Kun tarvitsen hyvän kameran, full hd näytön (ei 5" pienempiä), tehopakkauksen. Hajen parasta laitetta. Hinnalla ei väliä.
Minkä puhelimen ostan?
18
229
Vastaukset
- pist.mikkis
Laita Lumia 950 single sim -variaatio. Hintaa naurettavat 460€. Paras kamera, tehoa riittävästi. Vähiten haittaohjelmia elikkäs appseja. Näyttö tosin on yli full hd, muttei se kait haittaa?
- eijummarra
mitä tekee tietokoneella, johon ei saa ohjelmia?
- m8975unyb
>>>>Vähiten haittaohjelmia elikkäs appseja.<<<<<<<
todella vähiten ohjelmia eikä tule enää lisääkään kun merkki kuolee.
Pian nokia vastaa tavallista puhelinta, ei älypuhelinta.
- fiffofdsl
Hyvä kamera, ja full Hd näytöllinen jossa tehokas prosessori, n vkeahko löytää mutta hxperia z3 tai z5, jossa vain peleissä ja videoissa 4k näyttö. Muuten s7.
- PPAP22
Samppa S7, Nexus 6P, Sony Z5 tai LG G4 G5. siitäpä voi valkata näin aluksi. ja on omppo 6 kanssa ihan ok kamera, ymmärtääkseni.
- vinkk44j4
Pysy kaukana Lumioista.
- osta
Mitä varten mulla on ollut Lumia ainakin vuoden on muuten toiminut
hyvin, ja mikä parasta jos juodut akun vaihtamaan niin voit tehdä
sen itse,Here pelaa todella hyvin läksin täältä lahdesta pohjanmaalle
annoin osoitteen niin neuvo minut määrättyyn paikkaan ei mitään
ongelmia ollut.Siinä on paljon ohjelmia joita toisista puhelimista ei
löydy,OSTA VAAN LUMIA HYVÄ PELI: - tomtommi
osta kirjoitti:
löydy,OSTA VAAN LUMIA HYVÄ PELI:Ei saa Hereä enää 950:iin.
- windowssurface
tietoturva tärkeämpi kuin design,käyttöjärjestelmä aivan sama mitä paska se on..
- ertyu567
osta kirjoitti:
löydy,OSTA VAAN LUMIA HYVÄ PELI:"Siinä on paljon ohjelmia joita toisista puhelimista ei
löydy,",,,,,,,,,,,,,,,,,,, siis mitä tarpeellista mitä muista ei löydy.
HERE toimii kaikissa, toimii tableteissakin ei tarvi datayhteyttä, mulalkin vanhassa 6" tabletissa
- HintansaVäärti
Huawei Honor 7:ssa todella hyvä kamera, myös hämäräkuvaus antaa todella hyviä otoksia sekä still että videokuvaustilassa.
- HH7P
Huawei honor 7 premium 32gb. Tossa pvastaavassa mallissa jossa ei oo Premiumia on vain 16gb. Hintaa ja saa kuulemma asennettua android 6. Tämä malli on minun mielessä seuraavana. Minulla Nokia lumia 925 ja monikaan ohjelma ei toimi tässä. Ei kesäkuussa enää päivity heredrive kun poistuu lumioista. Tätä ohjelmaa ei voi enää ladata
- winpuhman
unohda huuweit heti kättelyssä tietoturva retuperällä,haittaohjelmat vainoo
halvempi lumia 650 järkiostos tai odotat surfacepuhelinta 2017,varmaan toi windowskartta opastaa perille turha siitä tressata jos 925 ok siihen uusi akku unohda android riesat,minäkin valaistuin 5v androidia käytin ennen - voi.voiL
Itse puhelimen tietoturvalla ei ole paljoa, yhtään merkitystä,
Sillä on, mitä sovelluksia lataat ja mitä oikeuksia vaativat. - microsoftt
Ei väliä jos pitää leluna,toiset hoitaa mobiilipankki ym.. mitkä tarvii sen tietoturvan. Entinen puhelimeni oli lg g2 huuwein tablettiin ei saa päivitystä ku kiinasta ja siinä lollipop ostaessani sen tullessa 1,5vsitten valmistajat tahallisesti eivät anna päivitystä android laitteisiin ellei 500e lippulaiva mitä rahastusta.. 100e lumialla hoitaa kaikki asiat mitä tarvii,loput vaikka bordellissa.
- hvtcrtcrju
LG D3 16 tai 32 gikan muistilla.
Hyvä hinta ja laatu suhde.- fjfjejewjwj
2290 (noin 250€) ruotsin kruunua 32 gb muistilla:
https://www.netonnet.se/art/fyndvaror/telefon-och-gps/mobiltelefon/lg-x-g3-shine-gold-fyndvara/X203758.4816/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026