Kysäisen vaan, että mitkä ovat teidän ns. kakkos joukkueet, eli toiseksi mieluisin joukkue. Ensimmäistä on turha kysyä, koska sen määrää usein paikkakunta missä asuu ja, jos nyt joku sattuu vielä tähän viestiin vastaamaan niin kertoisi vielä mistä on kotoisin.
Minun 2. mieluisin joukkue on Rauman Lukko
T: turkkulainen
2. Mieluisin Sm-liiga joukkue?
12
729
Vastaukset
- wasalandia
Niin tässä kaksi suosikkia 1 jokerit 2 tps.
Meillä vaasassa tunnetusti kun ei ole omaa joukkuetta mitä seurata niin olen lainannut jo vuosien ajan jokereita ja tepsin menestystä toivon melkein yhtä paljon.- peto19
mun kaks on 1.HIFK ja toinen 2.kärpät
juu vaikka suurin osa luulee et ku asuu hesassa niin automaattisesti se toinen on jokerit mut ei se niin mee. mä en kyl ikinä vois kuvitella kannustavani jokereita.HIFK on ja tulee olemaan mun suosikkijoukkue aina.vaikka niillä menee aika huonon puoleisesti no pelit mut kyllä se siitä :D - man-legally
Tappara.lukko.ässät ja mestiksestä forssan palloseura.turun toverit.kouvolan kookoo ja kuopion kalpa < ruotsin allsvenskanista aif kiruna
- SportFreak
1. Jokerit 2.JYP/KalPa. En siis mikään Jypin ja KalPan fani, niitä seuraan eniten Jokereiden jälkeen.
- BenAmy
Hpk
kotoisin Jyväskylästä - Ässät
Ässät
- ...
Suosikkijoukkueeni on Jokerit ja 2. Blues
- Tietäjä.
Kaikki narri fanit sais viä,navetan taakse
2. suosikki on HPK
- Symapatiapisteet Blues ja Ässät
- erikoismaininta, Ilves ja HIFK
- respectiä myös TPS:lle
Jokaisessa joukkueessa on jotain hyvää.- Nielikäinen The Man
Asun itä Suomessa ja seuraan ÄSSIEN pelejä.
Kalpa muuten, mutta ne tulee vasta ensi kaudeksi mukaan.- Ekitalo
Kärpät on tietenkin Ykkönen,vaikka en asukkaan Oulussa mutta kun on puolen suomen joukkue.
Kakkonen on Ilves
Kolmonen on TIHC - man-legally
Ekitalo kirjoitti:
Kärpät on tietenkin Ykkönen,vaikka en asukkaan Oulussa mutta kun on puolen suomen joukkue.
Kakkonen on Ilves
Kolmonen on TIHCkun asun helsingissä niin suosikkijoukkue on hifk.
toinen on tps.rauman lukko.tuto
ja kolmas on forssan palloseura.myös tappara.ja hpkoo ovat loistavia joukkueita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2764424Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1054016Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1922396Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351677Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar731673- 171219
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71119Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431092- 94919
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137907