Katsokaas ulvilan vanhemmat lapsukaistenne perään hieman enemmän.Ajavat jalkakäytävällä mopoilla ja mopoautolla.Viimeksi tänään jalkakäytävää pitkin hesburgerin pihaan meni honda monkey ja valkoinen mopoauto.Suurin osa mopoista vieläpä viritettyjä.Ajelin 55km/h ja mopot joiden maksiminopeuden pitäisi olla 45km/h tulivat perässä helposti.
Tulee nimittäin kalliiksi jos polliisi pysäyttää teininne ja vie kilvet.Aluksi mopokortti pois ja takaisin autokouluun, toiseksi kevarikortti siirtyy vuodella eteenpäin ja ajokieltoa päälle.Sitten tulee sakkoja,vakuutusmaksut kevytmoottoripyörällä ajamisesta,mopon muuttaminen vakioksi korjaamolla sekä päälle muutoskatsastus että mopo on tosiaan vakio.
Itse en rupea soittelemaan poliiseja mutta joku muu voi tuollaiseen puuttua.Jalkakäytävillä ajelun luulisi nyt lastenkin ymmärtävän ettei se ole oikea tapa eikä turvallista.
Mopot jalkakäytävällä?
jotainrajaakiitos
2
131
Vastaukset
- lopetny
ei lehmä/sonni muista et on ollut joskus itsekin vasikka
- käyttäkääjärkeä
Eikös aloituksessa juuri lue ettei hän aio itse soitella poliiseja eli miksi valitat? Vai oletko itse jalkakäytävällä ajelija? Ei muuten mutta kun jyräät jonkun pikkulastaan ulkoiluttavan äidin yli mopoautollasi,omakin tulevaisuutesi oli sitten siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472