Miten voin muuttua merenneidoksi?

Riitta-mermaid

Kertokaa loitsuja millä voin muuttua merenneidoksi.

66

5167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_Onnistu

      Et voi muuttua merenneidoksi.

      • Anonyymi

        Voi oon merenneito laumani aquata on siskoni muutuin eilen mako saarella kuutamo altaassa oli täysikuu vesi alko poreilee mako Saari on Islannissa


      • Anonyymi

        Niin merenneidoks ei voi muuttua eikä ne edes oo kilttejä vaan pahiksia mutta tiiän yhden loitsun jolla voi ehkä muuttua merenneidoksi odota täysikuutA sillon tarinan mukaan voi toivoo se on mm.. Jos on joulu niin sen jälkeen se seuraava vuosi niin jos haluat sitä niin katso keväällä joka ilta taivaalle kun hän se on täysi niin toivo toimii


      • Anonyymi

        Voi nuudeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi oon merenneito laumani aquata on siskoni muutuin eilen mako saarella kuutamo altaassa oli täysikuu vesi alko poreilee mako Saari on Islannissa

        Oot kattonu makomermaids ohjelman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi oon merenneito laumani aquata on siskoni muutuin eilen mako saarella kuutamo altaassa oli täysikuu vesi alko poreilee mako Saari on Islannissa

        et sä Mitenkään voi koska mako laiset
        laiset on englanninkielisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi oon merenneito laumani aquata on siskoni muutuin eilen mako saarella kuutamo altaassa oli täysikuu vesi alko poreilee mako Saari on Islannissa

        Just joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kattonu makomermaids ohjelman

        Nii tai ei oot varmaa H2O lisää vain vesi🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sä Mitenkään voi koska mako laiset
        laiset on englanninkielisiä

        Nii


    • Costela

      Siirrä itsesi rinnakkaistodellisuuteen jossa olet aina ollut merenneito, ja lakkaa kiinnittämästä huomiota tähän todellisuuteen. Huomaat että kykenet saamaan kokemuksia muista ulottuvuuksista ja alat ajattelemaan että tämä elämä on vain yksi pieni osa sinua, ikään kuin unta ja oikea elämä on jossain muualla, vaikka atlantiksen kaltaisessa mestassa.

      sitten voit jatkaa päivääsi hymyissäsuin kun tiedät oikeasti olevasi merenneito joka on väliaikaisesti ihmisen kehossa, etkä ihminen merennedion kehossa. Alat ajattelemaan kuin merenneito jne.

    • Loiskis loiskis loiskis läts,
      merenneidoks' tahdon mä!

      • Anonyymi

        Mitä


      • Anonyymi

        Pitääkö nämä lausua jos tahtoo merenneidoksi

        Koska haluaisin olla merenneito

        Oletko itse merenneito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö nämä lausua jos tahtoo merenneidoksi

        Koska haluaisin olla merenneito

        Oletko itse merenneito

        Mul on sellasii jälkiä molemmis jalois iha niiku pyrstön nii oon vrm entisessä elämässä ollu merenneito


    • Mäkin haluaisin olla merenmies, oon halunnut aina siitä lähtien kun näin pienen merenneidon. Mä oon rakastunut Arieliin. en voi edes jatkaa tätä viestiä enää kun tulee kyyneleet silmiin

      • Anonyymi

        Mitä?!😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä?!😀

        no mitä


    • Posteljoonihemuli

      No osta uimapyrstö ja mee polskiin

    • Merenneitofani

      Mahdotonta

    • Aivanoikeamerenneito

      Mikään ei ole mahdotonta! Olen oikea merenneito, minulla on turkoosi pyrstö ja taikavoimia. Merenväki ei näyttäydy koskaan maaihmisille, mutta jokaisessa piilee oma pieni merenneitonsa, jonka saa esille loitsun avulla. Uskokaa itseenne! :)

      • Anonyymi

        Miten sit saa selville missä on meren neitoja ja Voiks kertoo jonkun loitsun miten voi muuttua merenneidoksi ku meillo talvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sit saa selville missä on meren neitoja ja Voiks kertoo jonkun loitsun miten voi muuttua merenneidoksi ku meillo talvi

        Jos nyt ensiksi opettelisit ihan kirjoittamaan kunnolla ennen kuin loitsuista haaveilet.


