iPhone 7:n ostamiseen ei tule olemaan montaa syytä

linkittäjä-

http://mobiili.fi/2016/04/24/applelle-ennustetaan-alamakea-iphone-7n-ostamiseen-ei-tule-olemaan-montaa-syyta/
Kysyttäessä, mitä uudistuksia Apple mahdollisesti voisi tuoda iPhone 7:ään, on Ming-Chi Kuon lista lyhyt. Yhtenä vaihtoehtona Apple saattaa palata takaisin iPhone 4:ssä nähtyyn lasiseen designiin, mutta tämäkin voi jäädä tulevien vuosien muutokseksi. Suurimpana yksittäisenä muutoksena Kuo kääntyykin tukemaan aiempia huhuja, joissa Applen on veikkailtu hylkäävän puhelinten nykyisen vuorovuosiin perustuvan julkaisutahdin. iPhone 7 saattaisi näin ollen olla iPhone 6s:stä paranneltu välimalli, joka olisi markkinoilla siihen asti, kun Apple esittelisi radikaalimmat uudistukset vuonna 2017.

7

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huokailija

      Samat jutut vuodesta toiseen. Huoh...

    • ostoryntäys

      ei haittaa. kaikki ostaa siltikin

    • heitäonpaljon

      Yksinkertainen käyttöjärjestelmä yksinkertaisille ihmisille syynä suosioon

    • elamaajaelekroniikkaa

      varsinkaan ku OnePlus X saa puolet halvemmalla kuin iphone se:n ymmärrän kyllä jos rahaa on ja paljon.

    • kaikki_ostaa

      ostamisen syyt ovat vähissä edelleen. kohtahan se nähdään mitä tulee

    • SkippaanSeuraavan

      Itse skippaan pari suraavaa mallia. iPhone on niin hyvä laite, ettei sitä joka vuosi vaihdeta, varsinkin, kun Apple päivittä niitä vuosikaudet, toisin kuin androidit, joihin aniharvaan mitään päivityksiä tulee. Android on vaihdettava pari kertaa vuodessa, vanheneat pikavauhtia.

      • museolaite

        juu, mulla on sony z3. oon ihan tyytyväinen, mutta ei sitä varmaan ite edes huomaa, että kännykkä on auttamattomasti ajastaan jäljessä ja varmaan vanhentuneena jo homeessakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe