Mitä mieltä olette kotisiivoojan tilaamisesta?
Asunto on 41m2 Tampereen keskustan tuntumassa.
Asukkaina on 30v pariskunta.
Voiko tällaiset terveet ihmiset käyttää maksullista siivouspalvelua mielestänne vai onko se jotenkin "väärin"?
Mitä mieltä olette kotisiivoojan tilaamisesta?
3
139
Vastaukset
- hoit_su
Tottakai voi, jos on siihen varaa ja löytää sopivan tekijän. En ole koskaan erityisemmin pitänyt siivoamisesta, että jos olis ollut rahaa niin varmasti olisin ottanut siivoojan. Naapurissani asuu semmonen viisikymppinen pariskunta, heillä on käynyt siivooja ainakin kaksikymmentä vuotta ja ovat tyytyväisiä. Eri asia on jos rakastaa siivousta, mutta jos siivous on pelkkää pakkopullaa niin sitten antakaa jonkun muun hoitaa se☺
- Miksipäs
ei? Jos siivoaminen ei nappaa ja taloustilanne sallii niin silloinhan ollaan win-win-tilanteessa. Siivoja saa leivän pöytäänsä ja siivousta kaihtava pääsee pälkähästä.
- 9990003334221
Typerä kysymys. Onko jopa leuhka ja ylimielinen?
Jokainen järjestää siivouksen mielensä mukaan. Siivoaa itse tai siivouttaa toisilla.
Kysymys tällä palstalla "mielipiteestä" antaa hieman oudon kuvan kysyjästä.
Voiko kukaan oikeasti kysyä mielipidettä keneltäkään omaan siivoukseensa? Onko palkattu siivooja väärin? Minulla on rahaa niin paljon, että voin palkata - ja olen siis parempi ihminen. Mielikuva itseään parempana ihmisenä pitävästä tulee mieleen.
Kuulutetaan kaikille, että meillä on rahaa. Ja paljastetaan oma tyhmyys: taloudellinen tilanne ei vaikuta tarpeeseen tai palkkaukseen.
Ostopalvelua siivoukseen käyttävät ne, jotka haluavat aikaa perheelleen, eivät ehdi siivota itse, eivät kykene siivoamaan itse, haluavat siistin kodin ilman vaivaa, eivät osaa siivota ja ne jotka eivät jaksa vaivautua moiseen hommaan. Varallisuus ei vaikuta. Ainoastaan tarve.
Toivottavasti olen väärässä kysyjän motiivin suhteen. Jos kyseessä on aito ongelma, niin suosittelen ratkaisuksi omaa elämää. Ei se muille kuulu, mitä sinä teet.
Ja jos siivoojan palkkaukseen päädyt, niin ole hyvä asiakas - on sama kuin rehellinen asiakas. Älä moiti sen takia, että olet asiakas ja sinulla on "oikeus" moittia. Sano, jos siihen on oikeasti aihetta.
Ja lopuksi: HV.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808