ole enää mitään järkeä! Ei tarvii jatkaa
- LISTO
Aika lapsellista. Kidutus vankia seläntakana haukkua. Miksi että tule suoraan sanomaan mitä asiaa?
- hehehhh
kidutussvanki muka ei nyt sentäs, näitä satuhahmoja riitttää tässä kylässä että on kidutettu ja ollaan niin synkkiä,,, jos nyt ei kumminkaan aleta liiotteelemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303391Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71450Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131443Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241225Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34863Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60849
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66834Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97788Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.119785