      • Anonyymi

        Ootko oikeesti ja kun tuut maale ootko taas ihminen


      • Anonyymi

        Mut sä et vois kirjottaa tätä vedessä


    • Anonyymi

      Tän voi tehä talvella mene ulos katso taivaaseen sano jumala ja Jeesus muuttakaa minut merenneidoksi sen pitäs toimii AinIi sit oota yö ja saat veden voiman ja oot merenneito sul on vaarovaaroja kun ihmiset ei saa nähä sua ja aina ku kastykastut muutut

      • Anonyymi

        En kyl ehkä ees haluis muuttuu aina kun kastun koska jos vaikka käy suihkussa nii joku voi nähdä sut


      • Anonyymi

        Testasin tota ja mulla ei oo pyrstöä kun kastin mutta en oo varma onko mulla voimat koska eka mun puhelin oli tuli kuuma sit kun yritin voimia nii se oli aika kylmä joten tää toimi puoliks ja puoliks ei.


    • Anonyymi

      Merenneidot on Nooan tulvassa kuolleita riivaajahenkiä,, joten jos kiinnostaa...
      niin pimeille teillelähdetään….

    • Anonyymi

      Kuka on tääl 2020

      • Anonyymi

        Minä


      • Anonyymi

        Viel merenneidoks 2021?


    • Anonyymi

      Lol näitä penskojen aloituksia, haluan muuttua...mielikuvitusleikit on hyvästä lapsille mutta kyllä sen pitäisi jo loppua kun 12v ->
      Miksi ette käytä "huuhaa" tai trollaus palstaa näille läppä-jutuille?

    • Anonyymi

      Kaikki on mahdollista eli toivo tähdenlennolta
      Mäkin uskon merenneitoihin usko kaikkeen

      • Anonyymi

        Okei mä uskon myös merenneitoihin

        Olis ihanaa olla merenneito
        Oon haaveillut niin kauan


    • Anonyymi

      Tiedän mene uimaan kaulakoru kaulassa sano vedessä i wish i whis i like mermaid kun tuut pois kuivaat itses niin kun kosket veteen niin tuntuu kun sulla alkas kasvaa pyrstö siinnä saattaa kestää viikko tai jopa kuukausi mutta se on ainoa keino ja myös saat veden voimat tai höyrä tai jää❤🧜‍♀️🧜‍♂️onnea! Lupaan että se toimisi muttei kaikilla pitää olla lyhyet tai keskikokoset hiukset sori et saa valita pyrstön väriä etkä voimaan yleensä työtöille tulee oranssi ja pojille vaaleen sininen😊😊😉🤗

      • Anonyymi

        Onko väliä et minkä lainen kaula koru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko väliä et minkä lainen kaula koru

        Ei ole😊mutta suosittelen pallo kaulakoruja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko väliä et minkä lainen kaula koru

        Etkai sinä pönttö todellakin luule että nämä sepostukset ovat tosia LOL KUKAAN ei voi muuttua merenneidoksi, varsinkaan ihmisolento.
        Ihan vaan mielenkiinnosta, jos moinen sattuisi miten nämä ihqupihku meris-tyttelit meinasivat jatkaa eloa, kun paluuta maan päälle ei enää olisi. Meri on niin saastunut että varmasti sairastuisi, ei olisi enää perhettä eikä ystäviä kun muut ovat maalla. Ruoka olisi jotain planktonpaskaa(pitää ottaa huomioon ettei meriksen ruuansulatus ole sama kuin ihmisillä, et voi mättää purilaisia ja pizzaa)
        Aika nopeasti siellä meressä lilluisi merenneidon suomukas raato ;)


      • Anonyymi

        Mä tein tollee viime vuonna haluun vaan kertoo et se TOIMII!!!! Tilasin tollasen korun usasta noita kaupasta ja sit tein niin kun tossa sanottiin, nyt oon MERENNEITO!!!! siis tää on niin ihanaa mulla on oranssi pyrstö missä on sellasii kullanvärisii raitoja


      • Anonyymi

        Tarkoitatko että kun koskee veteen muuttuu ja on muuten ihminen vai että on kokoajan merenneito


