2. Mieluisin Sm-liiga joukkue?

bvxx

Kysäisen vaan, että mitkä ovat teidän ns. kakkos joukkueet, eli toiseksi mieluisin joukkue. Ensimmäistä on turha kysyä, koska sen määrää usein paikkakunta missä asuu ja, jos nyt joku sattuu vielä tähän viestiin vastaamaan niin kertoisi vielä mistä on kotoisin.

Minun 2. mieluisin joukkue on Rauman Lukko
T: turkkulainen

12

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wasalandia

      Niin tässä kaksi suosikkia 1 jokerit 2 tps.
      Meillä vaasassa tunnetusti kun ei ole omaa joukkuetta mitä seurata niin olen lainannut jo vuosien ajan jokereita ja tepsin menestystä toivon melkein yhtä paljon.

      • peto19

        mun kaks on 1.HIFK ja toinen 2.kärpät
        juu vaikka suurin osa luulee et ku asuu hesassa niin automaattisesti se toinen on jokerit mut ei se niin mee. mä en kyl ikinä vois kuvitella kannustavani jokereita.HIFK on ja tulee olemaan mun suosikkijoukkue aina.vaikka niillä menee aika huonon puoleisesti no pelit mut kyllä se siitä :D


      • man-legally

        Tappara.lukko.ässät ja mestiksestä forssan palloseura.turun toverit.kouvolan kookoo ja kuopion kalpa < ruotsin allsvenskanista aif kiruna


    • SportFreak

      1. Jokerit 2.JYP/KalPa. En siis mikään Jypin ja KalPan fani, niitä seuraan eniten Jokereiden jälkeen.

    • BenAmy

      Hpk

      kotoisin Jyväskylästä

    • Ässät

      Ässät

    • ...

      Suosikkijoukkueeni on Jokerit ja 2. Blues

    • Tietäjä.

      Kaikki narri fanit sais viä,navetan taakse

    • 2. suosikki on HPK
      - Symapatiapisteet Blues ja Ässät
      - erikoismaininta, Ilves ja HIFK
      - respectiä myös TPS:lle
      Jokaisessa joukkueessa on jotain hyvää.

    • Nielikäinen The Man

      Asun itä Suomessa ja seuraan ÄSSIEN pelejä.

      Kalpa muuten, mutta ne tulee vasta ensi kaudeksi mukaan.

      • Ekitalo

        Kärpät on tietenkin Ykkönen,vaikka en asukkaan Oulussa mutta kun on puolen suomen joukkue.
        Kakkonen on Ilves
        Kolmonen on TIHC


      • man-legally
        Ekitalo kirjoitti:

        Kärpät on tietenkin Ykkönen,vaikka en asukkaan Oulussa mutta kun on puolen suomen joukkue.
        Kakkonen on Ilves
        Kolmonen on TIHC

        kun asun helsingissä niin suosikkijoukkue on hifk.
        toinen on tps.rauman lukko.tuto
        ja kolmas on forssan palloseura.myös tappara.ja hpkoo ovat loistavia joukkueita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe