Tulipas näin kevään tultua kierreltyä autoliikkeitä kanta-hämeen alueella. Riihimäessähän ei enää ole kovin montaa liikettä,tuli käytyä ne kuitenkin kaikki läpitte tai ne jossa joku edes vaivautu olemaan paikalla. Auto centterillähän oli selkeesti eniten kalustoa. Liikkeessä sisällä jopa liian paljon autoja,ei pystynyt osasta edes ovia aukomaan ja auton väleistä mahdoton kulkea kun ovat laitettu puskurit kiinni toisiinsa. Osassa autoja niin sisällä kuin ulkonakin oli aika härskejä paikkamaalauksia nuhjuisia sisältä. Yksi myyjä näytti istuvan koko ajan tietokoneella,ei tainut pahemmin kiinnostaa tulla kysymään että voiko olla avuksi,kuitenkin näki ja kuuli että asiakas on paikalla. Enkä tiedä että onko myyjiä enempää,kun muut myyjän huoneet pimeänä. Olkoonkin niin että olin vain katselemassa mitä on tarjolla,mutta voishan sitä tulla edes kysymään..Huvittavinta oli kun lähdin ja pääsin autooni ulos istumaan niin sitten tullaan ikkunaan katsomaan että jokohan se lähti... Eli taitaa olla niin että nykyään netti on vienyt voiton siitä että vaikka asiakas on paikanpäällä katsomassa niin sitä ei koeta enää tärkeäksi.
Riihimäen auto-center oy
15
4374
Vastaukset
- virrrooon
se yrittäjä katsoi netistä ohjeita siihen miten yritys siirretään viroon kun suomalaiset on köyhiä eikä osta mitään. kyllästynyt renkaanpotkijoihin
- Anonyymi
Ei näytä vielä lähteneen Viroon. Olisiko niin että siellä pitää osata palvella asiakkaita?
- AikaTörkeetäToi
Hämäläinen supermyyjä.
- tilaanetistä
no kyllä ny pers aukista vituttaa. et sä saa sossussakaan heti palvelua
hei olen myös sen kokenut k-hämeessä. eipä tullut kauppoja siltä liikkeeltä
- Anonyymi
Olen ostanut auton tästä liikkeestä. Kauppa sujui hyvin, ei valittamista.
- Anonyymi
Toimiko auto hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiko auto hyvin?
Ei ollut ongelmia.
- Anonyymi
Oletko kauan ollut töissä siellä? Hyvin on opetettu kehumaan omia palveluita. Opetetaanko se jo perehdytysvaiheessa? 😂
- Anonyymi
Pitkään sai kierrellä ennen kuin myyjä vaivautui noteeraamaan. Huikkasi jotain kaukaa. Ei meinannut millään editell suton ominaisuuksia ja vaikutti jopa ärtyneeltä kysymyksiin. Huonointa palvelua mitä koskaan olen kohdannut. Auto jäi ostamatta, vien rahani muualle.
- Anonyymi
En koskaan enää edes harkitse tähän liikkeeseen menoa. Miesmyyjä todella epäkohtelias ja ärtyneen oloinen. Vaikka autoja ei olisi kaupaksi mennyt niin ei sitä asiakkaisiin tarvi purkaa ja tolla asenteella ei menekään. Citroeniin olin varannut varat ja halusin tietoja siitä mutta meni ihan mahdottomaksi asioiminen tuollaisen tiukkapipoisen kanssa. Toivottavasti muut myyjät erilaisia kuin tämä noin viiskymppinen, punanenäinen, lyhyt ja vatsakas kauluspaitamulkku!
- Anonyymi
Tuollaisia viimeisessä lauseessa mainittuja lyhyitä ja vatsakkaita kauluspaitamiehiä löytyy yhdestä valtuustoryhmästä Riihimäen kaupunginvaltuustosta. Ei niillä mitään osaamista ole, kunhan syövät kokouksissaan toisten kustantamia ruoka-annoksia.
- Anonyymi
Totuus taitaa olla se että ei mennyt luotot läpi ilman käsirahaa ja nyt on paha mieli jota purat henkilökuntaan.
- Anonyymi
Kivoja arkiklassikko autoja valikoimassa. 500-1000e arvoiset vanhat vessat 3000-4000e hinnoissa.
- Anonyymi
UUH, sillä miesmyyjällä on posliniperse ja vielä tiukkakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 681103
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r71932Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799