      • Anonyymi

        Tarkoitatko siis että kun koskee veteen muuttuu merenneidoksi ja muuten on ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tein tollee viime vuonna haluun vaan kertoo et se TOIMII!!!! Tilasin tollasen korun usasta noita kaupasta ja sit tein niin kun tossa sanottiin, nyt oon MERENNEITO!!!! siis tää on niin ihanaa mulla on oranssi pyrstö missä on sellasii kullanvärisii raitoja

        Ootko koko ajan merenneito vai vain kun kosket veteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko väliä et minkä lainen kaula koru

        En tiiä mut se varmaan on sellainen mis on
        Merenneidon kuva

        Mä yritän sitä

        Yritän muuntautua merenneidoksi


    • Anonyymi

      En itse tiedä loitsuista mitään mutta uskon merenneitoihin🧜🏻‍♀️🧜🏻 Tahtoisin muuttua😊

    • Anonyymi

      Pyydä apua noita Eetiltä.


      Medhatithi joka syntyi noin 95 vuotta Aadamin pojan Seetin syntymän jälkeen ja eli eli noin 225 vuotta Aadamin luomisen jälkeen. Hän oli tuolloin nimeltään noita Eeti, ensimmäinen noita ihmiskunnan historiassa, sekä myöhemmin hän syntyi Manassen (709 eaa.-642 eaa.), Juudan kuninkaan poikana, ja tuolloin antoi isänsä uhrata hänet tulessa miellyttääkseen demoneita. Noita Eeti syntyi uudelleen noin <1570-luvulla jaa. uudella mantereella ja noin vuonna 1590 jaa. hän 10 henkimaailmassa olleelta demonilta saamallaan voimalla muuttui sudeksi ja tappoi ja raateli hengiltä intiaani (laamanilais) tytön ja pojan. Hän eli sutena noin neljä kuukautta, jonka jälkeen hän palasi ihmishahmoon.

    • Anonyymi

      Miten voisi muuttua merenneidoks aina ku koskee vettä ja ku se kuivuu nii takas ihmiseks. Tai miten muuttuu keijuks sillee et voi piilottaa siivet tyylii jollai sanalla välillä, KERTOKAA PLIIS JOS TIIÄTTE<3❤️💗💜❤️💗💗💜❤️💜 ja ettäon myös taikavoimii

    • Anonyymi

      Ei ole mitään!!!

    • Anonyymi

      Voi voi voinko muuttuu merenneidoksi

    • Anonyymi

      Tässä on menetelmä minkä avulla onnistuu. Tämän on opettanut minulle walesilainen noita.

      Täytä pullo (mieluiten lasinen) merivedellä, tai jos ei ole merta lähellä niin ota jotain luonnonvettä. Poimi myös sellaisia kiviä mitkä ovat olleet veden alla. Anna pullon olla täydenkuun aikaan ikkunalaudalla tai jossain pöydällä tms. ikkunan edessä että se saa kuunvaloa.

      Rituaali:
      - Järjestele kivet ympyrään ja kävele ympyrän ympäri kolme kertaa vastapäivään.

      - Mene seisomaan ympyrän keskelle (mieluiten alasti tai vähissä vaatteissa) pullon kanssa ja sano: OTAN VASTAAN VEDEN VOIMAN

      - Lausu sitten loitsu (tämä voi olla vähän vaikea, kannattaa harjoitella ennakkoon):
      CRNWNN ATHAI NIA ELEWAIN

      - Kaada vesi pullosta päällesi niin että vartalosi ja pääsi kastuvat mahdollisimman hyvin.

      - Lausu sitten :
      YWWRN CHA AITHA LEANN CHALLAIN

      - Astu pois kivikehästä ja kierrä se vielä kolme kertaa vastapäivään, sen jälkeen mene kehän eteen seisomaan ja lausu:
      MINUSSA ELÄÄ VEDEN VOIMA

      Voit tämän jälkeen purkaa kivikehän ja viedä kivet ulos (jos teit rituaalin sisällä) tai jos teit rituaalin ulkona niin hajota vaan ympyrä ja jätä kivet luontoon.

      Muutos alkaa tämän jälkeen, se voi kestään 3-9 kuukautta, mutta ennen pitkää olet muuttunut täysin merenneidoksi!

    • Anonyymi

      Haha, mitä juttuja, "opettanut minulle walesilainen noita."

