Kuopio on kiva paikka, mutta eipä saanut 92 € eurolle vastinetta yöpyessä hotellissa,
josta sai matkamuistoksi lutikanpuremat nilkkaan.
Huone oli muutenkin tunkkainen ja oluttölkkejä naulakossa.
No vanha on vanha, mutta jotain rajaa.
Reklamoitu on, jotta katsoisivat tilanteet tulevia asiakkaita
varten, joihin minä en enää tule kuulumaan.
Lutikoita hotellissa
11
1656
Vastaukset
- Saatpitäälutikat
Yövyit savossa.
- SängytSyyniin
Reilu tarjous, mutta eivät onneksi tulleet kotiin :P
- Taesto
Yövyin kerran Kuopion Scandicissa. Tosi hyvä varustelu! Huoneen pienessä jääkaapissa oli alkoholia pienissä näytepulloissa vaikka mitä merkkiä.
Yöpöydän laatikossa oli Gideon-veljien Raamattu ja kondomeja. Niistä sai ihan hyviä, kun pesi ja kuivasi! - osta_lego
Trolli keksi taas omasta päästään mielestään kivan jutun. Seuraava aihe?
- otalääkkeet
Samaa mieltä, trolli on!!
- SängytSyyniin
Jos aloittajaa eli minua keski-ikäistä naisihmistä haukut trolliksi niin olet väärässä. Tämä törmääminen elämäni ensimmäisiin syöpäläisiin tapahtui 14.-15.4. eräässä keskustan hotelleista. Hotelli on saanut viestiä ja jaetaan nyt tämä arsyttävä asia muillekin.
- höpöäjuttua
Ilmota terveystarkastajalle,nähdään onko totta.En usko tarinaas.En millään.Normi laittais terveystarkastajalle soiton peliin heti. Eikä höpöttelis täällä.
- Luteita
Lude on aika pirullinen otus. Lutikan puremista on sanottu: "kutiaminen on helvetillistä, mutta raapiminen on taivaallista"!
- Mikä_hotelli
Ei Kuopiossa ole tuollaista hotellia. Missä lie yöpynyt.
- SängytSyynätty
Asia on käsitelty ja huone tarkistettu tuholaistorjujien toimesta. Ei ollut lutikoita. Siinä saa ihmetellä
mikä elukka puri paukamat nilkkaan.- telttaanmars
Uuvotti,täällä huutelet perättömiä asioita. Kipee mummo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4205404Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841855Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561818- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h58802- 67749
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55713- 35668