Yritin etsiä sopivinta aihealuetta, anteeksi jos tämä kuuluisi muualle.
Olen vastavalmistunut ammattikuvittaja. Opiskeluaikana oli koulun print services käytössä joten en omistanut omaa skanneria tai printteriä neljään vuoteen.
Osaisiko joku neuvoa skannerin ja printterin hankinnassa? Printterin tulosteiden pitäisi olla myyntikelpoisia (tosin jos isomman erän printtaisin antaisin pro porukalle homman hoidettavaksi), pitäisi pystyä printtaamaan erilaisille papereille (esim. paksumpi vesiväripapru) ja A3 kokoa. Tarvitsen varsinkin skanneria suurinpiirtein joka päivä.
Minkälaisia omistatte itse? Olen lähes kaikilta kuullut että Epson olisi se paras mutten konkreettisempaa.
Taideskanneri & printteri
mi-teintes
0
244
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476