Kuinka monelta

Poiksuli

tytöltä on jo tänä vuonna koulussa vedetty housut alas

15

6922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgfdg564643

      Monelta. Oma veikkaukseni on 78 tytöltä.

    • Itse vedän omani alas joka kerta etten pissi housuun

    • Multa vetivät. Mutta mäpä en vetänyt niitä ylös.

      • Mutta mä olenkin poika.


    • Anonyymi

      viimeisenä koulupäivänä viimeisen tunnin lopussa odotin että muut oppilaat poistuvat ja menin naispuolisen luokanopettajan eteen ja nostin hameen ylös. oli siinä opettajalla ihmettelemistä kun näki sauvan värisevän reiässäni. kotiin päästyäni äiti kertoi että opettaja oli laittanut viestiä että puhuisi kanssani siitä että paljastelu on sopimatonta touhua.

    • Anonyymi

      Vetivät muilta tytöiltä muttei multa. Pyysin naapurin poikaa vetämään multa kanssa. Vetihän se. Pääsin tavallaan ryhmään mukaan.

    • Anonyymi

      Muistan koulussa kun leikillään nosteltiin tytöiltä hameenhelmoja ja tytöt tykkäsi siitä. Rangaistuksena jouduttiin kuitenkin seisomaan luokan edessä päällyshousut nilkoissa.

    • Tytöillä pitäis olla stringit näin kesällä, niin ei tarvitse edes vetää niit' alas. Nostaa vaan hameen ja siirtää narua vähän sivuun...
      Siiten voi antaa tytölle namia ensin sormilla ja sitten muullakin ;)

      • Tylsää, viehättävän tytön kantsii olla kesällä ilman pöksyjä ja talvellakin bileissä. Ei se mitään kuria ole. Pojat pitävät siitä, että saavat nähdä kauneutta, tytöt nauttivat ihailun kohteena olosta.


    • Anonyymi

      Nuorena yläasteella 7:la minulta riisuttiin housut eräällä välitunnilla. Meillä oli tupakkaporukka koulun takana pusikossa. Siellä kävi tyttöjä ja poikia. Kerran oltiin kaverin kanssa kahdestaan röökillä, kun sinne tuli myös kolme 10 luokan kovista, jotka eivät muuten "keskenkasvusten" kanssa seurustelleet.
      Pummasivat tupakit ja alkoivat jutustella ja kohta he alkoivat myös lähennellä meitä.
      Olimme tietysti aluksi mielissämme huomiosta, mutta tilanne jotenkin alkoi riistäytymään käsistä huonoon suuntaan.
      Yksi pojista yritti pussata kaveriani ja tämä tietysti esteli ja siinä rytäkässä he kaatuivat sammalikkoon. Emme voineet huutaakaan, koska olisimme kärähtäneet koko sakki tupakasta - siihen aikaan se oli vakava paikka.

      Yritin auttaa ja tyrkätä poikaa pois kaverini päältä, kun toinen tarttui minuun takaapäin vetäen, lukiten kyynärotteella käteni taakse. Sähähtelin päästämään irti, mutta hän vain virnuili. Katsoin silmäkulmasta, kun maassa oleva poika kuolasi kaveriani, joka puisteli päätään puolelta toiselle. Kolmas poika seurasi vierellä.
      RIISU HOUSUT TÄLTÄ, sanoi pidättelijäni kolmannelle pojalle. Tämä paiskasi tupakan ja kumartui eteeni ja alkoi tempoa vyösolkeani auki. Rimpuilin vastaan, mutta kohta vetskarini oli auki. Poika tarttui sivuilta ja nyhti housujani riemuilme kasvoillaan.

      SAATANA, PÄÄSTÄ IRTi, sain sanotuksi. Vastauksena oli vain naureskelua. Poika takanani nosti minua paremmin pystyasentoon ja kolmas poika veti housujani vähitellen alas reisille ja sitten polvitaipeisiin asti! Seisoin siinä huohottaen hengästyneenä alapää paljaana. Poika tuijotti sitä virne naamallaan. Kaverini ulvahti vaimeasti, huomasin pojan käden olevan puseron alla. Hän puristeli rintaa, jolloin kaverini parahti uudelleen.
      Huomattuaan minut paljaana, hän keskeytti kaverini piinaamisen vetäen kätensä pois tämän puseron alta ja nousi ylös. Kärppänä hän oli edessäni ja alkoi kouria alapäätäni. Kohta siellä oli molempien poikien kädet. Kiemurtelin otteessa ja aloin kiroilla hampaiden välistä sähähdellen. Pojat naurahtelivat ja jatkoivat.
      Se maasta noussut poika veti jossain vaiheessa seisovan siittimensä esiin ja sanoi NUSSIVANSA NYT .
      Kaaduimme selälleen, olin pidättelijäni päällä sylissä. Pojat väänsivät jalkojani koukkuun ja kun kolmas laskeutui siitin pystyssä päälleni, niin kaverini HUUSI TÄYSILLÄ APUA!
      Pojat säpsähtivät ja katsoivat tilannetta hetken. Sitten he työnsivät minut sivuun ja pakenivat paikalta.
      Vedin täristen housujani takaisin kaverini avustuksella. Ketään ei kuitenkaan tullut. Poltimme hermosavut, pari tupakkaa ketjussa.
      Emme puhuneet tapauksesta, mutta tiesimme jatkossa varoa sakkia.

