tytöltä on jo tänä vuonna koulussa vedetty housut alas
Kuinka monelta
16
8127
Vastaukset
- dfgfdg564643
Monelta. Oma veikkaukseni on 78 tytöltä.
Itse vedän omani alas joka kerta etten pissi housuun
Multa vetivät. Mutta mäpä en vetänyt niitä ylös.
- Anonyymi
viimeisenä koulupäivänä viimeisen tunnin lopussa odotin että muut oppilaat poistuvat ja menin naispuolisen luokanopettajan eteen ja nostin hameen ylös. oli siinä opettajalla ihmettelemistä kun näki sauvan värisevän reiässäni. kotiin päästyäni äiti kertoi että opettaja oli laittanut viestiä että puhuisi kanssani siitä että paljastelu on sopimatonta touhua.
- Anonyymi
Vetivät muilta tytöiltä muttei multa. Pyysin naapurin poikaa vetämään multa kanssa. Vetihän se. Pääsin tavallaan ryhmään mukaan.
- Anonyymi
Muistan koulussa kun leikillään nosteltiin tytöiltä hameenhelmoja ja tytöt tykkäsi siitä. Rangaistuksena jouduttiin kuitenkin seisomaan luokan edessä päällyshousut nilkoissa.
Tytöillä pitäis olla stringit näin kesällä, niin ei tarvitse edes vetää niit' alas. Nostaa vaan hameen ja siirtää narua vähän sivuun...
Siiten voi antaa tytölle namia ensin sormilla ja sitten muullakin ;)Tylsää, viehättävän tytön kantsii olla kesällä ilman pöksyjä ja talvellakin bileissä. Ei se mitään kuria ole. Pojat pitävät siitä, että saavat nähdä kauneutta, tytöt nauttivat ihailun kohteena olosta.
- Anonyymi
Nuorena yläasteella 7:la minulta riisuttiin housut eräällä välitunnilla. Meillä oli tupakkaporukka koulun takana pusikossa. Siellä kävi tyttöjä ja poikia. Kerran oltiin kaverin kanssa kahdestaan röökillä, kun sinne tuli myös kolme 10 luokan kovista, jotka eivät muuten "keskenkasvusten" kanssa seurustelleet.
Pummasivat tupakit ja alkoivat jutustella ja kohta he alkoivat myös lähennellä meitä.
Olimme tietysti aluksi mielissämme huomiosta, mutta tilanne jotenkin alkoi riistäytymään käsistä huonoon suuntaan.
Yksi pojista yritti pussata kaveriani ja tämä tietysti esteli ja siinä rytäkässä he kaatuivat sammalikkoon. Emme voineet huutaakaan, koska olisimme kärähtäneet koko sakki tupakasta - siihen aikaan se oli vakava paikka.
Yritin auttaa ja tyrkätä poikaa pois kaverini päältä, kun toinen tarttui minuun takaapäin vetäen, lukiten kyynärotteella käteni taakse. Sähähtelin päästämään irti, mutta hän vain virnuili. Katsoin silmäkulmasta, kun maassa oleva poika kuolasi kaveriani, joka puisteli päätään puolelta toiselle. Kolmas poika seurasi vierellä.
RIISU HOUSUT TÄLTÄ, sanoi pidättelijäni kolmannelle pojalle. Tämä paiskasi tupakan ja kumartui eteeni ja alkoi tempoa vyösolkeani auki. Rimpuilin vastaan, mutta kohta vetskarini oli auki. Poika tarttui sivuilta ja nyhti housujani riemuilme kasvoillaan.
SAATANA, PÄÄSTÄ IRTi, sain sanotuksi. Vastauksena oli vain naureskelua. Poika takanani nosti minua paremmin pystyasentoon ja kolmas poika veti housujani vähitellen alas reisille ja sitten polvitaipeisiin asti! Seisoin siinä huohottaen hengästyneenä alapää paljaana. Poika tuijotti sitä virne naamallaan. Kaverini ulvahti vaimeasti, huomasin pojan käden olevan puseron alla. Hän puristeli rintaa, jolloin kaverini parahti uudelleen.
Huomattuaan minut paljaana, hän keskeytti kaverini piinaamisen vetäen kätensä pois tämän puseron alta ja nousi ylös. Kärppänä hän oli edessäni ja alkoi kouria alapäätäni. Kohta siellä oli molempien poikien kädet. Kiemurtelin otteessa ja aloin kiroilla hampaiden välistä sähähdellen. Pojat naurahtelivat ja jatkoivat.
Se maasta noussut poika veti jossain vaiheessa seisovan siittimensä esiin ja sanoi NUSSIVANSA NYT .
Kaaduimme selälleen, olin pidättelijäni päällä sylissä. Pojat väänsivät jalkojani koukkuun ja kun kolmas laskeutui siitin pystyssä päälleni, niin kaverini HUUSI TÄYSILLÄ APUA!
Pojat säpsähtivät ja katsoivat tilannetta hetken. Sitten he työnsivät minut sivuun ja pakenivat paikalta.
Vedin täristen housujani takaisin kaverini avustuksella. Ketään ei kuitenkaan tullut. Poltimme hermosavut, pari tupakkaa ketjussa.
Emme puhuneet tapauksesta, mutta tiesimme jatkossa varoa sakkia.- Anonyymi
Oli minullakin kiperät paikat, kun koulun yhteydessä olevassa kirjastossa, välitunnilla ollessani eräs meidän luokan poika otti minut syleilyynsä takaapäin. Hän työnsi minut edellään hyllyjen väliseen loosiin. En ehtinyt juuri reagoidakaan kunnolla, kun hän avasi rintsikkani, T-paidan läpi nyhtäisi hakasen auki.
Yritin pitää käsiä sivuilla, ettei ritsikat tipahtaisi paikaltaan. POika tarttui ranteistani ja nosti vahvempana käteni ylös, jolloin rintsikat nousivat paikaltaan. Olin ihan tolaltani, etten älynnyt huutaa apua. Poika vapautti käteni, jolloin yritin ujuttaa rintsikoita takaisin tissieni päälle. Hän sai kuitenkin kourittua tissejäni paidan alta hetken, ennen kuin siihen tuli onneksi kaverini apuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli minullakin kiperät paikat, kun koulun yhteydessä olevassa kirjastossa, välitunnilla ollessani eräs meidän luokan poika otti minut syleilyynsä takaapäin. Hän työnsi minut edellään hyllyjen väliseen loosiin. En ehtinyt juuri reagoidakaan kunnolla, kun hän avasi rintsikkani, T-paidan läpi nyhtäisi hakasen auki.
Yritin pitää käsiä sivuilla, ettei ritsikat tipahtaisi paikaltaan. POika tarttui ranteistani ja nosti vahvempana käteni ylös, jolloin rintsikat nousivat paikaltaan. Olin ihan tolaltani, etten älynnyt huutaa apua. Poika vapautti käteni, jolloin yritin ujuttaa rintsikoita takaisin tissieni päälle. Hän sai kuitenkin kourittua tissejäni paidan alta hetken, ennen kuin siihen tuli onneksi kaverini apuun.Onko siulla ees rintikoita😂🥲🤨👙🍑
- Anonyymi
Melkein kaikilta meidän luokan tytöiltä on tänä vuonna vedetty housut nilkkoihin ja joiltakin useampaan kertaan. Yksi ryhtyi rimpuilemaan vastaan ja uhkasi mennä kantelemaan rehtorille, joten siltä kuulemma riisuttiin housut kokonaan pois jaloista useamman jätkän porukalla ja kuvattiin lopputulos kännykällä, ja luvattiin että video menee nettiin jos puhuu rehtorille.
No ei puhunut eivätkä ole muutkaan tytöt enää sen jälkeen uhitelleet. Hauska harrastus kyllä ja hyvää huumoria :) Viime viikolla viimeksi ruokalassa vedettiin taas yhdeltä tytöltä housut alas, oli kyllä hyvä kun sillä oli ruokatarjotin käsissään eikä heti päässyt nostamaan housujaan. - Anonyymi
yhden tytön kanssa jouduin menemään luokan eteen pitämään esitelmää. sitten kesken kaiken vedin tytön hameen ja pikkuhousut alas. opettaja oli hyvin vihainen ja vaikutti siltä kuin olisi halunnut antaa selkäsaunan. onneksi meihin oppilaisiin ei saa koskea.
- Anonyymi
Kerran multa vedettiin housut alas kun mä olin kotona mun sisko veti kaveri nauro kun mulla oli ryhmä hau pikkarit
Toinen kerta oli kun mä vedin leukoja ulkokuntosalilla mulla oli sukka housut ja hame sitten mä sanoin mun kaverille että tuu mulle painoksi se otti kiinni käsillä mun olkapäistä ja laito jalat vyötärölle sitten mä nostin ja mun kaveri alko tippua ja otti kiinni mun paidasta mikä repes ja sitten mun hame, sukka housut meni samalla mulla oli pelkä ritsikat - Anonyymi
Multa itseltäni vedettiin just tänään kun mä olin just päässy matikanluokasta ulos surkutellen mun koetta josta olin saanut 5 miinus . Yks tyttö mun luokalta kysy et haluunko olla sen Kaa välkällä. Vastasin et joo vaikka en sitä kauheen hyvin tuntenut . Sitten päätettiin mennä välkäks koulun kirjaastoon lukemaan ens tunnilla olevaan hissankokeeseen .kirjastossa ei ilmeisesti ollu muita . Sit se tyttö sano et se menee vessaan ja mä olin silleen et joo .Mä olin niin keskittynyt mun hissankirjaan että en huomannut kun mun taakse tuli yks meidän koulun coolein ja söpöin poika. Mä nousin ylös kaivamaan mun repusta jotain sitten mä huomasin sen pojan . Sit se vaan tulilähemmäs ja lukitsi mut kiinni siihen . Sit jostain syystä sen kaveri tuli siihen ja nosti mun hametta ja huomas mun vaakeenpunaset stringit sil tais alkaa housuissa tuulemaan kun sen katseesta näky mieletön himo .Yritin rimpuilla siitä mutta ei mun voimilla siitä mihinkään päästy .Sit se poika joka musta piti kiinni yritti saada sen käden mun rintsikoiden väliin ja se saikin . Mä kiljuin mut ei kukaan sitä kuullu .Se poika joka oli mun hameen alla tunki sen käden mun pilluun ja se sattuu . Sit se tyttö päätti vihdoin tulla sieltä vessassa ensin se näytti järkyttyneeltä mut sitten se alkoikin nauraa sen nauru loppu lyhyeen kun sen taakse ilmesty kaks poikaa lisää jotka vetäs sen farkut ja pitsialkkarit pois. Me molemmat kiljuttiinnja riudottiin siinä kun ne pojat vaan piti hauskaa
VIHDOIN JOKU KUULI MEIDÄN HUDOT JA SIELTÄ KIRJAHYLLYN TAKAA ILMESTY MEIDÄN LIIKAN JA ÄIKÄN OPET. Ne veti pojat irti meistä ja vei ne reksin luo me puettiin äkkii päälle ja juostiin hissantunnille se tyttö pyysi kyllä anteeksi mutta en antanut sille anteeksi itseppä nauroi .
Tästä tulikin tollanen pidempi tarina .
Tää tapahtuu siis oikeesti en jaksa välittää noista kirjoitusvirheitä.
Noniin nyt pillut kohisemaan 🥵🥵💓
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926