Kylpyläkaupunki ja Luoma

sillanpäämaskusta

Vieläkö rahasampo pyörii ?

23

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monen.palkan.mies

      Kompissa on edelleen tiloja tyhjänä joten olisi aika haukkua
      hintansa että uudet omistajat ulkomailla saisivat rahansa.

      • verorahoilla

        Kunta maksaa edelleen tyhjien vuokrat.


      • verorahoillako
        verorahoilla kirjoitti:

        Kunta maksaa edelleen tyhjien vuokrat.

        Eikä maksa! Paskaa puhut.


      • närhen.munat
        verorahoillako kirjoitti:

        Eikä maksa! Paskaa puhut.

        Maksaa se mutta firmansa kautta.


    • jukkavahala

      kettu mikä kettu !

    • 7ja10

      Kyllä. Bensaasema tulee kuntalaisten rahoilla. Kilpailee kuntaan veroja maksavan aseman kanssa. On Suomen ensimmäinen kunnallinen asema.

      • hupsistaheihei

        Neljä bensa-asemaa ja kymmenkunta kuppilaa jo ennestään. Lisää näköjään tarvitaan. Verorahoja käytetään.


    • ErkinjunttiE

      Pää sisko sinne hommiin?
      Kampissa on 200 ikaalislaista nuorta töissä. Mitä valitatte?

      • ErkinjunttiE

        Siis.. pääsiskö. .. ja Komppi.


      • rahaa.tulee

        Sinne kaikki poliitikkomme lupasivat 150 uutta myyjänpaikkaa
        joten tavoite on siis täynnä.


      • eespäin.toverit

        Mattila hehkutti myös niitä 150 uutta myyjänpaikkaa
        joten missä maalaisjärki takkusi. Järkevät tyypit ovat
        poistuneet vasemmistoliitosta jo aikoja sitten.


      • asiakkaat.tukehtuu

        Mitä hyväntekeväisyyttä Haisulikki on taksikuskeille tehnyt?


      • asiakkaat.tukehtuu kirjoitti:

        Mitä hyväntekeväisyyttä Haisulikki on taksikuskeille tehnyt?

        Onko Jarmo sitten muka joku hyväntekijä? Ainakaan taksikuskit ja P. Mäki-ketelä tuskin muistavat häntä kovin hyvällä!


      • AinaVasemmistolainen

        Kyllä sentään vasemmisto ajattelee vielä ihmistä,toisin kun oikeistolaiset niillä
        on vaan oma etu edellä ja normaali työssäkäyvä välttämätön paha.Kyllä se
        Viitaniemikin on pohjimmiltaan vasemmistolainen.Heiskasta ja Kartaslammista
        ei ota mitään selvää,sama koskee Hoikkalaa.Tuomiston ja Äijön kannan tietää.


      • ja.homo

        Hoikkala on perussuomalainen.


    • Puhdaskukka

      Tällä hetkellä Ikaalisten vasemmistoliitto on Aulikki ja Raimo Johanssonin, Jukka Mattilan, Seppo Mylliksen ja Rouva Hoikkalan käsissä ja vastuulla.

      Kunnallisvaaleissa muistakaa, millä puolella sydämenne on!!

      Mikään Jarmo Hoikkala ei saa olla paremman huomispäivän esteenä!!

      • teloitusryhmä

        Onko tuossa kaikki kommarien ehdokkaat? Kampanjoitteko
        teloittamishaaveilla ?


      • teloitusryhmä kirjoitti:

        Onko tuossa kaikki kommarien ehdokkaat? Kampanjoitteko
        teloittamishaaveilla ?

        Yhteiskuntaan soveltumattomat yksilöt ovat kuin rikkaruohoja - ne pitää kitkeä pois!


      • asken.kori
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Yhteiskuntaan soveltumattomat yksilöt ovat kuin rikkaruohoja - ne pitää kitkeä pois!

        Kuinkaas ne loisivat kommarit yhteiskuntaan soveltuvat?


      • asken.kori kirjoitti:

        Kuinkaas ne loisivat kommarit yhteiskuntaan soveltuvat?

        Me kommunistit olemme ahkeria ihmisiä. Ne on ne porvarit, jotka toisia riistämällä rikkautensa luovat.


      • myllis_seppo kirjoitti:

        Me kommunistit olemme ahkeria ihmisiä. Ne on ne porvarit, jotka toisia riistämällä rikkautensa luovat.

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä!


      • eipä-montaa-uutta

        Ei sinne Komppiin paljoa uusia työpaikkoja tullut.Eikö suurin osa ole
        ennestään Ikaalisissa olleita yrityksiä ja työntekijät ulkopaikkakuntalaisia.


      • hullun.osaamista
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä!

        Rouva keskustelee sivupersoonansa kanssa ja on samaa mieltäkin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2070
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      626
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe