Muistakaa eurajokilaiset ajaa nastoilla. Ei kiirettä kesäkumien kanssa vielä. Tässä hyvä esimerkki miten käy, kun äo alle 140 ja ei alla nastoja. Luulisi järki jo sanovan, että rakeet ja räntä on liukasta!
Vakavammilta henkilövahingoilta vältyttiin, vaikka pari autoista kääntyi alamäessä sattuneissa ulosajoissa katon kautta ympäri. Kukaan autoissa olleista ei loukkaantunut vakavasti, pelastuslaitoksesta kerrottiin.
Tie oli tapahtumahetkellä raesateen takia hyvin liukas. Autot eivät kolaroineet keskenään, vaikka ulosajot sattuivat lähellä toisiaan. Tämä salon motarilla! Hävetkää suurin osa eurajokilaisista laittaneet kesäkumit jo alle, vaikka aamulla ajelee.
nastat alla
3
112
Vastaukset
- raumalainenn
Itellä kanssa nastat. En voi tota uunoutta ymmärtää. Eilen Raumalla moni uhmasi fysiikanlakeja ja koittivat ajaa 80 kesäkumeilla. Eipäs niistä ajonvakautuksista ollutkaan hyötyä. Metsään menivät kaikki romuautoillansa. Olen raumalainen älykkö ja ajelen nastoilla vielä ja pitkään. Mikäli lapissa yöpakkasia, niin aina voi ajaa nastoilla etelässä.
- tunnollinenautokuski
Noista pitäisi antaa kunnon tuomioita. Kunnon sakot ainakin, jos ajaa ojaan liukkaalla. Kyllä oman auton ja kuskin kyvyt pitää tuntea, jos omaa kortin. Aivan käsittämätöntä, ettei kortin omaavat ihmiset osaa ajaa auton, renkaiden ja kelin mukaan. ITSE en OLE koskaan ajanut ulos tieltä.
- renoraines
Suomalaiset eivät osaa pitää turvavälejä. Kuskit kehnoja, mikäli ei kerkiä jarruttamaan, niin silloin väistetään. Kortti pois kaikilta, joille eivät ole autokoulun opit menneet perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551180- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838