Taksimiehet seuraavat tätä palstaa yötä päivää. Eikö olisi vaivatonta käyttää tätä palstaa taksin tilaamisessa?
Voiko tämän palstan kautta tilata taksin?
27
302
Vastaukset
- rattinina
vapaudun kohta meni kumi puhki mut ei onneks autosta vaan asiakkaalta
- köööri
Saisiko taksin Soutajantie 4 klo 24.00? Menossa kylpylään.
- taksiasema
Kuitti.Soutajantie 4 24.00.
- köööri
Sellanen auto missä ei Hoikkalaa ole kuskattu tänään.
- taksiasema
Kuitti.Puhdas auto tulossa.
- köööri
kiitos
- tik.tak
Raholankatu 14 heti saisi tulla, ei Hoikkalan paskomaa.
- taksiasema
Kuitti, Raholankatu 14, Puhdas auto tulossa, n. 7 min.
- Korppu.karppu
Viitasentie 8 saa tulla parintunninpäästä.Kiitti ja kuitti.
- taksiasema
Auto pihassa noin 02.20.
- astmaatikko
Haisulikin auto ei saa tulla.
- Jarmo.Putkaan
Löytyykö tältä kanavalta poliisia? Jarmo pitäis viedä putkaan täältä vanhan op:n autotallista. Kakat sil on taas housuissa.
- lueppas.ankkaa
Vajakki luulee itseään humoristiksi tuolla yksinpuheluketjullaan.
- Pölkkynen
Saisko taksin läykkäläntie 16
- ainon.anaalista
Siinä psykopaatti rouva joka taas tämänkin kakkataksijutun
kokonaan tänne kirjoitti - aulikilta.pääsi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Mietihän, kuka taksiin kakkasi!?
Kerropa se meille jos olit näkemässä ja ajankohtakin
kiinnostaa. - haisulikin.jutut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen vain kuullut asiasta enkä ajnkohdastakaan tiedä tarkasti!
Olitko kohdehenkilöstäkään varma?
- varokaa.haisulikkia
Jarmoko kertoi Haisulikin laskeneen alleen kesken ajon?
Jarmon kanssa on turha kinastella.
- otaainolääkkeet
Skitsofreenikko rouva myllistelee
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 52465