Ikaalinen mainittu rankaisijoiden yhteydessä

Antti.Liedosta

Mitä teil siel Ikaalissa oikkeen tapahtuu kun tällättii juttui

Joona Tenhunen: ei ole uusi tieto tuokaan yksi niistä trolleista pukeutuu vaippoihin ja asuu ikaalisissa työpaikkakin tiedetään eli eikö oleki kovia poikia asialla nyt

39

2264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainon.anaalista

      Kakkalan Aino tekee taas uusia feikkiprsoonia

      • ainon.anaalista

        Rouva se jaksaa tehdä noita feikkijuttujaan, eikö Puntunlahden
        sosiaaliluukussa tapahdu mitään todellista?


      • psykopaatin.huoli

        Millaista puutetta asiakkaat kärsivät? Olisiko rouva mylliksestä
        apua puutteeseen?


      • psykopaatin.huoli kirjoitti:

        Millaista puutetta asiakkaat kärsivät? Olisiko rouva mylliksestä
        apua puutteeseen?

        Tuskinpa minä voin isännöintitoimiston asiakkaita auttaa kun en ole toimiston palkkalistoilla?


      • vinkki.ainolle
        myllis_seppo kirjoitti:

        Tuskinpa minä voin isännöintitoimiston asiakkaita auttaa kun en ole toimiston palkkalistoilla?

        Toimistot käytää nykyään paljon itsenäisiä yrittäjiä töissään
        koska se on taloudellista ja helpottaa paperityötä joten
        hankippa ly-tunnus ja tee toimistolle tarjous haarakonttorisi
        tarjoamista palveluista asiakkaiden puutteiden helpottamiseen.


      • Kari.Riuskanen
        vinkki.ainolle kirjoitti:

        Toimistot käytää nykyään paljon itsenäisiä yrittäjiä töissään
        koska se on taloudellista ja helpottaa paperityötä joten
        hankippa ly-tunnus ja tee toimistolle tarjous haarakonttorisi
        tarjoamista palveluista asiakkaiden puutteiden helpottamiseen.

        Ly-tunnus on historiaa, nykyisin on vaan y-tunnus.


      • Anonyymi
        Kari.Riuskanen kirjoitti:

        Ly-tunnus on historiaa, nykyisin on vaan y-tunnus.

        Mitä eroa on ly-tunnuksella ja y-tunnuksella?


      • Anonyymi00050
        myllis_seppo kirjoitti:

        Tuskinpa minä voin isännöintitoimiston asiakkaita auttaa kun en ole toimiston palkkalistoilla?

        etpä ole ollut kuin kelassakoskaan missään palkkalistoillakuin kelassa


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        etpä ole ollut kuin kelassakoskaan missään palkkalistoillakuin kelassa

        Jarmo siirtyi sosiaaliturvan piiriin pääosin vasta talon ulosmittauksen jälkeen.


    • Anonyymi

      PMK kuulusteluissa niin palsta on rauhallinen.

      • Anonyymi

        mode on putkassa uusia houruja ei ole tullut palstalle


      • Anonyymi

        Kuulusteluihin kannattaa osallistua ehdottomasti. Niissä saa aina uutta hauskaa tietoa, jota voi myöhemmin levittää kaikille Suomi24 keskusteluissa.


    • Anonyymi

      Missä menee Tenhunen?

      • Anonyymi

        paljonko kuvat maksavat kappaleelta? Ahdetieltä niitä löytyy sopivasti ilman postimaksuja.


      • Anonyymi

        pekan vm64 sivuupersoona meni moden mukana putkaan


      • Anonyymi00052
        Anonyymi kirjoitti:

        paljonko kuvat maksavat kappaleelta? Ahdetieltä niitä löytyy sopivasti ilman postimaksuja.

        mode kauppaa pikkupokien kuvia osnko y tunnus


    • Anonyymi

      Tenhunen ja Hatunen voisivat tulla kyläilemään Ikaalisissa.

      • Anonyymi

        en tule mä käyn töissä ja opiskelen ens vuonna talkkariksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tule mä käyn töissä ja opiskelen ens vuonna talkkariksi

        Aiotko jättää Jarmon täysin rauhaan?


      • Anonyymi

        Se olisi enemmän kuin toivottavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi enemmän kuin toivottavaa!

        Hatusella ei ole mitään asiaa Ikaalisiin viime kerran jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hatusella ei ole mitään asiaa Ikaalisiin viime kerran jälkeen.

        Ainoastaan Rouvan kutsumana hän on tervetullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tule mä käyn töissä ja opiskelen ens vuonna talkkariksi

        kuules ny hatunen, su o pakko tul, muutte asiat tääl mene päi honkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tule mä käyn töissä ja opiskelen ens vuonna talkkariksi

        skitso-ketelää ei kukaan huoli töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        skitso-ketelää ei kukaan huoli töihin

        Hatunen pääsee johtavaan asemaan Topin Talopalvelussa. Tenhunen hoitaa yrityksen puuseppäpuolen. Aino-Prouvasta tulee varatoimitusjohtaja.


      • Anonyymi

        kylähullu skitso-ketelä houkutteleeryhmäseksilläpoikia luokseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tule mä käyn töissä ja opiskelen ens vuonna talkkariksi

        skitso- ketelää ei kukaan huoli töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylähullu skitso-ketelä houkutteleeryhmäseksilläpoikia luokseen

        Jo poikakodin johtajana Läykkäläntiellä hän toimi tismalleen samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tule mä käyn töissä ja opiskelen ens vuonna talkkariksi

        Miten joonas talkkariopinnot ovat edistyneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joonas talkkariopinnot ovat edistyneet?

        Erittäin hyvin. Perustaa uuden talopalvelun topin kanssa eli TJ-Talopalvelut Ky, tenhunen äänetön yhtiömies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvin. Perustaa uuden talopalvelun topin kanssa eli TJ-Talopalvelut Ky, tenhunen äänetön yhtiömies.

        Mikä yhdistää nämä henkilöt Ikaalisiin? Eivät taida olla paikallisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä yhdistää nämä henkilöt Ikaalisiin? Eivät taida olla paikallisia?

        Yhteinen vihollinen, Ahdetien mies, yhdistää heitä.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi kirjoitti:

        kylähullu skitso-ketelä houkutteleeryhmäseksilläpoikia luokseen

        Siksikö myös hatunen suunnisti hoikkalaan?


      • Anonyymi00053
        Anonyymi kirjoitti:

        kuules ny hatunen, su o pakko tul, muutte asiat tääl mene päi honkkia.

        mode yksin houruuta


      • Anonyymi00054
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä yhdistää nämä henkilöt Ikaalisiin? Eivät taida olla paikallisia?

        vaikea skitsofrenia


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        vaikea skitsofrenia

        oli jarmon veikko veljellä


    • Anonyymi

      Mitähän Tenhuselle kuuluu?

      • Surkuttelee sitä kun hän ei mahda mitään meille rankaisijoille.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe