Mua kiinnostaisi tietää, onko tällainen tilanne kuinka yleinen kuin mikä mulla on ollut päällä jo jonkun aikaa. Eli..
Mä olen lähemmäksi 40v mies ja mulla on mielenkiinto hiipunut aika laill seksiin.
Tai kyllähän mulle seksi kelpaisi, mutta ei vaan enää yksinkertaisesti kiinnosta paskaakaan tää kaikki muu siihen liittyvä, minkä vuoksi mun seksielämä on aikalailla nollissa nykyään. Ollut jo aika kauankin, että seksi on lähinnä sitä, mitä nyt itse käy pahimpia paineita purkamassa joskus omin käsin ja sitten joku ihan randomi sattumapano, jos nyt joku mimmi tulee aika suoraan ehdottamaan naimista(mitä nyt sattuu tosi harvoin).
Tuo muu seksiin liittyvä on mm. tätä, mitä nyt joutuu tekemään baarissakin tuon yhden yön jutun eteen. Eli ryyppäät nyt ainakin hieman, jauhat paskaa toiselle ja ylipäätäänkin keekoilet kuin joku parempikin maisteri menolle. Eli esität nyt kuitenkin paljon parempaa kuin oikeasti olet ja sittenkin vasta saatat päästä pukille.
Ja tää toinen on kuitenkin ventovieras ihminen, eli voi olla hyväkin pano, mutta todennäköisemmin se todella surkea petikaveri. Ihan jo senkin vuoksi, kun kuitenkin on se tuntematon ihminen, ketä nyt ei tuon vuoksi osaa käsitellä toista eikä toinen osaa käsitellä häntä niin, että panemisesta saisi jotain irti. Vielä kun molemmat ovat kuitenkin lisäksi kännissä siinä. Ja eihän vierasta uskalla panna paljaalla, mistä mä nyt kuitenkin pidän parhaiten.
Kun humala kuitenkin vie multa ainakin tuntoaistin aikaslailla totaalisesti ja siihen kun laittaa vielä kortsun päälle, niin en tunne edes sitä kunnolla, että olenko sisällä vai en. Ja onhan se fyysisenäkin tunteena jo totaalisen mahtava, kun päästät spermat pilluun. Jo se on ihan mieletön fiilis, kun olet sisällä ja tunnet, kun siemensyöksy on alkamassa.
Ja sitten taas muuten, jos meinaat saada vakituisen kumppanin, niin sehän kuitenkin vääntyy suhteeksi jossain vaiheessa ainakin. Ja mä en taas todellakaan halua muksuja, olen sen päätöksen tehnyt jo 30v täytettyäni, että lasten hankinta ei ole mua varten enää. Eikä myöskään avioliitto yms suhteeseen kuuluvat jutut mua kiinnosta juurikaan. Ja onhan se aika tyhmää ruveta seurustelemaan pelkän pillun saamisen takia.
Ja taas nämä pari vakituista seksisuhdetta, mitä mulla on ollut tässä viimeisen viiden vuoden aikana on ollut pettymyksiä myös.
Viimeisin oli ihan tällainen, tää mun kumppani puhui itseään hieman pyöreänä(tutustuttiin aluksi netissä). Todellisuus oli sitä, että hänellä on ylipainoa ainakin 40kg. Eli ei todellakaan olla enää missään pienessä pyöreydessä tai vähän pulska-osastolla. Vaikka ei mua ylipaino sinänsä haittaa, mutta kyllähän noin rankka valehtelu omasta koosta on aika negatiivista vedätystä.
Ja toinen oli ihan tällainen käytännön asia, eli hän ei kyltynyt millään ja mä en taas nyt kuitenkaan ole itse minkään tasoinen nymfomaani.
Tämä nainen oli tosiaan sitä luokkaa, että mä en ollut edes kunnolla ehtinyt saada edellistäkään roiskimista loppuun, kun mun olisi pitänyt ruveta jo uutta varvia survomaan häneen. Niin siinä meni maku jo koko touhusta, kun itse olisi ollut siinä rauhassa vielä hetken aikaa ja toinen alkaa riehumaan jo uutta kiihotusta kehiin. Ja kun kyllähän siinä miehellä muutenkin kestää sen hetken aikaa, ennen kuin hän pystyykään edes uusimaan tuon temppunsa. vielä kun mekin juteltiin asiat kunnolla "selviksi" ennen sänkyyn päätymistä ja mäkin sanoin ihan rehellisesti, etten mä nyt mitään 10 varvia päivässä tasoista touhuseuraa ole etsimässä kuitenkaan, enkä mä sellaiseen pystykään, vaan vähempikin riittää. Ihan ylipäätään sellainen, että seksiä on tarjolla viikoittain vähän fiiliksistä riippuen.
Ja toinen noissa vakipanoissa on aina riskinä, että niitä kumppaneita on toisella vaikka ties miten paljon, vaikka tuo turvallisuus nyt kuitenkin on noissa se pointti.
Eli pahimmassa tapauksessa saat jonkun taudinkin vielä kaupan päälle vakkarilta, varsinkin jos se vakkari nyt sattuu olemaan joku ylihimokas ihminen.
Eli ihan näistäkin johtuen mulla on kyllä loppunut aikalailla kokonaan kiinnostus koko touhuun.
Eli kiinnostaisi tietää vaan, että onko muilla samoja kokemuksia/sama tilanne päällä? Eli seksielämä on kuihtunut ihan olemattomiin vain sen vuoksi, että mitään itseä tyydyttävää/itselle riittävää ei yksinkertaisesti ole tarjolla, eikä enää jaksa etsiä sitä neulaa heinäsuovasta?
Kaikista paras vaihtoehto olisi se, jos saisi jostain naisesta ihan rehellisen ystävän, jonka kanssa voisi naida aina silloin tällöin, kun siltä tuntuu. Ilman mitään parisuhde-pelleilyä, mutta myöskin ilman tuollaista överiseksuaalisuutta, missä pitäisi naida kirjaimellisesti 24/7.
Tuollainen rehellisellä frendipohjalla olevaan juttuun olis muutenkin hyvä lähteä, kun sen tietäisi, että molemmat olisivat pelkästään toisen varassa, niin ei tarvitsisi pelätä ainakaan mitään pöpöjä. Ja tietysti sitten muutenkin, molemmat kun tuntee ja tietää toisensa, niin seksinkin ainakin pitäisi olla antoisampaa sitten.
Mielenkiinto hiipunut
4
253
Vastaukset
- Yli30itekin
Seksin saamiseen liittyy paljon muuta "oheistoimintaa". Usein ne saattaa olla muuten aika ärsyttäviä juttuja ja riskejäkin, mutta ne kestää kun saa sitä itse pillua sitten palkinnoksi.
Korkeat seksihalut auttavat sietämään noita negatiivisia asioita pillun saamisen ympärillä, mutta sitten jos seksihalut syystä tai toisesta vähenevät niin sitten ei ehkä jaksa alkaa näkemään kaikkea vaivaa, ottamaan riskejä jne saadakseen sitä pillua. Aloittajan tapauksessa luontaiset testosteronitasot ovat varmasti jo laskusuunnassa, koska kyseessä nelikymppinen kaveri. Testotasot taas paljon vaikuttavat libidoon. Iän karttuessa ei ehkä siis jaksa kaikkea sitä säätöä, joka pillun saamiseen liittyy. - PilluaVailla
Tiedoksi vain, että mua ei sukurutsaaminen tms. sairas kinky-touhu kiinnosta.
Tuollaisista puhuvat ovat itse niistä haaveilevia sairastapauksia, jotka kuuluvat pakkohoidon piiriin. Ihan oikeasti, koska siihen pakkohoitoon on oikeat, lääketieteelliset kriteerit juurikin tuollaisten halujen vuoksi.
Ja sitten varsinaiseen asiaan.
Olen kanssa kyllä miettinyt joskus tuota itsekin, että voi liittyä ainakin jossain määrin myös tuohon hormonitoimintaan. Heikentynyt tai muuten häiriintynyt testosteronin tuotanto mm. heikentää haluja. Mutta eikös sen pitäisi oireilla muullakin tavoin..?
Ja kyllähän sitä tietysti ikäkin rauhoittaa. Ja ehkä ihan hyväkin, kun ei ole joka naisen kanssa jutellessa aina valmiiksi kulli pystyssä, että jos tää tilanne nyt kuitenkin johtaa naimiseen.