      Tältä näyttää lanka mihin jotkut 12-vuotiaat ja aikuiset trollit kokoontuvat yhdessä :D

      • Anonyymi

        No ite et varmaan oo edes kahtatoista vanhempi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muutin merenneidoks jos josketan vettä ja tämä on vaikeaa

      • Anonyymi

        Miten muutuit


      • Anonyymi

        Ja onko sulla taikavoimia


    • Anonyymi

      Sä voit muuttua merenneidoksi silleen et meet veteen kaulakoru kaulassa sit sanot tahdon pyrstön 3 kertaa sit tutu vedestä pois it kuivaat it’s ja läiskähät maahan luota ittees :)❤️

    • Anonyymi

      ES juoma antaa byrstön, spurdo spärde XD

    • Anonyymi

      Jos olisin
      merenneito niin pitäisin sen omana salaisuutena

    • Anonyymi

      Helposti.
      Mene lähimpään ostoskeskukseen ja huuda siellä kovalla äänellä sata kertaa:
      "Haluan merenneidoksi, haluan merenneidoksi."

    • Anonyymi

      En tiiä mitään loitsuja

    • Anonyymi

      Oi ihana Haluisitko tulla uimaan mun kaa? oon myös in real life mermaid missä järvessä uit?😅☺️

    • Anonyymi

      Mikä on varmin tapa muuttua merenneidoksi?

    • Anonyymi

      Moi neidit. Oon virallisesti nyt merenneito. Kyllä.. Se vei kauan. Koetin yllä olevaa taktiikkaa minkä periaate pohjautuu kauppakeskuksessa huutamiseen. Sinun pitää huutaa 100 kertaa "Tahdon merenneidoksi" ja pyrstö ikään kuin valtaa kehosi. Se on ihmeellinen kokemus. On kun avaruuden kuukristallit vihdoin yhdistyisivät ja kuu loistaisi syvällä kohdussani. Tein tämän loitsun kauppakeskus itiksen stockmannin alakerrassa. Olen nyt ollut merenneito vuodesta 2022 lähtien ja tärisin ensimmäisen kuukauden kivusta ja tuskasta. Tuska on lopulta voitettavissa ja voit valjastaa sen voimaksi. Hallitsen höyrää. Kuulitte oikein. Minulla on höyrän voimat!! Jotta loitsun vaikutus alkaisi aiemmin ja vähemmän kivuliaasti. Mene loitsun jälkeen itiksen hissiin ja jos tähdet kohdistuvat kohtalon mukaan eduksesi, hississä soi Kanye Westin Monster biisi. Jos tämä tapahtuu, niin muodonmuutos sesonki puolittuu ja toinen puoli muuttuu yeezy sesongiksi. Hissin ulkopuolella on omat yeezysi jotka määrittävät myös pyrstösi värin. Sinun pitää olla lubrikoitu ensimmäisen kerran kun sukellat veteen, muuten et muutu ja tämä kaikki pitää toistaa. Tässä on oma käyttämäni liukuvoide https://www.huippukiva.fi/p/3428/klick-natural-liukuvoide-100-ml

      Kun tämä kaikki on tehty ja olet virallisesti merenneito, sinun tulee syödä kuivia käpyjä viikottain lusikalla, jotta vaikutus olisi pysyvä. Kävyn ruskeat lehtiset omaavat suunnattomia määriä proteinipitoista möyhää. Joka saa pyrstön pysymään voimakkaana. Ilman tätä se saattaa katketa kesken uimisen, joka ei ole optimaalista, jos uit aktiivisesti Baltianmeressä. Olisi aika epäkäytännöllistä katkaista pyrstösi keskellä merta, koska sitten olet uhassa kuolla tai hukkua. Jos olet uimassa Tyynen valtameren yli, suosittelen matkalaukkua täynnä kuivia käpyjä, jotta niitä voit sitten napsia napaan kun siltä tuntuu. Tulkaa joskus uiskentelemaan kanssani, minut voi löytää useimmiten napanlammelta korialta.

      Kiitos että luit !! Ja onnea merenneidoksi muuttamiseen !!

    • Anonyymi

      Oon merenneito aina kun kosken veteen muutun merenneidoksi!

    • Anonyymi

      Kutsu demonia

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe