Missä on seksi risto

ttuuli

Oon ettinyt sitä kaljua isoa miestä pitkään mutta eilöydy. Se on kova metsästäjä ja miesten mies ja asui joskus siinä punasessa tiilitalossa junasillan vieressä. Tiiättekö minne se on menny ja tarviiko eukkoa. täällä olis.

15

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari-ann

Kalju ja iso.Koetahan nyt vähän parantaa tuota miesmakuas.

• Iiris_vain

Kalju ja pitkän varren jatkona iso terska, ai että se tuntuikin hyvälle ja lerssi sai aikaan ihanan vastaimun kun hän työnteli pitkillä liikkeilla sisään ja ulos.
      Mahtavan hyvä panomies kaipaan edelleen sitä ihanaa juhannusta jonka seurauksena sain pojan mutta eipä hänelle kasvanutkaan ihan samanlaista varustusta alakertaan.

• huhiho

voin kuvitella kuinka yksin asuva peräkammarin poika nimeltä risto kirjoittelee täällä tarinoita itsestään, jos joku sattus hänen millimunaan tarttumaan :D you go girl!

• tiiänsen

Älä enää etti sitä. sillä on jo eukko ja ne kai asuu kuopiossa.

• ghkfzFh

Se styylaa nykyään Keuruun Hannan kanssa.

• tuttujaonpaljontäällä

onko kyseessä yk ripa? se on varmaan siiinä punasessa tiili talossa juna radan alla. kova poika juomaa viinaa

• onsehomo

Homo poikia ei kannata täällä kysellä tai tulee tappi hanuriin

• ettekötuiä

Ripa seukkaa jonkun miehen kanssa. Olijoku transu juossu ilman vaatteita kylillä ja huutanu ripeä. Sitten tuli romanssi siittä

• pönttö-pentti

Minä en ole saanut miestä

• outohomma

Miten se kesyynty kun enne ei sitä pidelly kukaan eibees se eukko joka lähti mutta nyt onäijä kurissa

• mä-olen-kova-risto

Eikös yks Risto kävis hämeestä. Vaikka olenkin pieni, hintelä ja pienimunainen pelkuri. Olen kova poika uhoamaan, mutta kun tulee tosi paikka niin juoksen hameiden taakse itkemään.

• jormaseisoo

Ootko kokeillu munatkin ku tiedät koon ?
      Veltosta velttoon kauanko meni ?

• jotainRajaaHävetkää

No jo meni loukkauksen puolelle perkele!nyt riittää paskanjauhanta ja pään aukominen ei tässä ole enää mitään järkeä! Ei tarvii jatkaa

• LISTO

Aika lapsellista. Kidutus vankia seläntakana haukkua. Miksi että tule suoraan sanomaan mitä asiaa?

• hehehhh

kidutussvanki muka ei nyt sentäs, näitä satuhahmoja riitttää tässä kylässä että on kidutettu ja ollaan niin synkkiä,,, jos nyt ei kumminkaan aleta liiotteelemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      177
      6129
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3374
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2788
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1924
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1678
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1626
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1497
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23