      • Anonyymi

        Oli minullakin kiperät paikat, kun koulun yhteydessä olevassa kirjastossa, välitunnilla ollessani eräs meidän luokan poika otti minut syleilyynsä takaapäin. Hän työnsi minut edellään hyllyjen väliseen loosiin. En ehtinyt juuri reagoidakaan kunnolla, kun hän avasi rintsikkani, T-paidan läpi nyhtäisi hakasen auki.
        Yritin pitää käsiä sivuilla, ettei ritsikat tipahtaisi paikaltaan. POika tarttui ranteistani ja nosti vahvempana käteni ylös, jolloin rintsikat nousivat paikaltaan. Olin ihan tolaltani, etten älynnyt huutaa apua. Poika vapautti käteni, jolloin yritin ujuttaa rintsikoita takaisin tissieni päälle. Hän sai kuitenkin kourittua tissejäni paidan alta hetken, ennen kuin siihen tuli onneksi kaverini apuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli minullakin kiperät paikat, kun koulun yhteydessä olevassa kirjastossa, välitunnilla ollessani eräs meidän luokan poika otti minut syleilyynsä takaapäin. Hän työnsi minut edellään hyllyjen väliseen loosiin. En ehtinyt juuri reagoidakaan kunnolla, kun hän avasi rintsikkani, T-paidan läpi nyhtäisi hakasen auki.
        Yritin pitää käsiä sivuilla, ettei ritsikat tipahtaisi paikaltaan. POika tarttui ranteistani ja nosti vahvempana käteni ylös, jolloin rintsikat nousivat paikaltaan. Olin ihan tolaltani, etten älynnyt huutaa apua. Poika vapautti käteni, jolloin yritin ujuttaa rintsikoita takaisin tissieni päälle. Hän sai kuitenkin kourittua tissejäni paidan alta hetken, ennen kuin siihen tuli onneksi kaverini apuun.

        Onko siulla ees rintikoita😂🥲🤨👙🍑


    • Anonyymi

      Melkein kaikilta meidän luokan tytöiltä on tänä vuonna vedetty housut nilkkoihin ja joiltakin useampaan kertaan. Yksi ryhtyi rimpuilemaan vastaan ja uhkasi mennä kantelemaan rehtorille, joten siltä kuulemma riisuttiin housut kokonaan pois jaloista useamman jätkän porukalla ja kuvattiin lopputulos kännykällä, ja luvattiin että video menee nettiin jos puhuu rehtorille.

      No ei puhunut eivätkä ole muutkaan tytöt enää sen jälkeen uhitelleet. Hauska harrastus kyllä ja hyvää huumoria :) Viime viikolla viimeksi ruokalassa vedettiin taas yhdeltä tytöltä housut alas, oli kyllä hyvä kun sillä oli ruokatarjotin käsissään eikä heti päässyt nostamaan housujaan.

    • Anonyymi

      yhden tytön kanssa jouduin menemään luokan eteen pitämään esitelmää. sitten kesken kaiken vedin tytön hameen ja pikkuhousut alas. opettaja oli hyvin vihainen ja vaikutti siltä kuin olisi halunnut antaa selkäsaunan. onneksi meihin oppilaisiin ei saa koskea.

    • Anonyymi

      Kerran multa vedettiin housut alas kun mä olin kotona mun sisko veti kaveri nauro kun mulla oli ryhmä hau pikkarit

      Toinen kerta oli kun mä vedin leukoja ulkokuntosalilla mulla oli sukka housut ja hame sitten mä sanoin mun kaverille että tuu mulle painoksi se otti kiinni käsillä mun olkapäistä ja laito jalat vyötärölle sitten mä nostin ja mun kaveri alko tippua ja otti kiinni mun paidasta mikä repes ja sitten mun hame, sukka housut meni samalla mulla oli pelkä ritsikat

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe