Katsokaas ulvilan vanhemmat lapsukaistenne perään hieman enemmän.Ajavat jalkakäytävällä mopoilla ja mopoautolla.Viimeksi tänään jalkakäytävää pitkin hesburgerin pihaan meni honda monkey ja valkoinen mopoauto.Suurin osa mopoista vieläpä viritettyjä.Ajelin 55km/h ja mopot joiden maksiminopeuden pitäisi olla 45km/h tulivat perässä helposti.
Tulee nimittäin kalliiksi jos polliisi pysäyttää teininne ja vie kilvet.Aluksi mopokortti pois ja takaisin autokouluun, toiseksi kevarikortti siirtyy vuodella eteenpäin ja ajokieltoa päälle.Sitten tulee sakkoja,vakuutusmaksut kevytmoottoripyörällä ajamisesta,mopon muuttaminen vakioksi korjaamolla sekä päälle muutoskatsastus että mopo on tosiaan vakio.
Itse en rupea soittelemaan poliiseja mutta joku muu voi tuollaiseen puuttua.Jalkakäytävillä ajelun luulisi nyt lastenkin ymmärtävän ettei se ole oikea tapa eikä turvallista.
Mopot jalkakäytävällä?
jotainrajaakiitos
2
267
Vastaukset 2
- lopetny
ei lehmä/sonni muista et on ollut joskus itsekin vasikka
- käyttäkääjärkeä
Eikös aloituksessa juuri lue ettei hän aio itse soitella poliiseja eli miksi valitat? Vai oletko itse jalkakäytävällä ajelija? Ei muuten mutta kun jyräät jonkun pikkulastaan ulkoiluttavan äidin yli mopoautollasi,omakin tulevaisuutesi oli sitten siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013608Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721123- 501112
- 72880
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit94862- 94707
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi51707- 53698
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k32690Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.118667