Ja kun kyllä mäkin nyt sitten välillä olen suurinpiirtein jatkuvassa kiimassa. Eli naisin kyllä joka päivä, jos vain olisi tavaraa saatavilla. Eli mä olen ainakin siinä uskossa, että tuon suhteen kyseessä on ainakin osittain normaalia halujen vaihtelua. Eli just tuo, että välillä panettaa koko aika ja välillä menee suht pitkiä aikoja, etten mieti edes koko touhua. Tai se on vain pelkkää fyysistä suorittamista. Eli panee jos toinen sitä haluaa(jos on suhteessa tms) tai sitten jos fysiikka sitä vaatii. Kun kyllähän sitä noi pallerot väkisinkin täyttyy ja sitten ne "ilmoittaa" olemassa olostaan yliherkällä seisokin saamisella jne, mikä rauhoittuu runkkaamalla/panemalla.
Mutta olisi kyllä hyvä juttu, jos nyt saisi takuuvarmasti pillua nyt vaikka 2-4 kertaa/kk ilman turhia venkoiluja. Tympii tuollainen turhanpäiväinen kukkoilu tai sitten nää "Tehdään kakaroita ja mennään naimisiin"-ulinat, jos nyt seurustelemalla yrittää varmistaa tuon säännöllisen seksin.
Ja muutenkin aika surkeata välillä, kun näkee kaupungillakin jonkun mimmin, joka on pukeutunut ihan miehiä ärsyttääkseen/huomiota saadakseen.
Eli kaupasta on ostettu ne pienimmät trikoot/legginsit, mitkä menee päälle ja nekin on täytynyt vetää niin ylös kuin menee. Eli takaakin näkee, kuinka pillun huulet pullottaa sieltä reilusti levällään olevien pakaroiden takaa ja edestä näkee häpyviivankin selvästi, kun tämä haarasauma tuo nämä paikat esille kunnolla.
Kun kyllähän siinä väkisinkin tulee jotain riettaita ajatuksia, eikä niitä sitten ole mahdollista purkaa mihinkään.
Aika surkeatahan tämä varmaan on, kuullostaa ainakin siltä, tiedän sen. Mutta minkäs teet.
Ja tästä kaikesta nyt sitten on tullut väkisinkin tuo olo, ettei enää paskaakaan välitä koko touhusta.
Ja siihen lisäksi ihmisten asenteet, kun olen pysynyt sinkkuna enkä tosiaan juokse baareissa edes sen pillun takia enää.
Töissä thai-ämmät yrittää vähintäänkin puoliväkisin myydä milloin ketäkin sukulaistaan mulle muijaksi ja työkaverit haukkuu piilopervoksi tai muuten sairaaksi, kun en tosiaan viitsi nähdä vaivaa asian suhteen enää.
Itse jätkät ovat mm. vonganneet naimisissa olevia kolleganaisiakin jollain firman juhlaristeilyllä petikaverikseen, puristelleet ventovieraiden naisten persuksia yms, mihin en itse lähtisi mukaan mistään hinnasta.
Ja muutenkin tuo ihmetyttää, jätkillä kuitenkin muijat ja vaimot kotona, eli sitä herkkua pitäisi heillä olla tarjolla ihan riittävästi muutenkin.- sdgdgsdgs
Tuohon viimeiseen lauseeseen on sanottava, että jos saa vakituisesti pillua vaimoltaan, panokyky ja -halu pysyy yllä, joten vieraatkin naiset voivat siten kiinnostaa. Jos taas sinkkuna tulee pitkiä kuivia kausia, ei seksi kiinnosta senkään vertaa. Sen takia varatut miehet saattaa joskus olla enemmän pillun perään kuin sinkkukaverinsa.
- PilluaVailla
Varmaan pitää paikkansa ainakin joidenkin osalta.
Itse ainakin kyllä aikanaan sain kaiken tarpeellisen suhteissa ollessani.
Panetti koko aika ja pillua saikin vaikka miten, mutta eipä sitä silti tullut muita naisia yritettyä eikä oikeastaan edes mietittyäkään. Toki hyvännäköiset huomasi silloinkin, mutta tosiaan..Eipä kyllä ollut tarvetta yrittääkään saada edes tutuilta naisilta pimppaa oman lisäksi.
Mutta tosiaan jokainen on yksilö.
Lähinnä vaan ärsyttää lähinnä tuo, kun itselläni on kuitenkin ihan perus käytöstavat ja sitten haukutaan seksisairaaksi, kun ei puristele naisten perseitä tai hiplaile heidän tissejään/haaruksiaan edes kännissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698