Mitä mieltä olette kotisiivoojan tilaamisesta?

Vilffa

Mitä mieltä olette kotisiivoojan tilaamisesta?

Asunto on 41m2 Tampereen keskustan tuntumassa.

Asukkaina on 30v pariskunta.

Voiko tällaiset terveet ihmiset käyttää maksullista siivouspalvelua mielestänne vai onko se jotenkin "väärin"?

3

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoit_su

Tottakai voi, jos on siihen varaa ja löytää sopivan tekijän. En ole koskaan erityisemmin pitänyt siivoamisesta, että jos olis ollut rahaa niin varmasti olisin ottanut siivoojan. Naapurissani asuu semmonen viisikymppinen pariskunta, heillä on käynyt siivooja ainakin kaksikymmentä vuotta ja ovat tyytyväisiä. Eri asia on jos rakastaa siivousta, mutta jos siivous on pelkkää pakkopullaa niin sitten antakaa jonkun muun hoitaa se☺

• Miksipäs

ei? Jos siivoaminen ei nappaa ja taloustilanne sallii niin silloinhan ollaan win-win-tilanteessa. Siivoja saa leivän pöytäänsä ja siivousta kaihtava pääsee pälkähästä.

• 9990003334221

Typerä kysymys. Onko jopa leuhka ja ylimielinen?
      Jokainen järjestää siivouksen mielensä mukaan. Siivoaa itse tai siivouttaa toisilla.
      Kysymys tällä palstalla "mielipiteestä" antaa hieman oudon kuvan kysyjästä.
      Voiko kukaan oikeasti kysyä mielipidettä keneltäkään omaan siivoukseensa? Onko palkattu siivooja väärin? Minulla on rahaa niin paljon, että voin palkata - ja olen siis parempi ihminen. Mielikuva itseään parempana ihmisenä pitävästä tulee mieleen.
      Kuulutetaan kaikille, että meillä on rahaa. Ja paljastetaan oma tyhmyys: taloudellinen tilanne ei vaikuta tarpeeseen tai palkkaukseen.
      Ostopalvelua siivoukseen käyttävät ne, jotka haluavat aikaa perheelleen, eivät ehdi siivota itse, eivät kykene siivoamaan itse, haluavat siistin kodin ilman vaivaa, eivät osaa siivota ja ne jotka eivät jaksa vaivautua moiseen hommaan. Varallisuus ei vaikuta. Ainoastaan tarve.

Toivottavasti olen väärässä kysyjän motiivin suhteen. Jos kyseessä on aito ongelma, niin suosittelen ratkaisuksi omaa elämää. Ei se muille kuulu, mitä sinä teet.
      Ja jos siivoojan palkkaukseen päädyt, niin ole hyvä asiakas - on sama kuin rehellinen asiakas. Älä moiti sen takia, että olet asiakas ja sinulla on "oikeus" moittia. Sano, jos siihen on oikeasti aihetta.

Ja lopuksi: HV.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      73
      7977
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      87
      6043
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      79
      5519
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5436
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      112
      4697
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      120
      2441
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1311
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1304
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      42
      1139
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      50
      1120
    Aihe