Miten voin muuttua merenneidoksi?

Riitta-mermaid

Kertokaa loitsuja millä voin muuttua merenneidoksi.

13

222

Vastaukset

• Et voi muuttua merenneidoksi.

• Voi oon merenneito laumani aquata on siskoni muutuin eilen mako saarella kuutamo altaassa oli täysikuu vesi alko poreilee mako Saari on Islannissa

• Niin merenneidoks ei voi muuttua eikä ne edes oo kilttejä vaan pahiksia mutta tiiän yhden loitsun jolla voi ehkä muuttua merenneidoksi odota täysikuutA sillon tarinan mukaan voi toivoo se on mm.. Jos on joulu niin sen jälkeen se seuraava vuosi niin jos haluat sitä niin katso keväällä joka ilta taivaalle kun hän se on täysi niin toivo toimii

• Siirrä itsesi rinnakkaistodellisuuteen jossa olet aina ollut merenneito, ja lakkaa kiinnittämästä huomiota tähän todellisuuteen. Huomaat että kykenet saamaan kokemuksia muista ulottuvuuksista ja alat ajattelemaan että tämä elämä on vain yksi pieni osa sinua, ikään kuin unta ja oikea elämä on jossain muualla, vaikka atlantiksen kaltaisessa mestassa.

sitten voit jatkaa päivääsi hymyissäsuin kun tiedät oikeasti olevasi merenneito joka on väliaikaisesti ihmisen kehossa, etkä ihminen merennedion kehossa. Alat ajattelemaan kuin merenneito jne.

• Loiskis loiskis loiskis läts,
    merenneidoks' tahdon mä!

• Mitä

• Mäkin haluaisin olla merenmies, oon halunnut aina siitä lähtien kun näin pienen merenneidon. Mä oon rakastunut Arieliin. en voi edes jatkaa tätä viestiä enää kun tulee kyyneleet silmiin

• No osta uimapyrstö ja mee polskiin

• Mahdotonta

• Mikään ei ole mahdotonta! Olen oikea merenneito, minulla on turkoosi pyrstö ja taikavoimia. Merenväki ei näyttäydy koskaan maaihmisille, mutta jokaisessa piilee oma pieni merenneitonsa, jonka saa esille loitsun avulla. Uskokaa itseenne! :)

• Miten sit saa selville missä on meren neitoja ja Voiks kertoo jonkun loitsun miten voi muuttua merenneidoksi ku meillo talvi

• Tän voi tehä talvella mene ulos katso taivaaseen sano jumala ja Jeesus muuttakaa minut merenneidoksi sen pitäs toimii AinIi sit oota yö ja saat veden voiman ja oot merenneito sul on vaarovaaroja kun ihmiset ei saa nähä sua ja aina ku kastykastut muutut

• Merenneidot on Nooan tulvassa kuolleita riivaajahenkiä,, joten jos kiinnostaa...
    niin pimeille teillelähdetään….

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.