Kaverilleni määrättiin Seroguelia ja hän vain hikoilee ja on epätoivoinen.Lisänä on Melpax ja temesta.säälimn kaveriani,sillä itse olen kärsinyt seroguelin haitoista, kunnes vaihdoin Truxalin.sitä onnea euii kestänyt kauan sillä nyt minulla on tenox ja temesta.selviän kumminkin paremmin kuin kaverini, joka harkitsee itsemurhaa lääkityksen takia.Jos maailmassa olisi edes yksi psykiatri, joka haluaisi auttaa ilmottautukoon.
lääkkeiden haittavaikutuksista
margo
2508
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Jos kaverisi sai sen aloituspaketin missä annos nuosee koko ajan tai vastaavaa. Itselläni oli alussa lekurin kanssa suunnitelma nostaa 25mg kerralla 100mg:aan niin että joka pv nostetaan 25mg eli siinä menisi se nelisen pv. Sivuoireiden takia tuo oli mulle liian kova, joten lisäsin 25 mg omilla neuvoilla 4 pv välein. Kummasti helpotti olo.
Kannattaa kokeilla jos vaan voi
Mieheni sai serquelista pahoja harhoja. Annoksen suuretessa ei päässyt sängystä ylös.
Lääkäri ei uskonut että lääke vaikuttaa noin. Oireet lähtivät kun lääke lopetettiin. Yritettiin uudestaan lääkärin painostuksesta, taas sama juttu.